341 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (33 puan)
Güzel anne adayları 12+5 teyim ve bebeğimim cinsiyetini çok merak ediyorum rüyalarıda kız veya erkek olduğunu defalarca gördüm.. 
Reklam


15 Cevap

0 oy
(2,865 puan)
seçti
 
En İyi Cevap
Tam 12+5te öğrenmiştim:)
(33 puan)
Çok heyecanlandım şimdi benim de 12+5
(2,865 puan)
düzenledi
Inşallah gösterir annesi. Benim oğlusum hic bekletmedi bizi
(2,865 puan)
Öğrenebildiniz mi cinsiyetini merak ettim :)
(33 puan)
Malesef öğrenemedik  yarın gidecem inşaallah öğrenirim
Reklam


0 oy
(244 puan)
Ben 18+6 haftadayım doktor görüyo cinsiyeti ama söylemiyo yasak dedi bana ama ben biliyorum söylemesede erkek 
(33 puan)
Maşaallah Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin
Allah allah niye yasak olsun devlet hastasende ben 12 haftalıkken söyledi
(244 puan)
İnşallah  ayrıntılıya gönderdi 10 gün sonraya belki orda öğrenirim
(244 puan)
Bende devlete gidiyorum ama yasak dedi bana sanki ilk çocuğum gibi 3 olacak cinsiyet söylemedi
(77 puan)
Mrb nasıl biliyorsunuz erkek olduğunu hislerinizle mi acaba yoksa farklı birşeyle mi bakıyırsunuz
(244 puan)
Erkek çocukta bacaklarım çok ağrıyo yolda yürüyemiyorum ve ayakta fazla duramıyorum ordan biliyorum oğlumda da yaşadım aynılarını ordan tahmin ediyorum
(77 puan)
Anladım cnm teşekkur ederım
0 oy
(14 puan)
Her iki oğlumuda 12. haftada öğrendim. Çok şanslıydım hep gösterdiler kendilerini
0 oy
(4,960 puan)
15+4 te ögrendim 
0 oy
(232 puan)
12 haftaliken kontrole gitdiyimde kendim erken diye sormadim ama kendileri erkeye benziyo dedi .ne olursa olsun hayirlisi saliklisi olsun İn se Allah her kes icin
0 oy
(99 puan)
12 haftada orgendim 17di haftada kesin erkek söyledi doktorum
0 oy
(622 puan)
12+1 de öğrendim değişmedi şimdilik 22 olduk
0 oy
(362 puan)
16 haftalıkken öğrendim 
0 oy
(261 puan)

12+2de ogrendim canim <3

0 oy
(384 puan)

12. Haftama girdiğim gün gittiğimde %90 erkek demişti sonuç erkek çıktı :D

(33 puan)
Maşaallahh♡ inşaallah bende gidecem şimdi çok heyecan yaptım
0 oy
(245 puan)

11 de öğrendik<3

(33 puan)
Maşaallah sanırım en erken sizin ki  :)
(245 puan)
Evet ya şimdi 28 haftadayız hala değişmedi kızım olacak inşallah
(33 puan)
Hadi hayırlısı
0 oy
(21 puan)
12 hafta da yüzde vererek söyledi doktorum. 
(33 puan)
Maşaallah ne güzel: )
0 oy
(360 puan)
Canım ben hep rüyamda kız bebek görüyordum daha kız mi erkek mi bilmiyorum 14+5 bende çok merakıyım uts foton var mı 
(33 puan)
Evet var ama 7 sanırım haftalıkken çekilmişti. Neyseki randevu aldım inşaallah en kısa zamanda bende öğrenecem :)
(360 puan)
Herkes 11 bir de 12 hafta daha öğrenmiş biz tek kalmışız
(33 puan)
Aynen en yakın zamanda hastaneye gitmek gerek
(360 puan)
Aynen canım benim
0 oy
(937 puan)
11+6 kız olduğunu ogrendim 34 haftaligim degismedi şansın varsa erken ogrenirsin
(33 puan)
İnşaallah bakalım randevu aldım :)
0 oy
(1,543 puan)
16da net olarak öğrendim. 
Reklam


İlgili sorular

17 cevap 330 göst.
28 cevap 1,148 göst.
43 cevap 1,260 göst.
Reklam


...