0 oy
1,798 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (73 puan)

11+5 hamileyim ve 5 gunden beri miden bulantisi var normal mi ilk zamanlarda yoktu ne yapabilirim hic birsey yiyemiyorum ne yesem cikariyorum  ilk hamileligim oldugu icin biraz korkuyorum 

Gebelik haftası 11+5

21 Cevap

0 oy
(34 puan)

Canim pek bilgim yok ama bunlar normal seyler korkmana gerek yok.benm ilk gebelikte hic olmamisti.Aksine ikinci gebelimde suan bendede asırı derecede var 31 haftalik olmama ragmen gecmedi skntı stres yapma doktorunada danıs en yakın zamanda 

Benimde 8yasinda bi kizim var onda hic bisey bilmedim bu cok felaket bulanti bas donmesi bisey yiyemiyorum cok acim ama yiyemiyorum
Dogrudur her çocuk belli olmuyor açıkcası cinsiyetide belli degil sanırim.Siz genede doktorunuza danışın
Yok daha 9haftalik 12haftamda cagirdi bakalim gosterirse
Hadi insaallah saglikli olsunda
Insallah canim hepimizin ki insallah
-Reklam-
0 oy
(3,019 puan)

Walla canım benim 6 haftalıkken başladı. 3.5 aylıkken bitti. Ne yeme ne içme wardı. Suya hasret yaşadım o surecte ama midem ondan da bulaniyodu. Hastaneye gittim . Yeme içme yok hep kusuyorum idrarım koyulasti dedim . Hemen yatis verdi. İlacli serumlarla ayakta durabildm kati yiyecek. Tuzlu kraker ye. Sulu yeme. Suyu fazla içme kusturur. Haşlanmiş patates ye. Baharattan yağlı yiyeceklerlerden çok tatlıdan uzak dur. Erik mevsimindeyiz erik ye bol bol. Süt iç. Geçmezse git yatis yaptır hastanede. Çünkü yeme içme olmayınca tansiyon düşüyor. 

0 oy
(123 puan)

Benim felaket geçti  6 kilo vermiştim.serumla ayakta duruyorum.doktor zofer diye bı ilaç verdi günde bir defa.o ayağa kaldırdı tavsiye ederim

(3,276 puan)
Banada zofer verdiler ama kullanmadım ağır bı ilaçmış kanser hastalarına kullanılıyormuş ondan dolayı bıraktım prilam verdi sonrasında oda işe yaramadı kendi kendime toparladim
0 oy
(1,801 puan)

Canım tuzlu kraker ye sabah yataktan kalkmadan bastırıyor biraz normal korkma ben aylarca yaşadım sonra geçiyor korkma 

0 oy

Bende 8+1 .... Çok kötüyüm. Ve çalışıyorum, artık takatim kalmadı. 3. Bebeğimi bekliyorum. Digerlerinde de hep bulantı çektim, yemek yapamadım ama bu kadar halsiz bu kadar yemeden içmeden kesilme olmamıştı. İdrarimi yaparken yanıyorum, çünkü su içmek bile tiksindirici.... Ama bu gün mucize gibi bişey oldu. Tuzsuz leblebi, beyaz nohut yemeye devam ediyorum  ama bulantı hessettikce. Suyu üç yudum içiyorum fazla değil. Sulu yemek yesem bile son yudumlarimda bayat ekmek veya kabuğunu yiyorum. Bizde köy ekmeği deriz böyle odun fırını ekmeği, onu yiyorum, ve regenesis adında vitamine basladim belki onun da faydası olmuştur. Çünkü B6 vitamini iyi geliyormuş bulantı ya. Bugün yarım litre su bile içtim.... Nohut beyaz ekmek ve regenesis bence topladı beni....

0 oy
(580 puan)

Çok geçmiş olsun bende 11+5 im. Ama benim 6. Haftada başlamıştı bulantılarım ve şuan azaldı. Resmen kabus gibiydi haşlanmış yumurta ve patates  iyi geldi bana bide yağsız peynirli tost. Devamlı kuru şeyler yedim sulu yemek hayatımda bi buçuk aydır yok hap olarak da zofer çok iyi. 

(0 puan)
Her sabah uyanır uyanmaz hemen tuzlu bir şeyler atıştır ve bi bardak su iç gün içerisinde rahatlıyorsun
Tessekur ederim canim insallah iyi gelir
0 oy

Benimde çok bulantim var serum takıldı ama etki etmedi zofer adında bir hap verdi doktor çok iyiyim suan

0 oy
(334 puan)

Benimde çok zor geçti ilk aylarım sonra doktorum sabahlari aç karnına kivi ye demisti o çok iyi gelmişti bana canım deneyebilirsin onuda 

0 oy
(1,610 puan)

Benim 7. Haftada basladi ben mide bulantisi ilcai kullandim 13 haftalik simdi toplasan 6 kere cikarmisimdir hafif atlattim sen 11 haftada baslamis oncesinden yokmus bile sanslisin yine bulanti ilaci kullan onlar baya durduruyor bulantiyi

0 oy
(859 puan)

Bende mide bulantisi yoktu hic 8 haftadan snra oldu doktoruma soyledim enfeksiyon kapmissindir normal degil bu durum dedi idrar tahlili falan istedi gercektn de enfeksiyon cikti 

0 oy

Ya ben neler cektim 5. Haftada bi basladi suan 14 . Haftaya girdim hala devam ediyor ne cubuk kraker ne patates hicbisey fayda etmedi ustune susuzluktan heryerim kurudu agzimin ici hep yara oldu haftada 1 2 kez serum aldim ama inatla yedim yedim cikardim hic bulanti yasamayanlara nasil ozeniyorum anlatamam

(5 puan)
2. Hamileligim ayni seyleri yasiyorum agriya dayaniliyo ama bu mide bulantisi cok zor Allahimm herkese yardim etsin hic bise care olmuyo sususuzluktan kurudum midem yaniyo ne iyi gelecek diye bakiyorum kuru susamsiz simit yiyodum o iyiydi ondan biktim tuzlu cubuk leblebi hic biri carem olmadi
0 oy

Yemek yedikten sonra 1 çay kaşıgı dogal ev yapımı elma sirkesi ic midedeki asiti aliyor ve kusmayı engelliyor 

0 oy
(23 puan)
İlk tramister 3 ay sürüyor ve bulantilar normal. Bende yasadim. 3. Ay doldugunda birden düzeliyor. Çok şükür ben atlattim. Su bile icemiyordum. Su ictigimde midem bulaniyordu. Tatli yeme bulantin artar. Leblebi ve tuzlu cubuk yiyebilirsin. 
0 oy
(3,276 puan)
Bende yoğun kusma yaşıyorum su içsem su çıkarıyorum ne yesem 5 dakka sonra çıkarıyodum doktora gittim serum verdi 10 günde bir serum vurulabilirsin seni susuz bırakmamış oluruz dedi en azından öyle toparladım şuan 15 haftamdayim bı kaç gündür iyiyim çok şükür inşallah devam etmez kusmalar 
0 oy
(169 puan)
Ekşi elma ye yeşil cidden işe yarıyor dene bak
0 oy
(99 puan)
Canım ben ilk aylarda yeşil elma yedim meyvayi çok tükettim bende yediğimi çıkarıyordum sürekli oda haysizlik yapıyor meyva biraz da olsa iyi geliyor 
0 oy
(1,598 puan)
Valla çok şanslısın geç olmuş aynı haftadayiz  ben 5.haftadan beri çekiyorum hiçbir şey yiyemedim bu 3 ayda 52den 46 düştüm 
0 oy
(862 puan)
Canım ben 20 haftaya kadar çektim 8 kilo verdim şuan 28 hafta oldum anca 2 kilo aldım allah yardımcın olsun 
0 oy
(320 puan)
Sabah uyandiginda kraker yiyebilirsin ve tost bana çok iyi gelmişti ilk 3 ay tuzlu çubukla yapışık yaşadın resmen beyeaz leblebi olabilir herkeste farklı gerçi ama bana bunlar birde doktorum prilam mide bulantısı ilacı vermişti dojotruna söylersen en azından ilaç verebilir 
0 oy
(398 puan)
27 haftaligim 5. Haftadan beridir bulanti var doktorum ilac verdide oyle biseler yiyebiliyorum yoksa yediğimi çıkarıyorum doktorunla konus cnm bise verir sana illaki 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 296 göst.
0 oy
21 cevap 458 göst.
24 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde GZMBLGN (33 puan) sordu

472,123 soru

2,665,106 cevap

3,361,195 yorum

136,265 üye

...