141 göst.
Hamile Kalamama kategorisinde (124 puan)

Ya kızlar bu gün benim adet günüm hala adet belirtileri yok karnimda saki bı kütle var ağrıyor hafif ağrıyor ayaklarım buz gibi kaç gündür yemek yemek istemiyorum midem almıyor eğer adet olmazsam test yapacam böyle bişey başına gelen oldu mu acaba cevap verir misiniz:'(

Reklam


3 Cevap

0 oy
(1,011 puan)
Benimde hic  belirtim olmadi adet günümde test yaptim ve çikti insallah sende hamissindir test yaparsan mutlaka yaz cikmasada uzulme hayirlisi olsun insallah canim rabbim gonlune gore versin
(124 puan)
Olmazsam Perşembe sabahı yapacam inşallah vardır şimdi karnım ağrıyor sanki bı kütle var korkuyorum adet olacam diye
Reklam


0 oy
(273 puan)
valla canım bu dediklerini yaşayıp da hamile kaldım ama hiçbir belirti görmeden hiç beklenmedik bi anda da hamile kaldım ben. yani ne olacağını kestiremiyor insan. bugün ise adet günün bi test yap. için rahat etsin. hamile isen zaten çubuk teste çıkar. 
(124 puan)
Kuzum geçen ay adet gününde yaptım akşam üstü 6 da yaptım 7 de adet oldum bu ay korkuyorum yapmaya dedim bu gün olmazsam yarın yapayım yutkunurken midem bulanıyor ve yanıyor
(273 puan)
çok iyi bilirim o duyğuyu canım. test yapıp hayal kırıklığına uğramak anlatılmaz yaşanır. için rahat etsin diye yap demiştim. bi gün daha bekle bakalım. senin için dua edicem. allah tez zamanda istediğine ulaştırsın seni  
(124 puan)
Amin inşallah Allah razı olsun
(782 puan)
Şu an ayni durumdayim test yaptim negatif mi pozitif mi beli degil ikinci cizgi var fakat cok acik gorsen yok birsey dersin dikatlice baksan orada bir oldugunu gorursun hafif gri cizgi daka erken mi bilmiyorun yumurtlama gunum 8 gun onceydi ayin 9da adet olmam  gerekiyordu olmadim ayaklarim buz gibi gogus uclarim agriyordu bugun agri pek yok
(124 puan)
3 gün geçmiş kan ver akşam acile git bende de aynı karnimda sanki bı kütle var ağrıyor adet sancısı gibi değil göğüs uçlarıma dokununca çok Azda olsa sizliyor
0 oy
(853 puan)
Canim belli olmaz bzn cok hamile kalmak istedigin icin onu kafana takiosun ve adetin gelmiyo benim 2 gun sonra geliodu yne husran ama icinde kalmasin test yap isterssn
(124 puan)
Aksine bu ay hiç takmadim umursamadim belirtiler ortaya çıkınca aklım karıştı
(853 puan)
Ben adetim gecmeden 2 gun once yaptim ve hamileyim sukurler olsun simdi varsa bile cikar kuzum
(124 puan)
Pazar günü yaptım çıkmadı bende dedim yapmayacam bide geçen ay adet gunumde yaptım negatif çıktı bir saat sonra adet oldum açıkçası yaparsam adet olurum diye korkuyorum sizce varmı acaba
(853 puan)
Valla ben bikez dusuk yaptim cmm.ve ikisindede hamile oldumu anlamadim desem yeridir hatta boyle kendimi adet olcam gbi hissediyordum ama kesin hamile oldum icime dogmustu senin doguyormu annelik ic gudusu bebis rahme gelirken belli oluyo
(124 puan)
Var olduğuna inanıyorum ama kendimi bağlamak istemiyorum sonra adet olurum diye
(853 puan)
2 gun gecsin bir test yap hersey gonlunce hayirli saglikli bir bebegin olsun insallah
(124 puan)
Amin inşallah çok teşekkür ederim
Reklam


İlgili sorular

Reklam


...