84 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan)

Merhaba bayanlar.Adetim 7 gün gecti ara ara adet agrisi gibi belirtilerim var.Kasigıma iğne batiriyorlar gibi hissediyorum.İlk hamileligimde nasildi unutmusum tecrubesiz gibiyim sanki acaba hamilemiyim ki ? SİZLER NASIL BELIRTILER YASADINIZ?

Reklam


2 Cevap

0 oy
(878 puan)

Eger normalde duzenli adet goruyosan bi test yap cnm. Hamileliktede adet belirtileri oluyo. 

Ilk dogunjmdan sonra günü gününe düzenli olurdum şu 1 2 aydir bi düzensizlik oldu ama en fazla 2 gün bu seferki baya gecti.Test yapmaya korkuyorum hayal kirikligi yasarim diye bende biraz zor oluyor hamilelik.
(878 puan)
Sen yinede yap aklin kalmasin. Garanti olsun dersen kan testi yaptir cnm. Ona gore yol alirsin. Test yapmaktan korkma. Bugun olmazsa er gec olur. Rabbim ne zaman nasip ederse o zaman oluyo. Zaten bi evladin varmis. Hic stres yapma. O bebiste gelecegi zamani bekliyo annesi.
(3 puan)
Tabiki vakti zamani var ona inaniyorum hep digerinde oldugu gibi.İnsan o duygulari tekrar yasamak icin sabirsizlaniyor
(878 puan)
Aynen cnm o hayal kirikligini ben cok iyi bilirim. Bende pko vardi adetlerim gec olurdu. Onu bilmeden once her adetim geciktiginde hamile olmadigimi bile bile acaba mi derdim. Korundugumuz halde yinede test yapardim. Hep de negatif cikardi. Sonra doktora gidince ogrendim. İlac kullandim. Sonra Rabbim nasip etti cok sukur
Reklam


0 oy
(1,145 puan)

Bi test yap canım yada bi hastane yada sağlık ocağı na git durumundalar onlar gerekeni yapiolar kan testine bakiolar en doğru cevap yani

Evet kan kesin biliyorum  Bugn bi idrar yapayim olmadi
(1,145 puan)
Yap canım yap hadi hayırlısı
Reklam


İlgili sorular

4 cevap 139 göst.
27 Kasım Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Düşünce (11 puan) sordu
3 cevap 217 göst.
18 Kasım Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ferhan (48 puan) sordu
2 cevap 141 göst.
18 Kasım Hamile Kalamama kategorisinde Şükrannnnnnnn (12 puan) sordu
2 cevap 173 göst.
15 Kasım Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cicekcik (34 puan) sordu
Reklam


...