862 göst.
Hamilelikte Testler kategorisinde (12 puan)

4lu tarama sonucu pozitif çıktı .

Pozitif çıktıktan sonra sağlıklı doğan oldu mu lütfen yardımcı olun

Reklam


12 Cevap

0 oy

Test sonucu pozitif çıkıpta normal doğum yapan o kadar çok anne var ki. İnşallah sizin bebeğinizde normal şekilde doğar. Ama sonuç ne olursa olsun o sizin meleğiniz. 

(55 puan)
Bende onumuzdeki hafta hem ultrasonda hemde kanda test yapdiricam down sindromu icin insallah butun melekler sag salim dogulur ama nolur olsun canimizdan bir parca onlar Allahdan xeyirlisini isteyek yaxsi olar
Reklam


0 oy
(1 puan)

    4 lü tarama ne oluyo . Ben ikili ve 3 lü tarama yaptırdım bendede çıktı sizinki gibi down sendromu 
0 oy
(878 puan)

Bu testler ihtimali ortaya koyuyor kesin tanı vermiyor diye biliyorum. Allahın izniyle sağlıkla gelir bebeğin. Çok dua et ve bebeğine sıkı sıkı tutun 

0 oy
(389 puan)

2lin nasil ?

0 oy
(341 puan)

Önemli olan ikili ve üçlü tarama diye biliyorum dörtluyu genelde önermiyorlar bence öncekileri baz alin ama moral bozmaya gerek yok on binde bir bile olsa olacagi varsa yine olur bol bol dua edin 

0 oy
(154 puan)

2li nasil cıktı cnm ense kalınlığı filan

0 oy
(162 puan)

Canim gorumcemin kizi icinde aynisi oldu dr aldirmasi gerektigini bile soyledi ama cok sukur kizin masallahi var

0 oy
(813 puan)

ben bu testleri hiç yapmayacağım .  benim yengeme bizzat down sendromu dediler boşuna kaç ay psikoloji gidiyor sonra bebiş doğru inan 'ın şuan 3 yaşında herkesten cook zeki masallah resmen çocuğun zekası önden gidiyo maslalah var inanmayın öyle şeylere olacağı varsada Rabbimin takdiri 

0 oy
(6 puan)

Çok kisiyle karsilastim böyle Allaha şükür bisey cikmiyo daha ciddi problemi cikti benim bebegimin Allah yardimcimjz olsun cok dua edin benim bebegim icinde 

0 oy

Bende test yaptirdim 0.93 mm cikti sizce nasil kizlar daha sonuc cikmadi  ??

0 oy

Korkmayın bizim bı yakının çocuğunda Özel hastene down senden demiş çocuk nur topu gibi maslalh hiç bsieyinz yok 

0 oy
(30 puan)
Sonucu merak ettim sağlık limi bebeginizz 
Reklam


İlgili sorular

9 cevap 234 göst.
9 cevap 273 göst.
4 cevap 299 göst.
26 Ekim Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Berişşş (78 puan) sordu
11 cevap 461 göst.
2 Ağustos Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Canyarım (717 puan) sordu
Reklam


...