255 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (54 puan)
Erkek bebek anneleri hamileliginiz nasıl geçti belirtileri nasıldı anlatır mısınız 
Gebelik haftası 7
Reklam


5 Cevap

0 oy
(148 puan)
Çok cinsiyetle alakalı olmuyor bünyeye göre değişiyor .7haftalikmissin erkek olacağını mi dusunuyorsun ?
(54 puan)
Oyle hissediyorum. Çoğu kişi ne hissediyorsan odur diyolar içinden hep erkek geciyo
(148 puan)
İlk bebiş mi geliyor.Allah gönlüne göre versin inşallah
(54 puan)
Iki kızım var bide oğlum olsun istiyorum. En başta sağlık tabiki ne kadar cinsiyet önemli deil desekte içimizden geçeni allah biliyo yalan soylemeyelim.  Bu hayırlı gecede allah herkesin gönlüne göre versin inşallah
(148 puan)
Amin inşallah benim de iki oğlum var bakalım hayırlısı ;)
(337 puan)
Canim benimde iki kizim var 3. Ye hamileyim ve 24 haftlk olduk oglumla ama icinden ne geçiyorsa o oluyor emin ol ben kızlarımda hic erkek olacagini hissetmedim hep prensesim diye severdim ogrenmeden fakat bunda hep erkegim oglum diye sevdiim hissettim yanilmadim ne hisediyorsan icindeki oluyor
(54 puan)
Şu an içimden erkek geciyo. Erkek bebeklere daha yakınım. Her erkek bebek gördüğümde benim oğlumda buna benzer mı acaba falan diye geçiriyorum içimden.
(337 puan)
Ben hatta karnımı oglum diye severken acaba kiz olursa bana kusermi falan diodum ozur diliodum ama sonra diodum sen benim erkegimsin hic kiz hissetmedim 12 de ogrendim oglumu
(54 puan)
Yine de hayırlısı olsun inşallah
(82 puan)
Bende ayni senin gibi hisediyordum iki kızım var 3 hamileliğim ve kız benim hep içimden erkek geçiyo neden bilmiyorum bende her iki duyguyu yaşamak istiyordum
(54 puan)
Aynen canım allah ne verirse odur. Biz yapmıyoruz sonuçta allah veriyo. Herkese hayırlı sağlıklı evlat versin inşallah ve gönlüne göre
Reklam


0 oy
(320 puan)
20. Haftaya kadar istifar ettim uykudan gözümü acamadm bebisim hep sagdaydi :) 20. Haftama kadar 3 kilo verdim. Ama sonra hersey duzeldi gecti suan gayet iyiyim sukur :) kimsenin hamileligi kimseye benzemez kuzum bence :)
(54 puan)
Allah bağışlasın canim
(320 puan)
Amin canım cumlemize insallah :)
0 oy
(164 puan)
Iki.kiz.da yaşadıklarımın hiç birini.uasamadkm.ne niğde bukatisk.ne sabah çıkartması bebeğim.solda.hissediyordum Hep ve 7 aya gördüm.bebek.hala göbek hisamda oynuyor ve cildim.cok.guzellesti herkes te degisklik olabilir ccnm
(54 puan)
Tşk ederim canım
0 oy
(158 puan)
Hamilelikte hormonlara bağlı değişiklikler cinsiyeti belirlemiyor canım..iki kızımda da cok farklı hamilelik geçirdim aöa cinsiyetleri aynıydı.2.kızımda herkes bu erkek diyordu dısarıdan erkek karnı gibiydii...bunlar batıl inanma..2 kızın varmıs Rabbim sağlıklı hayırlı bşr erkek evlat nasib etsin inşaAllah...insan ikisinide tatmak istiyor tabiki..hakkınızda hayırlısı inşaAllah
(54 puan)
Aynen canım allah herkesin gönlüne göre versin inşallah. Çok teşekkür ederim
0 oy
(169 puan)
Canm benim bir oğlum var ona hamileyken mide bulantım kusmam çok vardı sersem gibi uyuyordum hep şimdi yine bir oğlana gebeyim zerre kadar bişey hissetmedim çok farklı yani cinsiyetle alakası yok belirtilerin :))
Reklam


İlgili sorular

11 cevap 424 göst.
8 Kasım Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fatoş38 (35 puan) sordu
1 cevap 102 göst.
26 Eylül Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sedacesur (93 puan) sordu
8 cevap 492 göst.
18 Eylül Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Belgiz (241 puan) sordu
12 cevap 611 göst.
Reklam


...