776 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (846 puan)

Kızlar gun içinde neler yapıyorsunuz sabahtan tut akşama kadar... Boş boş yatan var mı =) ya da günü dopdolu gecirenler=) neler yapıyorsunuz merak ediyorum. Hamilelikle alakalı yaptığınız bişeyler var mı?

10 Cevap

(157 puan)

vala evin butun isini yapiyrum yalniz cok uykum oluyor cokta uyuyorum ama hic disari cikmiyorum 4 aydir hic cikmadim kapiya bile

vala bende uyaniyorum o saate sonra yine uykum geliyor ama isimi bitirip hep uyuyorum
(1,124 puan)
Kızlar madem evdesiniz hep yatmayın bence bu hamilelik içinde çok sağlıklı degilki. Eğer son hafta son ayınızda değilseniz sıcak yorar ama çokta kötü yapmaz yürüyüş yapın yüzmeye gidin. Hep yatmak hem doğumu zorlaştırıyor hemde hamilelik depresyonunu tetikliyor. Aktif olmak  çok daha güzel ve kolay
(178 puan)
Benim düşük tehlikem var canım ilki de düşük olunca tek derdimiz aman bebege bişey olmasında dağınık kalsın oluyo bayramda iki gün gezdim 3 gün sancı çektim çok pişman oldum gezdiğime Allahdan bişey olmadı kanamam olcak diye çok korktum 3. Ayı bekliyoruz bi tehlikem kalmasın inşallah hepsini yapcam Allahın izniyle :))
(1,124 puan)
Canim düşük tehliken varsa dikkat et tabi çok iyi dinlen insallah hayırlarda gelsin bebeğin:)
(178 puan)
Amin canım inşallah hepimiz saglıkla kucagımıza alırız
-Reklam-
(178 puan)

Be im 10+4 mide bulabtısından kalkamıyorum biraz geziyim evin içinde midem bulanıyo genelde odadan yataga gezip yatak degiştirip bulaşık yapıyorum 5 gibi mutfagı topluyorum temizlik bile yapmıyorum biraz tehlikeli bir hamikelik geçiriyorum 3. Aya kadar böyle devam iyice yerleşsin inşallah hamile yogası pilatese filan başliycam yavaş yavaş topliycam inşallah tabi doktor izin verirse;)

(1,430 puan)

Gunlerim her sabah 7 civarında kızım başımda anne kurbağa yakalayım anne cisim anne günaydın demeee diye abuk sabuk kizim tarafından uyandiriliyorum ve ona kahvaltı hazırla yedir sonra kendime kahvaltı hazırla sonra mutfağı topla sonra kocamı uyandırmaya çalış uyansın ona biseyler hazırla onlara ye sonra kızım tekrar açılsın onu yedir uyku vakti geliyor 2 3 saat uyutmaya çalış uyursa ne alaa uyursa yatıyorum uyumazsa eline tlfn bi evi süpürürsem süpürüyorum yada yemek yapıyorum sonrasında biraz bahçe turu sonrasında gene yemek mutfağı topla derken her gün bu rutin hep aynı şeyleri aynı sırayla yaşıyorum çok sıkıcı bir hayatım varmış anlatırken tekrar bi farkına varıp kendime acıdım :(

(143 puan)

Çalışıyorsam gün 6.15 'te başlıyor 4 e kadar isteyim. Eve gelince ocağa yemeği koyup çocuğu okuldan alıyorum. Yemek pişene kadar onlarla ilgileniyorum biraz. Sonra yemek fasli. Akşam bir iki saat çocuklarla vakit geçirdikten sonra çocukları uyuyup evi toparlayıp 11civari uyuyorum. Tatilse erkenden uyanıyoruz yine en geç 7. Kahvaltı temizlik faslını bitirip saat 1-2 civari kendimizi dışarı atıyoruz. :) donus saati belirsiz. Ne zaman yoruldum deyip pes ediyor çocuklar o zaman dönüyoruz. :)

(445 puan)

Geçen haftaya kadar çalışıyordum ama erken doğum riskim var malesef hep yatıyorum :'(

(97 puan)

Valla ben sabah 8 de esim geldiğinde uyanıyorum . ona kapıyı açtıktan sonra direk ben yatağa o da mutfağa gidiyo ...sonra beraber saat 12 ye kadar yattıktan sonra ben kalkıp kahvaltı yapiyom biraz temizlik yapiyom is guc falan. Sonra akşam yemeği hazirliyom esime ..o ise gidiyo bende evin içinde öyle gidip gelip orayı burayi toparlayum. ..hep aynı şeyler

(846 puan)
Gececi mü eşin o çok zor işte ya
Gerci gunduz evdeymiş
(97 puan)
2 vardiyeli bir hafta gündüz bir hafta gece ...zor biraz ama böyle daha iyi benim için  çünkü o evdeyken rahat vermiyo bana ..onu istiyo bunu istiyo ...yoruluyorum valla ..bir de biraz daginik olduğu için ..en azından akşam iş yok istediğim gibi yatiuom
(1,124 puan)

Sabah kalkıp kahvaltı için yumurtamı koyuyorum evi topluyorum bazen süpürüyorum kahvaltı yapıp ise gidiyorum akşam geliyorum üzerimi çıkarmadan yemek yapiyorum:) eşim geliyor yemek çay  faslı sonra azıcık dinlenip yürüyüşe gidiyoruz birlikte akşam ya biryere cikariz yada evde şekerleme yapariz :) günümün özeti bu :))))

(2,896 puan)

Sabah 7 de kalk 8 bucuk iş başı 5 de iş bitiyor 6 gibi evdeyim esimle aynı saatte evde oluyoruz .salatayi eşim yaparken ben yemek hazırlıyorum 7 gibi yemek ye 9 da meyve 12 gibi yatak servis kullanmıyorum 45 dk yürüyorum hergün git gel 1 bucuk saat spor olsun diye. 10 haftalık oldum bugün. Rutin geçiyor hafta sonu cumartesi eşim ile temizlik yapıyoruz pazar ailelerimize gidiyoruz 3 günlük yemek yapıyorum dolaba kaldırıyorum .öyle yani

0 oy
11 gibi uyanıyorum dolu dolu bi kahvaltı yapıyorum evi toplayıp bi süpürge açıyorum. Zaten evim küçük hemen halloluyor eşim uyanmış oluyor ona kahvaltı hazırlıyorum birlikte bir daha yiyoruz. :) bulaşıklar makinaya yerleşti mi bir yatıyorum akşam yemegine kadar tv televizyon kitap zaman geçiyor. Akşam yemeğini yer toplanır sonra eşim işe gidince yine yatiyorum hep yatıyorum. :) bence en güzel yatmak hem dinleniyorum hem de uyumayı falan çok seviyorum. Zaten yapılacak pek birşey yok hamilelige dair yaptigim tek aktivite bol bol yemek ve hamilelik yogası geri zamanlarda yine ayni sıkıcı hayatıma devam ediyoeum. :)
(194 puan)

Canım baya yorucu geçiyor biz kaynana elti eşimin kardeşleri beraber yaşıyoruz saba erken kalkıp kahvaltı yapıp koca evi temizliyorum öğleden sonra biraz uyuyurum belki akşam bütün millet toplanır 12ye kadar hizmet ederim hamilelikle ilgili hiç bir şey yapamıyorum:(

Sabah 7de uyaniyorum cunku aksam en gec 9 da yatmış oluyorum...sabah ev toplayıp ise gidiyorum 4_5gibi donuyorum halim midem iyiyse yemek yapiyorum sonra haftanin 3gunu aksamları zumba eğitmenliği yapıyorum hareketsiz kalamam sanırım.sonra ev ve yatak mide bulantilarim olmasaydi cok keyifli bir hamilelik gecirebilirdim ama zofran kullaniyorum her sabah bir gun kullanmasam yataktan kalkamiyorum. Her ay gececek diyolar 5.ay bitiyo hala aynı Neyse sağ salim onlar dünyaya gelsinde hiç bişey önemli değil