299 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (273 puan)

Bulantilarim bastan beri olmadi cok rahat hamilelik gecirdim saglikli hic beslenemedim sut yumurta hic sevmiyorum yiyemiyorum ama hep yedim. Istahsizlikta olmadi ama hic kilo almiyorum karnimda hicbir belirginlik yok bu bebegim acisindan kotu mu :(

Gebelik haftası 12+3

14 Cevap

+2 oy
(1,713 puan)

Kilo almamissin arti bulantin olmamis en gicik hamile :D sanslilardansin bence dr un bebegin hakkinda saglikli olup olmadiqini soyluyordr eger saglikliysa bebgin bunlari dert etmek mazosistlige girer :) 

0 oy
(1,143 puan)

Canım aynıyız gerçekten bende 12+3 um 4 kiloya yakın aldım.  Süt yumurtavb şeylerden sevmiyorum ve yemiom ama şu icsemde yario bana bende bunu anlamadım ve beni dışarıdan görenler 3 aylık hamile olduğuma inanmıyor 5 ay gibi duruyor diolar 

(992 puan)
Canım demekki gerçekten su bile yarıyor dikkatli olmalısın ilk 3 ay kılo alınmaz hatta ben 4 ay almadım ilerki aylarda hızlı alınıyomuş
(226 puan)
cinsiywti ogrendiniz mi kızlar peki:)
(992 puan)
Ben pzt öğrenicem inş 16+5im
(1,143 puan)
Hayr malesef gostermedi
0 oy
(22 puan)

13 haftalık hamileyim ne mide bulantısı nede iştahsızlık çok şükür olmadı üstelik 3 kilo da verdim :))) nie dert ediyorsun Bi problem olsa doktorun zaten söyler yani 

(273 puan)
Doktor bi sikinti yok diyor bakalm cuma gunu ikili tarama ya gidicem :)
0 oy
(231 puan)

Bende 12+3 üm , hiç kilo almadım. Süt ve yumurta hiç yemiyorum içmiyorum. Bulantım vs hiç olmadı iştahımda gayet güzel , merak ettiğim kaç kilosunuz ben 52 kiloyla hamile kaldım ve hâlâ aynıyım.

(273 puan)
53 le hamile kaldim 54 um suan bende
0 oy
(97 puan)

genelde 16.haftaya kadar hic kg alinmz hatta verilir bulantilardan dolayi ben 22.haftamdaym henuz 1 kg aldm cok normal.yani durumunuz zaten bebekler ilk 3 4 ay vucudunuzdaki depolardn besleniyor

Bende 15 haftalik.hamileyim.ikinci gebeligim. 400 gram zayiflamisim ama gobegim hafiften cikti. Ama doktorum.bi sikinti.olmadigini herşeyin saglikli oldugunu soyledi.
0 oy
(3,217 puan)

bebeğin gelisiminde sikinti yoksa 6 aya kadar kilo almasanda olur bebegin 6 aydan sonra kilo aliyor zaten sende onla beraber ister istemez alirsin rahat bi gebelik geciriyorsun dua et 

0 oy
(870 puan)

İlk 5 ayda alınan kilolar doğumdan sonra vermesi daha zormuş zaten canım alma boşver bebeğin durumu iyise senin kilo almaman daha iyi

0 oy
(61 puan)

12+7 hamileyim karnim çıktı bariz hamile olduğum belli bu durum beni aslında üzüyor suan boyleyim ilerde dha kötü olucam kilo alımı kişiye göre değişiyor cnm korkma bisi olmaz artık hızla almaya başlarsınız kilo bebegin hızlı bi şekilde büyüdüğü döneme girdik

0 oy
(61 puan)

Bende süt yoğurt yumurta peynir yemiyorum zaten sevmezdem yumurtayı 5 haftalikken beri yemiyorum tiksindim kokuyo sanki midem alt üst oluyor ilk  dönemlerim çok sıkıntılı geçti kusma bulantı mahvoldum

0 oy
(144 puan)

15. haftatayim bende hiç kilo almadim ki günde 5 ögün yiyorum düșün. Bulanti, kusma da pek olmadi. Bünyeden bünyeye degisiyor. Bebegin saglikliysa napcan kiloyu bosver Tatlim. Son 3 ayda bebek aldigi için sende alcaksin zaten.

0 oy
(127 puan)

İlk hamileliginse çok normal 52 kiloyla hamile kaldım çok az bulantım oldu o zaman kimse inanmıyordu hamile olduguma boyumda uzundu, ama sonra 6. Aylık olduk aha bi kilo aldım 3 senedirde veremedim üstünede ikinciye kaldım, sen bence karnına falan vaseline sür çatlaklar için çok çatlarsın çünkü 

0 oy
(93 puan)
düzenledi

Ayy ne güzel bende 12+4 deyim 7kilo aldım şimdiden :(

0 oy
(871 puan)

Sevinme caniiiim bende ayni diyodum 16. Haftayi bi gectim vay anaaaaaaam 64 kilo olan ben simdi 85 kiloyum  daha 9 haftam var bide :'D insallah yediklerin bebegine yarasin da sen kilo alma canim cok zor benim kalćamin oralar hep yirtildi

0 oy
(491 puan)

Merhaba.bende 12+4 hiç kilo almadim.istahım biraz az.öncesinde  5.6 hafta kusmalarım olmuştu 3 haftacan beri iyim hamile kaldiğim kilonun alyındayim şuan.karnimda çikmdı.hâle yüzüstu rahatlikla yatabiliyorum.sanırim 16.17 haftadan sonra kilo aliriz yavaştan böyle olmasi gerekmiş zaten.sanada kolay grlsin

İlgili sorular

8 cevap 311 göst.
7 cevap 345 göst.
8 cevap 231 göst.
28 Şubat Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde mine12 (78 puan) sordu
...