1,027 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (43 puan)
düzenledi

Doktora gittim iç den çok hafif kanama oldu dedi progestan verdi zararı olurmu 

Gebelik haftası 6
Reklam


13 Cevap

0 oy

Zararlı bir hap değil.ben 7 haftalık hamileyken günde 3 adet 10 gün kullandım.geçmiş olsun.

Reklam


0 oy

Ben ilk gebeliğimde ilk 3 ay kullandım düşük tehlikesi vardı. Çok şükür bi sorun olmadı. Bol bol dinlen ve ilacı kullan bence.

0 oy
(152 puan)

Yok canım aksine rahim duvarını kalınlaştırıp düşüğü önlüyor benimde kanamam olmuştu ilişki sonrası banada yazdı günde bi defa hazneye yerleştir dedi

0 oy

Benimde kanamam ve dusuk tehlikem vardi kullanin cok iyi bir ilac .rabbim yardimciniz olsun ..

0 oy
(162 puan)

Canim bu benim 3uncu gebeligim ilkini erken dogum yaptim doktorum ilgisizdi ikinci de erken dogumu dusugu engellemek icin progestan verdi simdide ayni riskim var dusuk yada erken dogum olmasin diye veriliyo doktorunun dedigi sekilde kullan ilk ay gunde 3kullaniyodum 100mg lik simdi 200mg sadece geceleri kullaniyorum bi zarari yok korkma

0 oy
(55 puan)
Selamun aleykum canlar.bende kullaniyordum dusuk tehlikem vardi hatda ben iynesini bile kulalndim sinirden hafif kanamam olmusdu dematoma yani.20iyne 30hap cinsel orqana yerlesdiriyordum cok faydasi oldu.Allah hepimize yardimci olsun sag salim bebislerimizi kucagimiza alalim.Amin İnşəAllah
(151 puan)
Merhabalar ben de 24 haftalik hamileyim ve rahim ağzı incelmiş bana da hem iğnesini hem ilacı verdi ve fitil gibi kullan daha etkili olur dedi. Sizde de böyle bir sebepten dolayı mi vermişti acaba 2 gündür kullanıyorum ben daha
0 oy
(879 puan)

Yok cnm zararı olmaz. Ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum. İlk başta kesenin şekli düzgün değil düşük tehliken var deyip verdi. Sonra 8.haftamda kanama oldu. Günde ikiye çıkardı. Şimdi devam ediyorum. Sadece uyku yapıyo bide basdonmesi yapıyo ilaç bende 

0 oy

Canım bende progestan kullanıyorum doktor onu düşüğü engellesin diye veriyor ihmal etme kullan

0 oy

10. Haftamdan itibaren 3 ayı doldurana kadar kullandım. Düşük önleyici olarak veriyorlar. Rahmi kalınlaştırıyor bir zararı olmaz. Geçmiş olsun sağ sağlim kavusun insallah

0 oy
(11 puan)

Canım progestan zaten çocuğun anneye tutunması için verilen bir ilaç.hiçbir zararı olmaz tam aksine faydası olan bir ilaç hapı ve iğnesi var çok kanaması olan birine iğnesi çok tesirli 

0 oy
(1,720 puan)

Bende kullaniyorum rahim duvarini kalinlastrip dusuqu engelliyomus biraz uyku ve sersemlik yapiyo ama vajinal yoldan al diyen dr lar da var 

0 oy
Bi sıkıntı olmuyor ben fitil olarak kullanmama ragmen bi sıkıntı olmadi
0 oy
(741 puan)

Hayır canım mutlaka kullan Benım cok kanamam vardı kesede de vardı o ilacı 20 hafta kullandım hiç bir zararı yok keseyi kalınlastırıyor

Reklam


İlgili sorular

Reklam


...