594 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (49 puan)
Bir oğlum var. Hamileliğim ilkine göre çok farklı geçiyor. Bu kez de kızım olur mu diye umut ediyorum. Nasip, sağlıkla gelsinler.. 

7 Cevap

0 oy
(205 puan)
Ne gibi farklı 
(205 puan)
yani  umitlendirmeyim.ama eltinde iki.oglandan sonra kız doğurmuştu oda öyleydi bende iki kız doğurdum senin gibiydim bu erkekmiş çok.rahatim
(49 puan)
Maşallah Rabbim hepimize hayırlı doğumlar versin :)
(515 puan)
Bizim doğum inşallah ocak sonu bende aynı senin gibiyim canım kız olduğunu öğrendik :)
(205 puan)
He hayırlısı olsun ben iki bidislari dogrdum:)))kız annesi olmak.guzel bir duygu hep.kanin kaynıyor saçını.falan yaptıkça konuştukça ben acile mesela serum.takiniyorum eşim.emine sen farkında değilsin i.anda.ama kızların biri bir kolundan tutuyor biri  ir kolundan ya oğlan olsa yapmaz.belki diyor bizde oğlan çocuğunun sevgisini merak.ediyoruz rabbim.insallah taddirisa bakacağız hayırlısıyla kızlarım benim.herseyimm. hem.cinslerim beraber 3umjz girer saatlerce.banyi yaparız şarkı söyleriz banyo yaparken güzel birşey anne bu ney diye merak.etmiyir :))))ama erkek olsa giremem belki bense.ic camasirla girerim neyse.oda.babsiyka girsin artik:)))
(49 puan)
Maşallah tebrik ederi Rabbim hayırlı doğumlar versin :)
(49 puan)
Benim oğlum da 4 yaşında. O da çok ayrı. Annesine hayran oluyor, ben oğlumla her şeyi yaptım. Ama karakter olarak Çok farklı oluyorlar o kesin. Kızların naifliğine karşın erkek çocukları çok hoyrat :)
(167 puan)
Bnde ilkine gore iyiyim çok çok hemde
(171 puan)
Banada ocak sonu dedi doktor bakalım... Cinsiyeti daha öğrenemedik insAllah eylülün 10da öğrenirim içimde kız var baştan beri sağhlıklı olsunlar yavrularımız Inşallah... Ve ilk hamileliğim bulantı sadece. 4 kere oldu çok şükür rahatım Allahtan ☺️☺️
(376 puan)
Çıplak mı giriyorsunuz kızlarınız ile? Evlat evlattır ve her bireyin mahremiyeti olmalı.
(205 puan)
düzenledi
Iç çamaşıra giriyorum ama çıkartmak zorunda kaldığımda oluyor kızlarınla banya yaparken zaten yerde otururum ayakta olmadigim icin sorun olduğunu sanmıyorum oglum olsa yapamam onunla cnm ayrıca bunda çok.abartilacak bir mahremiyet olduğunu da sanmıyorum 15 yasindayim annem bana agda yapmisti yabaci tanimadigim kuafore yaptirmaktan da bin kat iyidir çünkü o benim.annem bende onların annesiyim durduk yere gösterecek değilim ama çocuklarıma banyo yaptırırken KIZ larıma istediğim şekil girerim
0 oy
(43 puan)

Benim de şubat ayında olacak şuan kız inşallah değişmez :D

(49 puan)
Maşallah, hayırlı doğumlar versin Rabbim
0 oy
(167 puan)
Canım bnde 13 haftalik hamileyim cinsiyeti öğrenmedik daha 1 oğlum var inşallah kiz olur nasip hayirli sağlıklı olsunlarda
(49 puan)
Amin inşallah gönlünüzce olsun :)
0 oy
(334 puan)
Benimde farklı geçiyor cnm Ama 2.de kız 
(49 puan)
Gönlünüzce ve sağlıklı olsun inşallah
:)
(334 puan)
Amin işallah cnm
0 oy
(206 puan)

Bizde 12+4 haftalık olduk . Muhtemel doğum Şubat sonu Mart başı bugün doktor kontrolüne gittik ilk gebeliğim ama doktor daha cinsiyet söylemiyor :D  herkes beni görünce içime erkek doğuyor diyor . İlk başlarda bana kız gibi geliyordu şimdi millet oğlan diye diye  içime oğlan olduğu doğmaya başladı . Sağlıkla gelsinler de <3

(49 puan)
Annenin içine doğan oluyor, gönlünüzce ve sağlıklı olsun inşallah :)
(206 puan)
Basta kız doğuyordu şimdi bı aydır erkek hssi var içimde :D bakalım nasip doktorum henuz söylemiyor sanırım oda emin değil yanlış olmasın diye söylemiyor . Geçen hafta sorduk bı kaç hafta sonra dedi bugün gittim sormadım
0 oy
(698 puan)
15+1 haftalıgim ama daha öğrenemedim cinsiyetini. Benim doktorum doğum zamanı konusunda bişey demedi ben mi sormaliyim? Ama hesaplamalarima göre Şubat sonu gibi gözüküyor. Hayırlısı. Sağlıklı olsun ama inşallah kızım olur ♥️
(587 puan)
Canım bende 15+3üm şubat sonu imkansız şubat başı oluyo doğumumuz
0 oy
(21 puan)
Benimde 1 oğlum var  2.si 14+5 ve bugün öğrendim yine erkek. İnsan istiyo bi de kız olsun ama dediğin gibi nasip sağlıklı olsunlar  inş.

İlgili sorular

22 cevap 614 göst.
7 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde HiLaL_66 (1,163 puan) sordu
31 cevap 622 göst.
12 cevap 388 göst.
25 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mınık7 (204 puan) sordu
17 cevap 1,009 göst.
29 Haziran 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mınık7 (204 puan) sordu
4 cevap 380 göst.
23 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gizem Akbalık (89 puan) sordu
...