751 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (99 puan)
düzenledi

Bugün test yaptım ve ikinci çizgi silik çıktı belim ve kasigim da ağrı var adetime 4 gün var evi temizledim dün sürekli eğilip kalkmak çok ağır olmasa da birsyler kaldrmak tutunamazlga yol acar mı? Bundan önceki gebelikte düşük denildi tutunamams denildi hcg düşük çıktı ve kanama oldu ilk bebeğim olck ve çok hevesliyim inşallah bir şey olmamsdr çok istiyoruz ♥️

Gebelik haftası 3 hafta

8 Cevap

0 oy
(52 puan)

Canim dikkat etilk zamanlar cok dikkat etmen lazim bi sey olmaz insALLAH

Tam bilmiyordum cnm sadece şüphe duyuyordm yoksa evle filan ugrasmazdm yani teskkur edrm yorumun icin
0 oy
(6 puan)

Canım bnim de ilk gebeliğim senin ki.gbi sonçlandı..İkincisinde de ewde temzlik ypmştım..Konsol faln çektim..Geblk testinide adetmden 4gn önce ypmıştım silik çıkmştı..Çok şükür şu an 23hftlık hamileyim..İnş senin de gebeliğin bu sefer ssğlıklı dewam eder..

Inşallah cnm korktum sonra dan bir şey olmusmudr diye yorumun icn teşekkür edrm
(1 puan)
Mrb bana da cvp verirmisinz ben yeni katıldım adetim 18 gün geçti test yaptım silik çizgi çıktı ama kasik ağrısı ve şişkinlik dışında bir belirtim yok sizce hamilemiyim doktora gittim karnından baktı kese goremedi daha erken dedi hamile olduğunuzu soyleyemem ama hamile olabilirsiniz de dedi bsy anlamadım kan tahlili sonucuna belli olcak cok heyecanlym sizce hamilemiyim
0 oy

Kesinlikle hamilesin ve üzerine hafif adette olabilirsin ama yine de hayirlisi

Adet olmam imkansız cnm çünkü 3hafta 4 günlük hamileym üstüne görme olmaz sanrm bu ay da
0 oy
(162 puan)

Canim hayirli olsun dr muayenesine gidene kadar yat dinlen sancin falan varsa ilk zamanlar cok onemli cunku

Öyle yapcm artk cnm hep yatcm valla hafif de olsa sancim var
(162 puan)
Allah hayirli saglikli bi sekilde kucagina almayi nasip etsin canim.
0 oy

Benimde adetimden 5 gun gecti test yaptim silik cikti ve suan 12+3 hamileyim insallah seninde vardir Allah herkese nasip etsin

0 oy

Kendinize dikkat edin ağır kaldırmak düşmeye sebep olur diyorlar ama bende öğrenmeden önce genel temizlik yapmıştım camlar yerler dolaplar halıları kaldırmak gibi. Çok şükür birşey olmadı. 

Adet sancım gibi sancım vardı aol tarafımda elimde hep bastırırdım adet olsam da kurtulsam diye maşallah yavrum iyi dayandı. 


Inşallah sizinde vardır yavrunuz inşallah birşey olmaz. Siliksede çizgi muhtemelen gebesiniz. Rabbim hakkınızda hayırlısını nasip eyledin.

0 oy
(741 puan)

Canım bi tane düşük gecirnişsen buna cok dikkat et bırak yapma bi iş ben de düşük tehlikesi geciridm sadece yatıyorum napım evladımdan önemli değil sonuçta 

0 oy
(1,383 puan)

cizgi silikte olsa hamilesin ama maden supen var bi kezde kaybettin neden o kadar yordun cnm kendini

...