1,301 göst.
Hamilelikte Testler kategorisinde (36 puan)
düzenledi

Arkadaslar 12+3 gunluk hamileyim bugun ikili tarama testi yaptirdim ama bebegimin kalp atisini hala doktorum dinletmedi ilk gebeligim hic bir tecrubem yok acaba daha erkenmi 

Reklam


23 Cevap

+1 oy

Devlet hastaneleri bazıları dinletmiyo 

Devlete. simdi özel dusunuyorum kararisizim suan napsam diye.ikili tarama testli olcam.özeldemi devlettemi yaptirsam diye dusunuyorum
(36 puan)
Ben bi tik daha sansliyimmi ne o zaman
Sen nereye gidiyorsun
(78 puan)
Ben özele gidiyorum tahliller içinde devlet hastanesine gidiyorum sonuçları özele götürüyorum bence gidebilen öyle yapsın
Aslinda öylede mantikliymis
Evet en ufak bi tahlil bile çok pahalı özelde devlet ücretsiz yaparken niye onlara oara kaptırimki:) valla tavsiye ederim sizde öyle yapın
(729 puan)
Yaptirabilene ne mutlu bizim burda devlet teftişte kesinlikle yapmıyorlar
(345 puan)
Özele de gittim imkanı olan tabiki iyi bir doktor sectiyse özele gitsin bende özelde devam ediyordum sonra üniversite hastanelerinin bu konudaki titizliği duyunca Ankara üniversitesine gecis yaptım memnunum doğum zamanı özel oda imkanı da var bebegiminde kalp atışlarını her gittiğimde dinliyorum :)
Ne mutlu sana cnm ne güzel  ama bizim burda öyle bi imkan yok devlet hastanelerinde hiç iyi bir muamele göremiyorsun ben özele gidiyorum oyüzden ama tahliller çok pahalı olduğu için istenilen testleride devlete yaptırtıyorum sağolsun doktorumda çok iyi yapıyo tahlilleri
(345 puan)
Doğrudur canım bende aklıma.yatan bir yer bulamadan önce özelde devam ediyordum keşke devlette de yeterli imkan ilgi olsa ama maalesef her hastanede olmuyor binde bir
Reklam


+1 oy
6 haftalık  olunca dinletiliyor.doktoruna şöyle. Benim de dinletmedi. Bebeğe çok zarar veriyor diye ultrason cihazında göstermişti sadece.
Ben ekranda goremiyorum bile hemen bakip bana bi resmini veriyor hic bisey demedi sonucun iyi dedi gecen gittigimde 6 tup kan almislardi seker icin filan iyi sonuclar dedi sadece bugunde yine kan verdim ikili tarama icin
+1 oy
(878 puan)
Doktor muhtemelen dinlemiştir. Sen farketmemis olabilir misin? 
Dinledigini sanmiyorum
(878 puan)
Anladım cnm. Benimki 6.haftamdan beri her gittiğimde dinledi. O yüzden garip geldi
(878 puan)
Gerçi doktorlar kalbinin attığını goruyorlar ultrasonda. O yüzden de dinletmemis olabilir
(36 puan)
Ozelemi gittiniz ?
(878 puan)
Hayır devlete gidiyorum. Çok iyi bi doktorum var çok ilgili. Çok memnunum.
+1 oy
(174 puan)

Tatlım özele git sen 7.haftada kalp atışları dinlenio en geç 8. Haftada hatta

Bende erkendir diye demedim hic birsey doktorumda zaten demedi
(174 puan)
Sen sormayinca soylemiyo cnm hiç biri hele bide devletteysen başından saviyorlar hemen0
(36 puan)
Aynen haklisiniz sormadan hic bisey diyen yok cimbizla aliyoz laflari agizlarindan
Ben devlete gidiyorum iki farklı doktora gittim ikisi de her seferinde kalp atışlarını ve herşeyi gösteriyor 11 haftalık şuan on taneye yakın ultrason resmi var elimde
+1 oy
(54 puan)

zararlı diye dinletmiyordur belki ama soylersen dinletir belki canım 

Anladim ilk ozele gittim 5 haftalik dedi sonra devlete gitmeye basladim bugunde test yaptilar ikili tarama sonucu cikmis cuma gunu gidecegim yine
merak etme. cnm 3 aylık olmuşsun herşey yolundadır allahın izniyle
Insallah yolundadir ilk gebeligim birde 2 sene sonra oldugu icin biraz endise oluyor
+1 oy
(162 puan)

Canim bende ilk universite hastanesine gittim kalp atisini dinletmedi ben sordum hatta baslamis kalp atisi dedi ozelde hem bebegimi gordum hem kalbini dinledim

Bana kalp atisi baslamis demedi canli gebelik dedi ordaki sekretere 13 nisanda gittigimde
(162 puan)
Canli gebelik zaten kalp atisi baslayan gebelik oluyo canim icini ferah tut ama bidaha ki gittiginde ozellikle soyle ben duymak istiyorum gormek istiyorum diye
Tamam tesekkur ederim saolun
+1 oy
(741 puan)

Devlete gidiyorsan dinletmiyolar canım özelde dinleyebiliyorsun sadece 

Ama benim eltimde devlete gitti hep dinlettiler o yuzden endiselendim zaten
(741 puan)
Bazı doktorlar umrunda olmuyor ne fotograf veriyorlar ne kilo söylüyorlar kendin isteyecen illa anca oyle yaparlar
(36 puan)
Haklisiniz siz sormadan bisey soyleyen yok
+1 oy

Doktorum bana dinletmedi niye diye sordum gerekmedikçe dinletmek istemiyorum demişti. Ilk kez 14. Haftamda dinledim. Benim de ilk gebeliğim hyecanlı oluyoruz çok fazla ve tecrübesiz. Başka doktora gidin inşallah dinletir. 

+1 oy
(78 puan)

Aa neden dinletmiyor acaba ultrasonla baktığı sırada hiç söylemedinizmi 

0 oy
(274 puan)

Biz 16 haftaligiz her gitmeme dinletm hepsinde gosterdi eli ayagi diye her gitmeme bir suru fotogrf verdi karnm agrisa gidiyorm yine dinletir yine fotograf verir haftada bir gittigm oluyor yne ayni ozel hastahne ama devlete ölsem gotrmz esim bu yuzden

(36 puan)
12+3 um ama hala dinlemedim malesef
0 oy
(577 puan)

Canım ben 6 haftalıkken duydum nereye gittiğini bilmiyorum ama devlet ve özel hastane arasında fark olabiliyor. Ama doktoruna bir dahaki muayenenin de mutlaka sor ve talep et çünkü şimdiye kadar duyman gerekirdi.

(36 puan)
Aynen haklisiniz ama birdahakine sorcam zaten
0 oy
(113 puan)

Nasıl yani hiç mi dinlemedin ben çok erken duydum devlet hastanesi mi o hastaneyse dinletmemeyle ne alaka benim özel ama sonuçta doktor doktordur canim dinletmesi lazım  

(36 puan)
Yok canim dinlemedim hic
0 oy
(19 puan)
17.haftamıza giricez devlet hastanesine gidiyorum ama bende henüz dinlemedim, ilk kalp atışı için gittiğimde doktor dinlemedik ama gördük dedi. Daha sonra başka bir doktorda sadece kalp atışını gösterdi. Her doktor dinletmiyor sanırım yada devlet hastaneleri böyle. Artık sağlıklı olduğunu bilmek yetiyor ilk başlar çok istiyordum ama sonra görmekde iyi geldi. 
0 oy

Ultrason kağıdında fk + yazıyor ya o kalp atışı var demek bu nedenle birde ses açıp dinletemez çünkü doktorların öncelikler i var bebek sağlıklı lı mı diye araştırıyorlar

0 oy
(1,720 puan)

Devlet hastanesi dinletmiyor ben de devlette dinlememistim ozeldeki dinletiyor kendiside sesi kisik ritimlerine bakiyor ekrandan ikili test yaptracaksin kalp atisi olmazmi bebekte :) cok istersen ozele qit orda dinlersin 

0 oy

Bende 9+4 um geçen hafta bende gittim dinlemek istedim dinletmedi söyledim dinlemek istediğimi bebeği görmek için zaten ultrasonda enerji gönderiliyor kalp atışı için biraz daha fazla enerji göndermek lazım dedi bu da bebeği yorar dedi sadece ekranda attığını gösterdi bende daha dinletmedi

0 oy

Hayır erken değil 6haftalıkken dinlemeye başladık biz bebeğimizin kalp atışını doktorunuzla dinlemek istediginizi söyleyin devlet de olsa belli bi haftadan sonra dinletmeleri gerekir ve siz 12haftalıksiniz yani 

0 oy
(302 puan)

Benim de ilk muayenede sesi çıkmamıştı 5 haftalıkti 6. Haftada tekrar gittiğimde doktorum dinlemişti ama bi daha ki randevuda dinlemek istediğini söyle eğer dinletmezse doktorundan da memnun degilsen değiştir derim canım ben 

(8 puan)
Bence  sen o doktoru degistir. Ben daha 8 haftaliktim bebegimin kalp atislarini dinletti doktorum bana ve her gittigimdede dinletiyor..
0 oy
(60 puan)

Doktorlar bebeğin sağlığı için dinletmiyor. Böyle bir doktoru değiştirin demek çok saçma


(302 puan)
Zararlı olduğunu hiç duymadım ama bizlerde merak ediyoruz en azından kısa bi süre dinletse annenin de için rahat eder :)
0 oy
(140 puan)

Çok tuhaf ben devlettede özelde de dinledim ki sen ikili taramayi yaptiriosun hiç erken.olurmu. geç bile kalmışsın insan duymak istiyor bebisinin kalp atışlarını. Ben duyunca okdr çok heycanlaniorum duygulaniorumki bu duyguyu sanada yasatmalilar. Yüzsüz ol illede dinlicem de dinletirler ozmn :)))) 

(36 puan)
26 haftalik olunca anca dinledim malesf gec oldu ama neyse
Reklam


...