211 göst.
önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (32 puan)
Normal doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilir mi ?

1 cevap

0 oy
önce (109 puan)
Ne kadar tecrübeli olursan ol her biri ilk doğum gibi oluyo aynı acı aynı his aynı heyecan aynı korku  . Ben 3 . Çocuğumu bekliyorum ilk i gibi korku stres aynı tas aynı hamam valla canım.  Tabi kimininki hafif kimininki ağır geçer 
önce (109 puan)
Acı aynı acı canım.  Sadece o acıyı taniyosun biliyorsun ondan kolay gelebilir
önce (32 puan)
Biraz anlatırmısınınız yani nasıl anlıyosunuz doğumun başladığını nefes alış verişler ne kadar sürüyor sancı süreci
önce (87 puan)
Hepsi farklı oluyor ben şuan hastanedeyim üçüncü doğumum olacak inşALLAH.sabah 10 giriş yaptım altıma balon koydular açılma olması için ne sancı vardı ne açılma neyse biraz oldu balon kendinden çıktı sancıda gitti ve öylece bekliyorum iki çocuğum evde.sinirden ağlıyorum
önce (87 puan)
Ne zamanı belli ne sancısı biri birini tutmuyor.ilk doğumum cok cok zordu baya kan kaybettim doğum dan doğdu.ikinci çok kolaydı 4 saatte doğurdum.ve bu yoracak belli ki sabaha kadar olmazsa suni sancı çekecem
önce (32 puan)
Balonu neden koydular Allah'ım kolaylaştırsin inşallah tez vakit açılmaniz olsun selametle kucağınıza alin
önce (87 puan)
Açılma olması için normalde 24 saat durması lazımdı lavaboda geri cıktı takmadılar sonra.amin inşallah canım benim
önce (32 puan)
Gecmis olsun canm insallah sağlıcakla kucağına alırsın bebişini
önce (109 puan)
Nasıl tarif edeyim ki canım . Ben ilkinde millet anlatiyodu ben yok canım o kadar acı olsa kimse ikinciyi yapmaz diyodum.  Ilk doğumum da bidaha çocuk felan doğurmam demiştim.  Sadece sakin olmak lazım ve kendi kendini kontrol etmen lazım nefes alışverişini.  Stres heyecan illa olcak ama bi faydası olmuyoki canım o stresin heyecanin.  Sadece sakin olup beklicen doğumu başka çaremiz yok.
önce (109 puan)
Acı da sancı da herkeste bi olmuyo.  Benim iki doğumum ikisi de farklı oldu o yüzden bu defakini bile  nasıl olucani kestiremiyorum her doğum bi olmuyo.  Acının gelişi şiddeti nasıl geldiği bi tarif vermek doğru olmaz.
önce (32 puan)
Kendi sancim gelsin diyorum bu 2.hamileligim ama ilki suni sanciydi

İlgili bir soru bulunamadı



...