Yumurtlama döneminden önce iliski olursa kız yumurtlama oldugu zamn iliski olursa bebek erkekmi olur-Hamilelik Dönemi Genel
1,610 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (21 puan)

Kizlar ablam icin soruyorum kimse elestirmesin elestireckler hic cevaplamsin ablamin 3 tane kizi var hepsi ayri ayri guzel onlarda cok seviyor allah in takdiri tabiki saglikli olmasi onemli ama illa bi tane erkek olsn istiyorlar bu cok normal oglu olan kiz kizi olan erkek ister birde enistem evin bi oglu aileside surekli laf sokuyor kac kisiden duyduk bu yontemle istedigi cinsiyete ulasan olmus galiba adet bittikten sonra yumurta catliyor ya bi sure sonra simdi yumurta catlamadan önce iliskiye girerlerse erkek spermler hizli ve kisa omur kiz spermleei yavas ve uzun omurlu olurmus yani erkek spermler fzla yasamadigi icin yumrtlama zamani kiz spermler dollermis yumurtayi ama tam yumurtlama oldugunda veya yumurtlamaya yakin ilskiye girilrse erkek sperm hizli oldugu icin o dollermis galiba yumurtayi aranizda hic bu yontemi deneyn varmi 3 kizdada dikkat etmemis ablam yumrtlama gunlerini smdi takip edip bir daha denemk istiyorlar cok erkek istiyorlar tavsiyelerinz varsa cok mutlu oluruz 

37 Cevap

0 oy
(2,858 puan)

Kuzum sanmıyorum öyle bisey oldugunu. Bu arada enistenin ailesi kusur olarak görüyorsa kusuru oğlunda bulsun ne ekersen onu bicersin. Rabbim gonlundekini versin ablana da ne diyelim. 

-Reklam-
0 oy
(2,036 puan)
Hayır alakası bile yok . Zaten yumurtlama olmadan ilişki oluyor herkeste . O zaman herkesin kızı olurdu . Zaten sağlıklı sperm yaklaşık 1 hafta canlı kalabilir 
0 oy
(2,036 puan)
Allah aşkına erkek olunca ne olacak ya kız olursa yine ne olacak istemeyecek mı ? Ya da hadi erkek oldu sakat oldu hoşlarına gidecek mi erkek oldu diye ? Cinsiyet değil sağlık hayır istesinler. Komşunun oğlu var da ne oluyor uyuşturucu kullanıyor pislikten kavgadan çıkmıyor. Adam kadın çocukla uğraşmaktan hayattan biktilar 
0 oy
(175 puan)
X ve Y kromozomlarinin büyükluklerinin zit oldugu tarihler var. Biri buyukken digeri kucuk oluyor. Buyuk olan hangi kromozomsa o yavas oluyor diger kromozomun yumurtaya ulasmasi daha kolay oluyor. Adet tarihine gore netten bakabilirsin.
0 oy
(488 puan)
Adet bitimi ilk hafta erkek olur bunada erken gebelik denir benim ilk cocugum erkek yine adet bitimi ilk haftasi hamile kalmisim ikinciye hamileyim suan 37 haftalik buda ayni sekilde adetin bitiyo banyo oldugun gunden itibaren yedi gun icinde erkek oluyo benim ikisinede oyle hamile kaldim bu haftada hamile kalirsanda erken gebelik  deniyo allah gonlunuze gore versinn insallh
0 oy
(132 puan)
İlk oğluma hemen adet ardına kaldım 2. Oğlum geç dollenmeydi 3. Yumurtlama aniydi bende hiçbir teori tutmadi hepsi erkek oldu mevlam ne dilerse o oluyor naaibinde ne varsa kız çocuğu ne güzel bı nimet bize nasip olmadı mevlam yavrularimizi korusun
0 oy
(3,238 puan)
Canm once.saglik tabiki insan.her.ikisinden de istitor tabiki neden istemesin insniz snucta adet.bitimi erkek.tutma olasilifi yuksek ve annenin kendisine.cok ama.cok iyi bakmasi gerekiyor bunu ibrahim.saracoglunun tavsiyelerinde var zaten anne gucluyse.yumurta da gucludur ve en hizli spermi alir.hemen diyorlar  2.oglum var ve adet bitti gun kalmisim ama.kizima hamileyim oda adet.bitimi hemen herşeye farklilik gosteriyor
0 oy
(91 puan)
Hemen adet bitiminde hamilelik olursa kız olur diye biliyorum birde kimin dogumgununden sonra hamile olunursa onun cinsiyeti olurmus bu nekadar doğru bilmiyorum ama bende tuttu.mesela benim dogumgunum 5 Ocak eşimin 13 Mart ocakla Mart arasında hamile kalırsam kız Mart dan sonra hamile kalırsam erkek cinsiyet 
0 oy
(502 puan)
benimde 3 kızım var hamile kaldim.istemeden oğlum olacak hayirlisiyla bence onunda olur bu yazidini pek bilmem ama insan her iki meyveyide yatsin ister biz 3 eltiyiz hiç erkek torun yoktu 10 kiz var apartmada kaynanam gil çok istiyordu ben 3 kızdan sonra daha doğurmam dedim herşeyi milete verdimaraba beşik esim erkek falan pek dile gertrmedi bi oğlumda olsun doye 3 kızını aşırı seviyordu derken siprelde hamil e kaldim 28 haftaligim oğlum olacak ayını şekilde eltim de hamile onunda erkek  rabbim 3 kiz dan sonra verdi hayırlısı olsun inanki hiç fark olmadi eşimde kilarda daha cok heyecanloydi insalalh rabbim onada verir 
0 oy
(1,238 puan)
Yumurtlama da kaldım erkek cinsiyeti doğru olabilir  :)
0 oy
(528 puan)
Ablan napti cok merak ettim de❤️
0 oy
(93 puan)
Kadın x kromozomu taşır yani kız

Erkekten gelen hücre cinsiyeti belirler

Hücre x gelirse erkekten kız 

Y gelirse erkek olur...

Yani cinsiyeti erkektek belirliyor...

Allah hayırlısını versin 
0 oy
(138 puan)
Tek cümleyle yardımcı olim adım.adim annelik sitesi var instagramda kadın biyolog o kaç kişiye planlı gebelik beslenme falan yumurtlama takibi falan o siteye gir canım 
0 oy
(149 puan)
4. Oğlum olacak ama bence bu tutmuyor canım yaa benim yumurtlama dönemi ne göre kızım olacaktı çin takvimi yok koca karı bütün hesaplama r kızı gösteriyor ama herşey rabbimin elinde Allah gönlüne göre versin
0 oy
(2,087 puan)
Ben bununla ilgili bilimsel bir araştırma okumuştum ama tam tersini söylüyordu orda. Kızlar genelde acelecidir yumurta çatlamadan önceki ilişkiyle kız olma olasılığı daha yüksek diye. 
0 oy
(1,670 puan)
İnterntette yumurtlama takvimi yazınca bi hesaplama çıkıyor orada hangi günler erkek kuvvetli hangi günler kız kuvvetli yazıyor. Benimde kızım var oğlan istedim ama ona dikkat ederek yapmadım daha önceleri her ay dikkat ettim hamile kalamadım son defasında dikkat etmedim hamile kaldım ama meğer erkek kuvvetli tarihletde denemişiz. Şimdi 10+ 4 üm daha cinsiyet bilmiyorum ama içimde erkekmiş gibi bir his var bazı etkenlerden dolayı :) 
0 oy
(1,670 puan)
Birde önemli bir tavsiyem daha var ki inanın bu cinsiyetten daha önemli!!! Çocuk yapmanın en güzel olduğu ve çok sakıncalı olduğu vakitler ve günler var buna dikkat etsinler mutlaka mesela öyle zamanlar varki bu vakitte yapılan çocuk hırsız olur arsız olur işte o anda konuşursanız çocuk dilsiz olur hatta şöyle söyleyeyim erkek tam o anda baika bir kadını hayal ediyorsa yahut baldızını diyor çocuk çift cinsiyetli olur Allah muhafaza özellikle tam o anda güzel şeyler düşünülecek birde güzel vakitler var onlara dikkat edilirse çocuk itaatkar olur hafız olur veli olur hayırlı evlat olur vs.. Bu vakitlere mutlaka dikkat etsinler. Bu çok uzun bir konu dahada yazmak isterdim günleri vakitleri ve durumları ama nete yazın İslamiyete göre çocuk yapılması uygun vakitler diye detaylı sonuçlar çıkıyor tekrar tekrar okusun iyice anlayana kadar. Duasıda var çocuk yapmadan önce onuda yapsınlar karı koca erkek çocuk istiyorsada duanın sonunda belirtir istediği cinsiyeti. Allah hayırlı bir erkek evladı nasip eder inşallah 

İlgili sorular

2 cevap 131 göst.
17 Kasım 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde isimsiz. (39 puan) sordu
3 cevap 230 göst.
1 cevap 217 göst.
3 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hayrunnisa (812 puan) sordu

316,048 soru

1,668,050 cevap

2,172,002 yorum

73,962 üye




...