73 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (3 puan)
37 haftalik hamileyyimAralıksız öksürüyorum uykuu yok yani  lütfen kesecek bisey söleyin
Reklam


2 Cevap

0 oy
(416 puan)

Canim kuru oksurukmu yoksa bogazinda balgam falan bisey varmi.yumusatmaya calis sicak limonlu su yap azcik bal koy icine.gebelikten kaynakli oyle bitki cayo vs biseyler icemezsin.doktrlar onermiyor

ewt kuru öksürük  ama tabiri caizse içim dışıma çıkıyo içten  geliyo tm  deniycem teşekürederim
(83 puan)
Bnm tam 1 ay gcmedi hastanede yattım cnm Allh yardımcn olsun bana hiç bişe etki etmedi
Reklam


0 oy
(151 puan)

1 fincana 2 kaşık bal 1 kaşık sirke çeyrek limon bide tarçın. At biraz ise yarıyordu bende dene bence bi.

Reklam


İlgili sorular

3 cevap 82 göst.
28 Ekim Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Canan Elif (24 puan) sordu
5 cevap 84 göst.
2 cevap 66 göst.
3 cevap 56 göst.
6 Şubat Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ebru Tüfekci (324 puan) sordu
Reklam


...