109 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (389 puan)

Bacaklarimda varis oluşmaya basladi. Ozellikle ayak bileklerime yakin olan yerlerde. Ve ogrendim ki bu dogumdan sonra gececek seyelr arasinda yer almiyor ne yazik ki kaliciymis. Daha da artmamasi icin ne yapabilirim ? Neler varis olusumuna sebep ki acaba oma gore onlem alayim.... bu konuda bilgisi olanlar yonlendirirse cok sevinirim daha yeni olusmaya başladı. 

Gebelik haftası 21+2
Reklam


2 Cevap

0 oy

Bende de ilk doğum da çıktı geçemedi hatta daha da arttı fazla ayakta kalmamaya çalış ve kilo alma kesinlikle

Fazla ayakta kalmamaya calisirim ama buna yuruyus dahil degil degil mi bahsettiginiz sabit bir sekilde ayakta durmak ? Kiloyu bilemicem simdiden 7 kilo aldim dikkat ettigim halde hem de. Kilo da mi yapiyor yani eyvah
Reklam


0 oy
(418 puan)

Geçmiş olsun bende de şişmeler ve varis başladı. Çok ayakta kalmamaya çalış ve ilerlememesi için uzanırken ayaklarını gövdenden yukarıda tut mesela ayaklarının altına yastık koy yukarda dursun. Doktoruna danış çok ilerlemişse falan varis çorabını önerebilir. Topuklu ayakkabıda giymeyin ortopedik ayakkabılar daha çok işnizi görür geçmiş olsun.

Tamamdir bundan sonra evde otururken bacaklarimi uzaticam yastik koyucam hep altina.  Cok tesekkur ediyorum size de gecmis olsun bu varis de cidden oek bi kotu bir seymis. Catlamamak.icin bir suru krem yag kullanirken bu hic aklima gelmedi birden cikiverdiler onlemi de nedir ne degildir bilemedim cok kotu bir seymis cidden. Kremi falan yok mudur bunu bacaklara sursek ?
(418 puan)
Doktorum bana bunları söylemişti otururkende ayaklarını sehbaya koy belinden aşağı pek durmasın dedi ve varis çorabı önerdi ama bi krem falan vermesi belki şmdilik gerej duymamıştır ama çok ilerlerse bi çözümü vardır. Doktorunuza bi danısın yinede. Gervekten çok kötü birşey damar yerlerim öyle şiştiler ki dün gece ağrıdan uyuyamadım ayaklarım resmen uyuştu. Pek ayakta kalmamak gerek ama evde de duramıyo ki insan misafir geliyo şu bu derken illa hareket halindeyiz.
Reklam


İlgili sorular

0 cevap 32 göst.
3 Aralık Doğum kategorisinde Misafir135 (44 puan) sordu
2 cevap 56 göst.
2 Aralık Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ozlemhila (36 puan) sordu
1 cevap 33 göst.
6 Kasım Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde 16Elif16 (43 puan) sordu
2 cevap 58 göst.
23 Ekim Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde yasemineylül (31 puan) sordu
Reklam


...