452 göst.
Hamilelikte Beslenme kategorisinde (61 puan)

arkadaslar van erciste  gorev yapiyorum ve burda balik bulmak cok zor yani balik yiyemiyorum aranizda balik yagi kullanan var mi 15+4

Gebelik haftası 15

19 Cevap

0 oy

3 aydan itibaren ben kullandm. Ama migdemi çok bulandririyordu.

(156 puan)
cnm geceleri yatmadan önce ic istersen hiç sorun yasamazsin
0 oy
(3,479 puan)

Aynı günümüz ben de 15+4 imom diye bi omega3 verdi doktorum onu kullanıyorum.günde bir kere yatmadan önce içiyorum.çünkü gündüz bulantı yapabiliyor,bu şekilde içinde hiç etkilemiyor. Fiyatı 30 lira zaten sgk karşılamıyor,eczaneden alabilirsin tatlım.

0 oy
(156 puan)

tm 23 haftalığım cnm ben ilk öğrendiğimde  6 haftalikti ve doktorum imom u önerdi cok faydalı araştır bi bak ben 6. haftadan beri günde 1 adet içiyorum migdemide bulandirmiyor gece yatmadan 5 dakika önce bi bardak suyla içiyorum kokusuna takılma nefes almadan yut hiç bisey olmuyo  

0 oy
(8 puan)

canim bem bi hap kullaniyorum duasvit adi folik asit olarak kullandıriyo doktorum icerisinde balik yagida varr balik yagi haric tum bebek icin faydali tum vitaminler vart 

0 oy

Ben bitlis tatvanda oturuyorum gayet güzel balık bulabiliyorum ama illaki balık yemen gerek diye bişey yok ayrıca balık yağı seni de besleyecek ve kilo alacaksın herşeyin doğalı iyidir zeytin yağı ceviz kuruyemiş tüket bari yediklerinden bişey anlarsın da boşuna kilo almamış olursun...

0 oy

Ben hamileliğin sürecinde kullandım bebek zeka gelişimi için çok önemli hatta doğumdan sonrada. Kullanmaya devam edebilirsin :)

(156 puan)
emzirme döneminde günde 2 defa kullananlar var cnm duymuştum cok faydalı sadece hamileler değil genelde herkesin tüketebileceği bi vitamin ve faydaları saymakla bitmiyo
0 oy
(1,939 puan)

Marketlerde dondurulmuş levrek uskumru somon balığı var hatta bim de bile var alıp yemeye çalışın ek olarak imom kullanmanızı tavsiye ederim çok faydalı oluyor bende ama mutlaka hafta da bir balık ve yağsız et yemek çok faydalı bebek için 

0 oy
(28 puan)

Bana da doktor efa diye bi balık hapı önerdi ama iyi midir acaba ?

0 oy
(1,383 puan)

efa iyi bende omega royal kullaniyorum havyardan elde ediliypr fiyati 120 lira 30 kapsul butcenize uyarsa tavsiye ederim kesnlikle

0 oy
(13 puan)
hiç kullanmadım ben zorla da olsa yemeği tercih ettim tabi danışmak lazım.
0 oy
(37 puan)
3 aylık hamileyim balık yağı verdi ama başka vitaminlerde var içinde adı almoni fiyatı 50 tl eczanelerde bulabilirsin canım
0 oy
(1,700 puan)
7 aydır ne balık yiyorum ( imkanım yok alamadım ) nede doktorun önerdiği paralı balık yağı hapını kullanabildim pahalı olduğu için alamadım. Balık ta yiyemedim balık yağı da içemedim ama gelişiminde sıkıntı yok hamd olsun. İmkanı olanlar tabiki alıp yesin iyi olur gıda olur benim imkanım olmadı alıp yiyemedim 
0 oy
(891 puan)
Ben normalde de balık yemediğim için kullanıyorum doktorumda haftada üç kere kullan dedi
0 oy
(151 puan)
Ben kullanıyorum canim I Mom diye hem vitamin hem balim yagi
0 oy
(463 puan)
Vanda balık nasıl bulunmaz ya bende vandayim balık yağı verdi doktorum ama aşırı mide bulantısı başladı doktorum balık ye dedi 
0 oy
(7 puan)
ben balık çok yedim hiç içmedim yiyemeyenler için öneriyorsa tabiki bilemiyorum
0 oy
(357 puan)
İlk ogrensigim zaman verdi doktor sonuna kadarda kullanicaz dedi ama ben üç dört gündur içmiyorum midemi çok bulandırıyor diye ama faydası çok fazlaymış ne kadar balık yersen ye bundan aldığını alamazsın dedi tekrar başlayacağım biraz midem dinlensin dedim
0 oy
(692 puan)

Yaa ben hiç kullanmadım ama :ermm:

0 oy
(365 puan)
bna doktorum hap verdi cnm balik hapı regenesis max dye devlet karsilamiyor ama rahat bulantı fln ypmio bütün vtamnlerde icerio bnu kullan folik asit yerinede gecer demsti 
...