269 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (56 puan)

Arkadaşlar bugün ultrasona girdim bebek 5 haftalikmis doktor kese görünüyor ama bebek yok 2 hafta sonra gel dedi..

Bir problem mi var acaba cok endişeliyim bunu yaşayan var mi aramızda?

11 Cevap

0 oy
(13 puan)

Bana da öyle demişlerdi kese oluşmuştu bebek çok küçük olduğu için gözükmüyor sen 3 hafta sonra falan git

(56 puan)
Sen daha sonra gittiğinde mi gördün canim
Evet canım 2. gitmemde gördüm
(56 puan)
Canim senin icin cok sevindim saglikla hayirla kucağına alirsin insallah darisi bana :)
Teşekkürler canım inşallah 3 hafta sonra gittiğinde görürsün için rahat eder bende görene kadar tedirgindim görünce çok heycanlanmıştım
(1,455 puan)
Eğer özel hastane veya kliniğe gidiyorsan 2 hafta içinde gidersen ücret alınmaz ama 3.uncu hafta da gidersen ücret alınıyor canım
0 oy
(68 puan)

Merhabalar endişelenmeye birşey yok canınızı sıkmayın ilk olarak kese oluşuyor.3 hafta sonra giderseniz rahatlıkla bebeğinizi göreceksiniz. Hayırlı olsun bebeğiniz :)


(56 puan)
Ya cok teşekkür ederim gerçekten icim rahatladi yani 8. Haftada hersey netleşir o zaman tekrar teşekürler:))
Banada aynısı oldu canım 8.haftada gittiğimde hen bebek göründü hemde kalp atışını duyduk inşallah seninde öyle olur bir problem yoktur içini ferah tut
0 oy
(877 puan)

Ben 5haftalikken vajinal ultrason anca gördüm keseyi. Bebeğin görünmemesi çok normal cnm 

0 oy
(655 puan)

Canim normal korkma.bnada doktorum.9.hafta sonuna kadar bebegin grunmesi norml 9.haftadan sonra bebek hala grunmuyrsa anne icin uygun tedavi yontemi belirlenir demisti.merak etme 7.hafta kalp atidini bile duyarsin.dua et.

0 oy
(774 puan)

Gayet normal canım bende 5 haftada kese 7 haftada bebek göründü

0 oy

Canim daha cok kucuk normal gozukmemesi bende de ilk kese gorundu sonra kalp atislari duyuldu yani 5 haftalikta kese gorundu 7 haftalikta bebek zaten gorundugunde de pirinc tanesi kadardi bi problem oldugunu sanmiyorum icin rahat olsun

0 oy
(15 puan)

Bende aynen 5 haftalık filandı ilk kese oluşumuna  bakılıyor  o oluştuktan sonra bebk içinde büyüyor kalp atışını duyduktan  sonra bebek gözükmeye başlar banada aynı dedi birkaçgün sonra gidecegim tekrar

0 oy
(848 puan)

Sıkını yapma canım. Küçük olduğu için gözükmez=) benim de ilk kese nokta gibiydi. Sonraki gittiğim de kese buyumuş ama içindeki bebek silik böyle gözükmüyordu bile dikkatli . bakmayınca. Bir ay sonra yıne gittim koooskocaman bi bebiş gördüm orda=) içini ferah tut. 

(848 puan)
Ama doktorun gel dediği zaman git yıne de sen
0 oy
(1,455 puan)

Yok canım gayet normal bende 5. Haftamda gittim şuanda sadece kese oluşmuş bebek icin birşey demiyolar 5. Haftada tek kese var çünkü 7 haftada kalp atışını dinledik şuanda 13. Haftadayım hiç korkma daha bebek oluşması mercimek tanesi kadar bile değil görülmemesi çok normal yani

0 oy
(877 puan)

5.haftamda benimde sadece kesem gorunmustu. Endişe etme cnm 

0 oy
(1,382 puan)

yok tatlim anca bnde 5 hafta kese gordum bugun gittim 7 haftalik bebiside gordum kalp atisinida gordum cok normal

İlgili sorular

7 cevap 135 göst.
9 cevap 343 göst.
31 Mart Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Srma (20 puan) sordu
8 cevap 195 göst.
24 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esrahsn (56 puan) sordu
5 cevap 180 göst.
24 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sdfhkn (467 puan) sordu



...