931 göst.
Hamilelik Alışveriş kategorisinde (125 puan)
yeniden kategorilendirildi

Kizlar isin dogrusu su durumum olmadigi icin bebek çantasi alamiyorum hani alip ya kullanmayan varsa uygun fiyata alabilirim :) yalnis anlamayin 

Gebelik haftası 34
Reklam


5 Cevap

0 oy
(1,995 puan)
Bende almadim..normal siet cantasi var bende onu kullanicam hemxesimde rahatlikla tasir. Ancak ilerleyen zamanlarda mama sut tasimak icin termos ozelligi olan mini cantalardan alirim onlar hesapli birde. Fikir olsun diye paylasmak istedim birde letgoya bakabilirsin
(125 puan)
Hangi çanta anlamadim cnm resim atsan bi ara
(125 puan)
Hii tamam cnm ben bunu kastetmemistim bebegin kiyafetini falan neye koycam o derde düştüm :(
Reklam


0 oy
(515 puan)
benim sizden sonra doğumum  egerki önce olsaydi size verirdim tabi ücretsiz ama kasımda doğumum  e var sanki insanlar temoz baktıktan sonra kıyafet bile alirimda veririmde herkesin durumu aynı olmuyir ne yaziki 
(125 puan)
Dusunmen yeter sagol cnm allah bize de bi kapi açar ins
0 oy
(64 puan)
Canım bi bana ulaşabilir misin tam olarak ne ihtiyacın var ve bebek kız mı erkek mi yardımcı olabilirm belki
0 oy
(399 puan)
Sok markete geliyo bazen 40 tl ye takip et al cnm
(125 puan)
Civilde varmis indirimde ama bakalim cnm kismet olmazsa normal cantyaya koyacam
0 oy
(500 puan)
Gerekli mi ya bnde almicam 30 liraya sırt çantaları var al geç işte 
Reklam


İlgili sorular

0 cevap 132 göst.
25 cevap 1,026 göst.
5 cevap 1,172 göst.
...