179 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (494 puan)

Kizlar 30 haftalık hamileyim bu hafta ilk defa bebeğimin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum baskı yapiyo alt tarafıma ara sıra agrıda oluyo aynı durumu yasayıp doktorundan bilgi alan falan var mı?

Gebelik haftası 30
Reklam


2 Cevap

+1 oy
(125 puan)

Bende 30 haftalık hamileyim aynı durumu yaşıyorum bazen öyle bi baskı yapıyor ki dışarı çıkacakmış gibi hissediyorum doktorumdan daha bilgi almadım ama çevremdekiler normal diyor bende bilmiyorum

(494 puan)
Aynen özelliklede yürürken o baskı siddetleniyo bi an cıktı sanıyorum :)))
Reklam


+1 oy

Canim 29 haftalik hamileyim braz once bu sikayetten dolayi dr geldim dr dediki normal buyuo baski yapar bi sikinti yok dedi ben sanki dogum edecek gbi oluyorm bi o kdr baski yani ama sukur gayet ii 

(494 puan)
Çok tesekkurler valla çok korkuyodum erkenden doğucak diye :)
Reklam


İlgili bir soru bulunamadı

Reklam


...