211 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (181 puan)
Sabah bir post açmıştım kizlar doktora gymstim keseyi gormete ama kese gorunmiyince tekrar beta istedi sonucu 8987 çıkmış  bu sonuca rağmen kesenin oluşmaması normalmi ya şansıma doktorda ameliyatymis:(

12 Cevap

0 oy
(1,111 puan)
İlk haftalarındir canım genelde 6. Haftadan sonra falan görünüyor. Bide ilk haftalarinsa bu kadarda yüksekse ikiz gebelik olabilir tam bilmiyorum ama öyle duymuştum. Hayırlı dogumlarr
(181 puan)
Ikiz bebek mi hiç düşünmedim  bunu olablrmi  acaba ailede  hiç ikiz bebegimiz  yok ama hayırlısı olsun insallah:)
(1,111 puan)
Yani hep öyle söylüyorlar bana da demişlerdi benimde 4000 lerdeydi. Senin 9000 e yakın olunca direk aklıma geldi acaba olabilir mi diye:) hayırlısı olsun sağlıkla gelsin de gerisinin önemi yok:)
(181 puan)
Tabiki hayırlısı sağlıklı  bi gebelik olsunda  kactane olursa oldun :)
0 oy
(233 puan)
Betan çok yüksek çıkmış gözükmesi lazımdı. Arkadaşın dediği gibi ilk haftalarınsa ikiz gebelik olabilir
(181 puan)
Gozukmemesi  tuhaf demi ya
(233 puan)
Evet tuhaf gerçekten keşke alttanda baktırsaydın
0 oy
(22 puan)
Bende çarşamba günü Dr gittim ultrasonda gözükmedi kan tahlili yapalım dedi Dr kan tahlili de 13 bin kusur çıktı o zamanda tahmini adet tarihine göre 5.5 haftalık dı.  Yeni döllenme olmuşsa gözükmeye bilir dedi ebe de 7 haftanın sonuna doğru tekrar bi Dr git ultrasona gir dedi 
(181 puan)
O halde benim değerlerinde gozukmemesi normal mi
(22 puan)
Yani aynen hiç üzme kendini ben bu sıkıntı olmadığı sürece tekrar bayramdan sonra gidicem Dr kesim bi sonuç almak için istersen sende öyle yap
0 oy
(104 puan)
Canım daha 3+4 yada 4+3 deyim (4 aydır adet olmadıguım için tam tarih bilinmiyo)  özelde muane oldum kese gözüktü . Bizim buradaki devlette makinalar cok eski oldugu için gözükmüyo bende orada baktırdım gçzüktü 
0 oy
(141 puan)
Tatlim kimisinde 7-8 haftalıkken görünüyor rahim dönük olduğu için seninde öyle diyemem ama kan değerin bu kadar yuksekken korkmana gerek yok sabırlı ol 4-5 gün sonra yine git :)
0 oy
(693 puan)
Alttan mi bakti ? Benim degerim 2000 ken karindan gozukmustu idrara sikisiktim birazda seninde gozukmesi lazimdi
(181 puan)
Alttan degil  karindan  bakti
(693 puan)
5 binde rahat gözüküyor ama belki cihazdan kaynaklıdır 2 gun sonra kesin gözükür 18 bin olur çünkü
(181 puan)
Devlet hastanesine gittim ordaki ultrason cihazları eski olablr ama icin içimi yiyor Allah korusun dış  gebelik fln varsa diye korkuyrm  yarin özele gtcem
(693 puan)
Oyle bisey değildir Ins canim ozele bi git yinede onlarin makineleri iyi oluyor şıp diye söyler
0 oy
(163 puan)
Gec döllenmiş olabilir dış gebelikte olabilir
0 oy
(325 puan)

Aslinda gorunmesi lazimdi canim ben 5 haftada keseyi gormustum ama herkezin bunyesi ayni olmuyo tabi  hakkinda hayirlisi olsun gonlunde olan olur insallah 

:)

(181 puan)
Bende ilk kızımda 5 haftaliktim  keseyi görmüştük..  Bu ikinci gebeligin niye böyle oldu hiç blmyrm
(325 puan)
Bi daki sefer gittiginde insllh gormus olursun canim  demekki gec dollenme falan olduysa ondan olabilir :)
0 oy
(466 puan)
O degerde kesenin gorunmemesi mumkun degil canim farkli bir doktora git allah korusun dis gebelik tarzi bsey olabilir
(181 puan)
Yarin özel doktoruma  gidicem Insallah oyle birşey yoktur:(
0 oy
(184 puan)
Değerin çok yüksek bu değer ile kesenin görünmesi gerekiyordu. Gözünü korkutmak istemem ama diş gebelik yaşıyor olabilirsin acilen tekrar doktora görünmelisin çünkü bu durumda hemen kontrol altına alınmalısın. İnşallah her şey yolundadır
(181 puan)
Allah korusun ya yarin ilk is özel doktora gidicem
0 oy
(101 puan)
4+4ken değerim 4bindi devlette üstten baktı normal değil dedi 2 gün sonra test yaptım 8bşne yakındı 2 gün daha bekledim 5+2ken özele gittiö normal değşl dedi alttan baktı çok şükür kese göründü ama bebek görünmedi 2 hafta sonra gel dedi tabi ben pazartesi gitmeyi düşünüyorum 6+3olacak hem ilaçlarında bitiyor bende çok korkuyorum 3 düşük yaptım çünkü inşallah sağ salim bebeklerimizi kucağımıza alıp hayırlı bir müslüman olarak yetiştiririz 
(181 puan)
Yani değerin 8 binken  mi kesen gorundu
(101 puan)
Keseyi görmeden 2 gün önce 8000di 2 gün sonra gittim belkide dahada artmıştır o an test yapılmadı alttan baktı direk kese var ama bebeği görmek için erken dedi
(101 puan)
Aklıma geldikçe elimi göbeğime koyup Allah'ın güzel isimlerinden El Musavvir ve El Mubdiu diyerek 100 kere söylüyorum iyi oluyormuş  inşallah Rabbim bende dahil hepimizin gönlüne göre verir
0 oy
(51 puan)
Canim bu deger de kesenin gorunmesi gerekiyor bazen degerlerin yuksek olmasi dis gebelikden de kaynakli olabiluyor sen zaman kaybetmeden farkli ni doktora gitmelisin canim  insallah kesen gorunur buraya da yazarsin sonucu merak ettim saabh da yazmistim sana yine
(181 puan)
Banada değer yüksek geldi yani ilk gebeligim de 5 haftaliktim keseyi gormustuk  ...:( Insallah dış gebelik fln yoktur herşey yolundadır Insallah ya
(51 puan)
Insalalh canim icini ferah tut sen dua et alalh yardimcin olsun guzel haberlerini bekliyoruz:)

İlgili sorular

5 cevap 145 göst.
18 Ocak Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Şerife Mansız (37 puan) sordu
6 cevap 125 göst.
5 cevap 132 göst.
21 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde RAHEL (251 puan) sordu
13 cevap 257 göst.
12 Aralık 2019 Hamilelikte Testler kategorisinde Şengül turali (14 puan) sordu
5 cevap 188 göst.
28 Haziran 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Semraozan (44 puan) sordu
...