1,219 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (99 puan)
düzenledi

2 yıllık evliyim 15+6 günlük hamileyim bebeğimizi isteyerek yaptık çokta heyecanlıyız eşim son derece anlayışlı ve uyumlu bir insan ama ben zaman zaman bu hamileligin verdigi hormonlar ve psikoloji ile elimde olmayarak ona saçma sapan tripler atiyorum sonrada ***** ***** oturup ağliyorum onu kendimden uzaklaştirmak istemiyorum tecrübeli bayanlar lütfen yardim edin dogumdan sonra düzelir mi bu haller :'(:angel:

Gebelik haftası 15+6
Reklam


6 Cevap

0 oy

seçti
 
En İyi Cevap

Ben de 15+2 canım, ben de çok sacmalamaya başladım Herkese aliniyorum, hem çok sinirliyim hem de çok duygusalim. Galiba hormonlarimizdan, işyerinde aileme karşı herkese karşı böyleyim, bi de düşük tehlikesi yaşadım geçen hafta kahverengi lekeler geldi. 1 hafta raporluydum , isyerim bile moralimi bozuyor işleri nasıl yuruyeceksin diye onlar benim psikolojimi daha çok bozuyor :(

(99 puan)
Benimde isyerimle alakali çok sıkıntilarım var canım psikolojik baski altinda hissediyorum kendimi en yakinimda eşim olduğu icin herşeyin acısını ondan çıkarıyorum :( hakkımızda hayırlısı olsun
Aynı durumdayiz, insan kimseye anlatamıyor dertlesemiyor.Ben de eşimin burnundan getiriyorum çocuk ben ne yaptim diyo haklı olarak. Yarın ise de gitmek istemiyorum, hiç anlayışlı davranmiyolar, sorumluluğum çok fazla çalışmaya ihtiyacım var ama öyle psikolojideyim ki belki yarın işsiz kalabilirim :)
(99 puan)
Bende ise ihtiyacim oldugu icin calisiyorum yoksa 1 gun durulacak yer degilde
Reklam


0 oy
(1,466 puan)

Hamilelikte oluyor kızlar sanırım herkes bu şekilde ama eğer imkan varsa psikoloğa falan gidin derim bende hamilelikte depresyona girdim falan dedim doğumdan sonra geçer yok geçmedi emzirme döneminde daha da arttı inşallah sindekiler geçer kızlar ben psikiyatira gitmeden atlatamamıştım tam atlattım gene 2. Bebek geliyor :))

(99 puan)
Doğumdan sonra daha mi siddetli oluyo :/
(1,466 puan)
Bende belkide öyle oldu canım eylül ayında doğum yaptım 1 ay zaten çıkamadım sonra soğuk diye evden çıkamadım belki eve kapandigim içindir ama çok daralmıştım canım hamileyken gene geliyosun kafanı dağıtıyosun ama doğumdan sonra birden eve kapanınca belkide beni o kötü yapti
0 oy
(846 puan)

bise olmaz sende onun cocugunu tasiyon sonucta sogumaz bence o kada naz kadi kizinda da olur

(99 puan)
Bugün sinir patlaması yasadi haklı olarak onu hic bu kadar delirmiş görmemistim çileden çiktı resmen  bende çok üzüldüm sonra pisman oldu yaptiklarina şuan küsüs  :((
olur ole seyler skma canini sende
0 oy

Yalniz degilmisim

Hamileyken işyerinin anlayissiz davranması, yıldırma politikasına girmesi hakkında yasal bi kanun var mi, fikri olan varsa sevinirim
(99 puan)
Ben muhasebeciyim çoğu işveren dediginiz gibi yildirma politikasina gidiyor calisani bezdirip dogum iznine gitmeden kendiliginden isten ayrilsin diye bakliyor  ama malesef bu konuyla ilgili gözle gorülur bi kanun yok Allah iyi insanlarla karsilastirsin herkesi
(3,485 puan)
Amin ınş teşekkür ederim
0 oy
(83 puan)

Sanirim ilk hamileligin. Gebelikte olur boyle seyler. Benim iki hamilelik donemim boyunca kendim olmaktan cikip bir psikopata donusmustum :D ama esim durumumum hamilelikde degisen hormonlardan dolayi oldugunu bildigi icin ben naparsam yapayim sakin kalip benim sakinlesmemi beklerdi. Esinle konus eminim anlayis gosterecektir:D:P<3

(99 puan)
Sakinleşelim  bi konusucaz evet umarim işe yarar
0 oy
(2 puan)

Ah ah aklıma hamileliğimin ilk zamanları geldi bende sebepsiz yere sinir olurdum tabi eşimle ben olunca eşimin burnundan getirirdim durduk yere bağırırdım sinir krizleri geçirirdim sonra ağlamaya ve pişman olmaya başlardım eşimden Allah razı olsun hamileliğimden kaynakladığı için ses çıkarmadı o şekilde atlattık şimdi38+4 günlük o günlerim geldi geçti sende düzelirsin emin oş bebeğim

Reklam


İlgili sorular

21 cevap 1,453 göst.
17 cevap 1,195 göst.
10 cevap 484 göst.
Reklam


...