76 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (21 puan)

ya arkadaşlar bulantısı geçirmek için bi çözüm yokmu bana yrdmcı olurmu sunuz çok midem bulanıyor kusamıyorumda uyamıyorum da

Gebelik haftası 6.7

3 Cevap

0 oy
(44 puan)

Bende aynıyım

0 oy
(8 puan)

canım aynı sorunu bnde yaşıyorum malesef ne denesem boş bi faydası yok çekeceğiz artık bulursam solerim ama

Premesic canim ama dr sor öyle yazarsa kullan eğer izin vermezse kullanma bazılarına etki felan eder diye yazmiyolar çünkü dr danis öyle kullan
saol canım teşekkür ederim
tmm tşk ederm
doktora ddm ama hç bi ilç vrmdî
Rica ederim ozaman seninki geçecek bir şekilde bulantı olabilir benimki günlük hiç birşey yiyemez durmadan istifar eder durmadan bulantim vardı o yüzden vermişti
0 oy
(582 puan)

Midenin asidini alıcak şeyler yemeye çalış kızarmış ekmek tuzlu kraker haşlanmış patates iyi geliyo.

...