157 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (53 puan)
düzenledi

Kızlar benim sürekli tansiyonum düşüyo tuzlu yiyorum yine düşük ne yapmam gerekiyo 10 haftalık hamileyim 

3 Cevap

0 oy
(174 puan)

Uzan dinlen bence bide ayran iç ii gelir :)

(22 puan)
Ayy allah korusun ya hemen eşimi arıyım götürsün beni
(174 puan)
İnşallah önemli bişey yoktur iyi düşün ii olsun canım moralininyuksek tut
(22 puan)
Saol canım inşallah
(22 puan)
Doktora gittim sende bişey yok ama kendine dikkat et dedi bide bebeğe baksınlar dedi ladin doğuma gönderdi bnde gittim kadın doğuma alttan bakmamı istermisin diye sordu bnde hayır dedim ultrasondan baktı kalp atışı gayet iyi bebekte iyimis çok şükür rahatladim ama başım catliyo
(63 puan)
Canm kan durumun ne alemde benimde cok fazla dusuyodu kanim butun depolarim bosalmis 5gun kan serumu taktilar simdi dusmuyor artik
0 oy

Hamilelikte özellikle ilk aylarda düşük tansiyon normal hatta daha iyi bir durum. Yüksek tansiyon hem size hemde bebeğe iyi gelmiyeceklerse bi durum. Merak etmeyin vücudunuz hamilelikle tanışıyor ve alışmaya çalışıyor. İmkanınız varsa bol bol dinlenin

(22 puan)
Inşallah canım saol
0 oy
(23 puan)

Tansiyon düşüyosa tuz aksine biraz da salir sen en iyisi tatli bişeyler ye mesela çikolata ye bendede tanaiyon genelde düşük olur ondan bilirim 

(8 puan)
Ayy inşallah önce sağlıklı olsunda kız olsun :)
(23 puan)
İstemesende azda olsa yemek zorundasin canim. Bende öyleydim kaç defa tansiyonum düşdü diye bayilmişim
(8 puan)
Tamam canim yerim saol
(23 puan)
Bişey değil☺:)
(8 puan)
Kaç haftalık canım seninki

İlgili sorular

2 cevap 127 göst.
0 cevap 140 göst.
26 Aralık 2019 Tüp Bebek kategorisinde Mariyam (27 puan) sordu
11 cevap 444 göst.
...