187 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (18 puan)
Dişim çok ağrıyor
Gebelik haftası 17

3 Cevap

0 oy
(9 puan)
Dis doktoruna git o sana soyler zaten ne yapilacagini korma git gerekirse ceker sorun yok.yani.3 aydan sonra
Cok saolun okadar cok agriyo ki disinol koyuyorum yinede gecmiyo
(26 puan)
Cnm Benimde  4 aylıkken çok ağrım olmuştu iltahaplanmıştı düşük dozda antibiyotik verdi doktor iltihap Dağılinca çekti dişimi bu arada mutlaka kadın doğum doktorunla irtibata ol ondan habersiz her hangi bişey yaptırma
(53 puan)
Karanfil yağı sur disine bir tane parol iç hemen durur allah şifa versin
(53 puan)
Ay sakin dışınol nasıl kullanırsın çok zararlı hamilelikte
0 oy
(560 puan)
Canım bende mecbur kaldım bugün kanal.tedsvisi yaptırdım 22haftalgim.ilk.3aydan sonra izin veriyorlar bence git dişçiye kurtul.derim.gecmos.olsim.
0 oy
(349 puan)
Yapabileceğiniz tek şey diş hekimine görünmek. Ertelemeyin. 

İlgili sorular

9 cevap 156 göst.
5 cevap 109 göst.
18 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fadeemm (291 puan) sordu
...