374 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan)
12+2 günlük hamileyim aylık kontrolüm gittim dün ki normalde özel hastaneye gidiyorum ikili tarama VS tahliller için devlet hastanesi tercih ettim doktora soru soruyorum cinsiyeti hakkında bilgi verebilir misiniz diye sakın bana gelme ben sana cinsiyetini söylemem dedi benim amirlerim buna izin vermiyor dedi var mı başına böyle bişey gelen çok şaşırdım dünkü olaya
Reklam


18 Cevap

0 oy
(181 puan)
Ben ilk devlet hastanesinde 12. Haftada ogrenmistim ama bazi doktorlarin soylemedigini duymustum
(5 puan)
Yani sağlık bakanlığının verdiği Bi karar diyip rahatlatıcı bir cvp verebilir 12. Hafta ki cinsiyet için evet erken Bi dönem fakat en azından tahmini bişey sordum verdiği cvb bu yazıklar olsun işini hakkıyla yapamayanlara
Reklam


0 oy
(74 puan)
Hiç yaşamadım söylenmesi gerekiyor öyle Bi kural yok devlet hastanelerinde başka Bi doktora görün o başından atmıştır
(5 puan)
Kesinlikle bende öyle tahmin ettim mümkünatı yok yani
0 oy
(156 puan)
Bana özel 13. Haftada dedi kesin değil ama dedi 18. Haftamda devlete gitim doktor kız dedi özel söylüyor ama suan daha kesin beli olmaz cinsiyeti  
(5 puan)
Derdim hemen öğrenmek değildi biliyorum kesin olmadığından söylemeyeceğim fakat böylede  bir cvp ile karşılaşacağımızı düşünmemiştim
(156 puan)
Ben hiç sormadan söyledi devlet hastanesi 2 farklı doktora gitim hiçde öyle bir tepki görmedim değişik
(5 puan)
Evet bayağı değişik muamele
0 oy
(34 puan)
16 haftaya kadar bisey demiyolar 
0 oy
(198 puan)
Bende öğrendim öğreneli devlete gidiyorum ama gayet memnunum . Geçen pazartesi gittim kontrole doktor söylemem demedi kaç haftadır söylemedi ama bebek göstermediği için demedi bu hafta da bakayım dedi bizimki bacakları kapamış göstermedi . Ben gayet memnunum devletten testler flaan çıktığı zaman hakkında bilgi verdi doktorum anlattı inceledi kağıtları . Şimdi Ekim de ayrıntılı ya giricem yine aynı doktorum a gidicem. 
(5 puan)
Ne güzel ya devlet hastanesi her zaman başından atma gibi cvplar bişey sormaya korkar oldum
(198 puan)
Nerdesin kuzum sen ? Ben Manisa Akhisar dayım burdaki kadın doğum gayet iyi devlette ben doktorum.dan gayet memnunum :) arkadaş gibi olduk bide herşeyi konuşuyoruz rahatlıkla gayet düzgün sevecen cevap veriyor ilgileniyor bende ona çok güveniyorum zaten bu konuda o kadar çok hastası var ki öğlen arasında bile randevu veriliyor :)
(5 puan)
Ya Adıyaman'da yım maalesef ki burada hiç bir şekilde devlet hastanesinde insan muamelesi görmüyoruz yada ben denk gelmedim
(198 puan)
Kısmet canım demek ki bu işler . Ben memnunun gayet değiştirmeye de niyetim yok doktorumu
(5 puan)
Kısmet canım hiç sorma hep öyle gitsin sizin ki de inşallah
(198 puan)
insaAllah canım çok sağol . Umarım sende doğru düzgün bı doktorla karşılaşırsın
(5 puan)
İnşallah canım çok önemli ya
(198 puan)
Evet bende ilk başta devlette başka bı doktora gidiyordum öküz gibiydi sonra bunu buldum şükür memnunun
0 oy
(1,128 puan)
O ne ya saçmalamış devlet özele göre biraz geç söylüyor çünkü ultrason makinası o kadar gelişmiş değil bana özel 15. Haftada devlet 20. Haftada söyledi cinsiyeti
(5 puan)
Ya hani şimdi değil 14. 15. VS gel dese anlarım sakın bana gelme sana cinsiyeti söylemem dio yazıklar olsun böyle doktorlara
(1,128 puan)
Aynen ben hep devletin geç açıkladığını duymuştum bu normal birşey ama bana cinsiyet için gelme ne demek ya doktorunu değiştirebilme imkanın varsa değiştir canım insanın hamilelikte morale çok ihtiyacı var kim bilir bu doktor seni psikolojik olarak daha çok zorlicak gibi
(5 puan)
Kesinlikle daha da gitmem zaten ilk düşük yaşadım zaten elim yüreğimde gerginim ilk gebeliğim böyle insanlar enerji sömürücü dünden beri sinirleyim
(1,128 puan)
Aynen canım sen değiştir doktorunu git başkasına
0 oy
(797 puan)
Evet devlet net olmadan söylemiyo tahmin de bile bulunmuyo
(5 puan)
Bana sorma cinsiyet için bana gelme söylemiyorum dio bu çok saçma geldi benimde bildiğim 17 haftada kesin olarak söyleniyor derdim cinsiyet ögrenmek değil sağlıklı olsunda gerisi hiç önemli değil
(797 puan)
O hast.baska dr yokmu ona görün canım
(5 puan)
Yok özelde devam edip devlet de gerekirse başka doktoruma gideceğim inşallah
(797 puan)
Aynen canım öyle daha iyi olur bende öyle yapıom özelde takip yapıom dogumu devlette dusunuom
0 oy
(4,149 puan)
Söyleniyor canm da senin bebeğin 15.16 haftayı atlatana kadar söylemiyorlar prösedur  böyleymiş kız bebekleri aldıriyorlarmis o yüzden söylemiyorlar 
(5 puan)
Aptalca zihniyetler yüzünden olan bize oluyor herkes aynı kefede yer alıyor
(4,149 puan)
Aynen öyle ben doktoruma sordum söyleyemem dedi anlattı durumu bende ısrar edince yapısı kıza benziyor dedi 13haftalikti daha bende eminseniz çığlık atıp sevincem dedim  oda herkes bu zihniyette değil dedi biliyorlar ama söylemiyorlar bnmde kızım olacak bildi yani o zaman kendi anlattı kız bebekleri aldiriyorlarmis
0 oy
(1,630 puan)
Yooo ben 12 haftalikken doktorum soyledi her gittigimdede de yine yine sordum soyledi degismedi cinsiyeti 38+3 haftaligim 

2 kizim var onlarda da devlet hastanesine gitmistim onlardavda doktor dlgordugu zaman soyledi 

Boyle sacmalik olur mu bi annenin babanin en dogal hakki cocugunun cinsiyetini ogrenmek 
(5 puan)
Ya hadi babalar giremiyor muayene anlıyorum artık doktorlar iyice Saçmaladı yani sinirden çatlatacaağım dünden beri ya işini yapamayan insanlardan nefret ediyorum ya söylememek nedir ya
0 oy
(31 puan)
Ben 14 haftalıkken devlet Hastanesi'nde ogrendim. Demekki her doktor soylemıyor
(5 puan)
Bu da bana denk gelmiş demek ki
(5 puan)
Yok daha da gitmem o doktora zaten
0 oy
(364 puan)
Ben ayrintilidaki dr dan öğrenmiştim cinsiyetini devlette ama muayene olduğum yerdeki dra birdaha sorayim dedim yasak söylememiz neden dedim iste hayal kırıklığı oluyomus bizimle tartışma yasiyorlar dedi ben dedim birşey demem söyleyin hayır yasak dedi yani çok garip
(364 puan)
Bende dedim özele gidemeyen napsın peki diye saçma ya gercekten
0 oy
(95 puan)
Canim 12 cok erken doktorum bana ilk erkek olabilir dedi 2 hafta sonra kesin kiz dedi emin olmak istemiyolar ben 21. Haftada ogrendim cinsiyeti  
(5 puan)
Öğrenmek amacıyla gitmedim devlette ben söylemiyorum git özelde ögren bana cinsiyet öğrenmek için gelme demesi uslubu takılan kafama
0 oy
12. Haftada özelde bile ogrenmeniz zor. Yani pozisyon uygun olmalı. Acele etmeyin 22 ve 23 haftalarda detaylı ultrason da mutlaka ogrenirsiniz 
(5 puan)
İnanki giderken bile erken olduğunu biliyordum sadece tahmin yada görebilir diye sormak istedim amacım ögrenmek değildi ama bu uslüp çok kafama takılan
Dün detaylı ultrasona girdim devlet hastanesinde normalde özele gidiyorum. 12. Haftada 2li testte 1 ay daha beklemeniz lazım cinsiyet icin dedi onu özelde yaptırdık sormadik da zaten cinsiyeti nedir diye doktor kendisi söyledi. Sonrasında 15. Haftada öğrendik cinsiyetini. 23. Haftada detaylı ultrasona girdim daha önceden de bildiğim için yine sormadım doktor 2 kez söyledi erkek bebek biliyorsunuz değil mi diye. Devlet hastanesinde takibe gideyim dedim doktora değil ebeye anlattim derdimi ki ben çok sıkıntılı hastayım. Pkosluyum haşimato ve kanda pıhtılaşmam da var üstelik bunları ebeye söyledim. Şükürler olsun durum yetiyor da özele gidiyoruz olmasa vay halimize. Sizi o yüzden çok iyi anlıyorum doktorunu bulmak gercekten zor devlette
(5 puan)
Ama yazık durumu olmayıp gidemeyenler var onlar insan değil mi bu hizmeti haketmiyorlar mı ve bunlar bize hizmet etmek için bu görevi yapmıyorlar mı Allah gücü yetmeyen yardım etsin
Bende mecbur kalıyorum özele gitmeye. Yani sacacak durumum da yok ama dinleyen doktor bulamıyorum maalesef. Özel de olunca sanırım dinlemeye mecbur kalıyorlar :)) Allah hepimizin yardımcısı olsun.
(5 puan)
Amin canım Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kazasız belasız bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin
Amin amin inşallah
0 oy
(577 puan)
Doktorları boşuna suclamayın kızlar alaa kız erkek ayrımı  yapan zihniyetler olduğu için üç ayı doldurana kadar söylemiyorlar hem anne hem bebek zarar görmesin dye  
(5 puan)
Daha üsluplu şekilde açıklayıcı olarak anlatabilirler sağlık bakanlığının aldığı bir karar diye anlatabilir anlayacak zihniyetteyim sakın bana cinsiyet öğrenmek için gelme bana sorma diye hangi eğitim almış doktor söyler
0 oy
(1,108 puan)
Ankara etlik zubeyde hanim da da soylemiyorlar cinsiyet. Sacmalik.
(5 puan)
Bencede çok saçma böyle doktorlara da denk gelmişiz
0 oy
(550 puan)
Yeni cikan bir uygulama devlet hastaneleri cinsiyet soylemiyor esleri de ultrasona almiyorlar erkek cocuk olmadigi icin pek cok cinayet islendi diye devlet boyle bir çözüm yolu bulmuş çok harika bir yöntem zihniyeti degistirmedikten sonra oldurcek olan dogduktan sonra da öldürür ama asıl sorun bu
(5 puan)
Biri daha 12 haftalık daha çok erken diye söylemezler aldırma durumu söz konusu olurmuş diye yada dediğiniz gibi bu zihniyet sahibi insanlardan dolayı bu sistemi kullanıyor olabilirler ama ben de görüntümde ki eşler gelemiyor eşimde ne bu zihniyette ne de bu görüntü de olan insanlar değiliz ve ilk gebeliğim olduğunu belirttim
(550 puan)
Siz belirtseniz de bazı cahiller yüzünden boyle bir genelleme soz konusu ama 15 haftalik 14 haftalik zamaninda gidin ozele de garanti olsun cinsiyet icin
(5 puan)
İnşallah daha da gitmem cinsiyet için devlet e
0 oy
(399 puan)
Saglik bakanlığını arayıp bu konuda bilgi alabilirsin.gercekten öylebir uygulama var mi yokmu.ben gittiğimde söylemişlerdi 18 haftalikti
(5 puan)
Ben sizlerden Bi fikir alıp sonuçta aynı süreçten geçiyoruz Zaten arayıp bilgi alacağım şikayette bile bulunurum
(399 puan)
Yanlış anlaş devlet hastanesinde bazen kafasına gire at koşturan doktorlar oluyor ben de malesef hoş olmayan bi muameleyle karşılaşmıştım sikayet ettim hakkimizi aramaliyiz. O bebk bizim ve cinsiyetini bilmek en dogal hakkimmiz
0 oy
(616 puan)
Ben de devlete gidiyorum 12.haftada tahminde bulundu %90 erkek dedi değişmedi canım ama doktordan kaynaklanıyor sanırım 
(5 puan)
Kesinlikle bu da benim şansım oldu
Reklam


İlgili sorular

Reklam


...