106 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (455 puan)

Midem cok eksiyor napsam gecmiyor 21 haftalik hamileyim

Reklam


6 Cevap

0 oy
(129 puan)

Bana dondurma iyi geliyor dene derim

İns banada iyi gelir yaa 20 haftadan beri cekiyorum her dk eksiyebiliyo
Reklam


0 oy
(166 puan)

Canim bende de oluyordu bi akrabam onerdi ben yaptim doktoruma da sordum hic bi sorun olmaz iyi geliyorsa yap dedi bulgur varya ince bulgur da olur pişmemiş bulgur ama ondan bir cay kasigi agzina at bak nasil iyi gelecek ben oyle yapiyorum bulgur midede şiştiği icin eksimeyi hemen alıyor 

Umarim banada iyi gelir bunuda deneyecegim
0 oy
(161 puan)

Elma çözüm oluyor gece bir şey yememeye gayret et 

Her dk eksiyor su an bile gece gunduz yok malesef bizde
0 oy
(3,231 puan)

Benim 3. gebeliğim ne yazikki aynı sorunlar bana doktor ilaç vermişti fakat faydası olmuyor canım içtiğin an iyi sonra aynı leblebi dene yazilanlardan hariç bide dolaptan süt iç soğuk olsun  sade 2 yudum bende ise yariyor çok uzun surmesede idare eder

Tesekur ederim
0 oy

Bende 21 haftadayım aynı şikayet bende de var 10 gün boyunca ne denediysem olmadı son olarak süt denedim ılık olarak yarım bardak bile içsem rahatlatıyor tek çaresi süt oldu üstelik bende sadece yanma değil kusma şikayeti de çok oldu ne yediysem hep kustum ama süt ilaç gibi geldi mutlaka dene derim ama süt içtikten sonra başka bişey yeme yine aynı şikayet oluyo çünkü mümkünse gece yatmadan önce iç çok daha iyi geliyor 

Tesekur ederimcnm hamilelikte bunaltti valla daha yaridayiz agustos sicagi da gececek rabbim kolaylik versin
0 oy

Benimde AksamlRi genelde yemek borum alev alevyaniyor

Reklam


İlgili sorular

1 cevap 55 göst.
4 cevap 57 göst.
17 cevap 143 göst.
8 cevap 177 göst.
14 Kasım Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde fatmanur668 (16 puan) sordu
1 cevap 84 göst.
Reklam


...