0 oy
10,776 göst.
Hamilelikte Beslenme kategorisinde (25 puan)
düzenledi

Kızlar etsiz çiğ köfte yiyen var mı .Yediniz mi gebelikte çiğ köfte

15 Cevap

+1 oy

Az önce yedim:)

-Reklam-
0 oy

Evet yedim etsiz çiğköfte

0 oy
(154 puan)

Ben yedim cnm çok hemde marulla filan çokta güzel oluyor :)

0 oy
(99 puan)

Evet hemde haftada bir o derece cnm istiyodu ımmmm missss gibi hemde marulla

(73 puan)
Cinsiyet belli mi benimde canim cok istemisti.
24 haftalık cnm bu zamana kadr 4.5 kere anca yemişimdir.yinede endişeleniom yerkn
0 oy
(109 puan)

İnan 2 güne bi gecenin yarısı aşerip yiyorm 

(406 puan)
Allahım en sevdiğim en çok canımın çektiği şey acı ve EKŞİ bayılıyorum
0 oy
(1,801 puan)

Evet hemde çok fazla :) 

0 oy
(762 puan)

Ben çok yedim hamileliğim başlarında 

0 oy
(36 puan)

Valla cok yedim hala da aseriyorum cigkofteye

0 oy

Evet etsiz çiğköfte yedim. Abartmamak şartıyla bence yenebilir.

0 oy
(51 puan)

Hamilelikten once nerdeyse haftada 2,3 defa esimle yerdik ama .hamileligim suresince adını bile duymak istemiyorumm neden acaba =)

0 oy
(16 puan)

Bende yedim yiyorumda cnm cekio surekli:D

0 oy
(278 puan)

Disardaki çiğ köfte lere güven olmuyor ki et koyuyor mu koymuyorlar mi emin olamıyorum siz nerden yiyosunuz

0 oy
(127 puan)

Evet hemde defalarca. Hatta şimdide olsa yerimmm :)

0 oy
(227 puan)

Evet etsiz yenilebilir kısır gibi oluyor zaten sadece çiğ et sıkıntı 

0 oy
(734 puan)
Benimde canım her gün istiyor acaba bebem Urfalı mı  

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 585 göst.
0 oy
18 cevap 959 göst.
0 oy
8 cevap 528 göst.

472,510 soru

2,667,220 cevap

3,363,631 yorum

136,363 üye

...