97 göst.
Hamilelikte Beslenme kategorisinde (43 puan)
Allah aşkına kıdemli hamile adayları ilk aylarda mide bulantısı için neler yapılmalı . Herkes ne biliyorsa lütfen yazsın . Mide bulantısı sağlıklı gebeliğin göstergesidir dedi 
Gebelik haftası 5
Reklam


6 Cevap

0 oy
(754 puan)
seçti
 
En İyi Cevap
Kusuyosan herşey yolundadır ;) neler yaşadım neler asla bir tedavisi yok sadece sabır kusmaktan damaklarım patladı hast.yattım günlerceeeee yatalak hasta gibi evimin odalarını unuttum yatak odasında yatağın yanında kova koydu eşim ahhh neler şuan 30 hafta gecti cok şükür ama sabahları hala devam sana sadece şunu tavsiye edebilirim bol bol limon ye yiyebildiğin kadar 
(43 puan)
Lİmon bebeğe zararlı diyorlar doğru mu
(754 puan)
Limon vitamindir kim diyo yok öyle bişey
Reklam


0 oy
(602 puan)
Vala vnm ben bi sürü şey denedim olmadı önceleri sadece sabah bulantışarım vr istifralarım oluyodu ondan somra her yediğimi çıkartmaya başladım dr ilaç veridi kendime geldim şükür
0 oy
(649 puan)
Sık sık az az mutlaka atıştırın bu bir fındık olur bir leblebi olur ne olduğu miktarı önemli değil..Mide boş olunca daha beter mide bulantısı çekersiniz...

Bana iyi gelen size iyi gelmeyebilir, mesela kiminle salatalık iyi gelirken ben 5,5 aydan sonra yiyebildim..Hâlâ karpuz, kavun yiyemiyorum midemi karışıyor yedikten sonra..

Tek bilmeniz gereken bunun belli bir zaman sonra biteceği ve sabır etmeniz gerektiği..Allah yardımcınız olsun..
(43 puan)
Amin cumlemize inşallah çok teşekkür ediyorum . Vallahi sabah 6 da uyandım hala ayaktayım . Ve daha yeni gebeyim ileeleyen dönemlerde inşallah geçer .
0 oy
(99 puan)
Bnde 6 haftalik midem surekli kaziniyor aniden mide bulantisi ellerde titremw halsizlik oluyor . Surekli yanimda ceviz findik meyve bulunduryom . Acligimi kesince bulantim  geciyor . Bos mide de bulanti daha cok oluyor 
0 oy
(894 puan)
Canm ben ilk 3 ay çok çektim doktorum senin dediğin gibi bulantı olması güzel bebegn saglkli oldugunu gösterir demişti. Sabah bulantıları çok fazlaydı sabah kalkar kalkmaz limonu portakal gbi dilimleyip tuzlayp yiyordum bana tek iyi gelen şey oydu sende dene istersen
(43 puan)
Çok teşekkür ederim deneyeceğim peki limon yediginizi doktora soylediniz mi zararı yok mu
(894 puan)
Evet söylemiştim bı zararı yok demişti canım olmadida zaten şükür şuan 35 haftalığız
0 oy
(138 puan)
Bende oyleydim cok agir gecti kafami kaldiramiyordum ne yersem yiyim cikartiyordumm.korkuyordum birseyler yemege ..hic birsey gecirmiyordu bulantilarimi.dr.hap verdi iki kutu bitirdim sukur onu icince kendime azda olsa geliyordum.yoksa kalkmak yemek yemek ne mumkun surekli istifarrr af edersinz agizdan burnumdan.cok sukir gecti...
Reklam


İlgili sorular

8 cevap 227 göst.
4 Eylül Hamilelikte Güzellik kategorisinde TgbAsya (43 puan) sordu
2 cevap 69 göst.
20 Nisan Doğum kategorisinde Büşer (25 puan) sordu
Reklam


...