90 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (455 puan)

Slm kizlar Kartal ismi nasil sizce 

Reklam


5 Cevap

+1 oy
(1,466 puan)

Kusura bakma canım ama bence anlamsız bir kuş türünün ismini çocuğa koymak benim hiç tercih ediceğim birşey değil.. 

Malesef hic hak tanimiyor bana
Aynen valla
(878 puan)
Seni anlıyorum cnm. Ama tek caren o inatsa sen daha inat olcaksin. Bazi erkekler oyle oluyo.. ama gercekten uc isimde cok fazla.  Birini o koysun birini sen. Kabul etmiyosan hepsini ben koycam de. Bastira bastira inatla soyle
(1,466 puan)
Hadi sen sadece sesleniceksin de bu çocuk bir ömür o isimle yasicak anne baba neden böyle bir isim koydunuz diye size kizicak.. hani hiç biride ali veli gibi kolay isimler değil bir kerette ağızdan ciksin
Tabi cnm oda hemen tmm dedi istemiyodubide cocugu simdi isim hakkimi da elimden aldi
(1,466 puan)
Kociskomm diye diye ikna etmeyi dene canım neyse biz senin içini hiç kararmayalım eşine karşı oda en iyisini ister sonuçta ama bi orta yol olsa iyi olur
Bana degil babasina kizsin dede yapti nevzat muzaffer kartal bide soyad var masallah
İns yaadaha var ikna olur
(1,466 puan)
Sem şey de canım benim babamda alınır 3 isim var bi tane daha olsun ne çıkar de bari kendi babanın adını da koy  şakayla karışık
Ahaa ahaa cok komiksin cnm nasil guldum
Reklam


+1 oy
(1,720 puan)

Babasi besiktasli galiba :) farkli.isimler icin ikna etmeye calis bence 

Evet fanatik koyu
0 oy
(182 puan)

Seni okadar iyi anlıyorum ki canım. Bizimde ilk ismi dedesinin adı olucak Nizamettin. Biz kısaca Nizam diycez ama oda dede ismi :( 5 ay uğraştım ben yanına bi isim koymaya. Yalvardım ağladım bile. hicbirsey fayda etmemişti. En son bi gece arkadaşlarıyla dışarı çıkmak istedi bende dedim eğer gitceksen bi şartla (: Fırsat kolluyodum zaten. Bide dediği saatten geç geldiki hayır deme şansı olmadı. Sende böyle fırsatlar bulabilirsin canım o öyle yapıyorsa sende gerekirse en ufacık birşeyde yapışcaksin yakasına (: Yalnız Kartal ismi çok güzel ben isterdim olmasını ama eşim Fenerbahçeli. Hem çok asil kuşlar anlamı da güzel olur (:

0 oy

Bence farklı ve gücü temsil ediyor yanına bir isim daha olabilir olursa dadından yinmez bence :) hiç eşini kırma, sonra içinde kalıyor insanın 

0 oy

yeniden gösterildi

Canım benim eşimde koyu besiktaslı erkek olursa kartal istiyor bende sadece kartal olmazbdedim ikinci ismi kartal olsun dedik oglumuz olursa ayaz kartal koycagiz kartal güclü bir kuş türü bence cokta havali duruyor ama ikinci bi isim sart tabiki 

Reklam


İlgili sorular

0 cevap 67 göst.
0 cevap 123 göst.
20 Eylül Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Rabisssalgn (51 puan) sordu
5 cevap 324 göst.
0 cevap 79 göst.
28 Şubat Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kübra çayır (154 puan) sordu
Reklam


...