212 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (25 puan)
düzenledi

6+2 haftalik hamileyim kahverengi bi lekem geldi doktora gittim 3 ay dikkat etmek lazim dedi progestam fitil verdi düşük riski icin kullananan varmi ise yariyomu

Gebelik haftası 6+2
Reklam


4 Cevap

0 oy
(28 puan)

Bende de aynı sıkıntı wardı cnm.kullan hiç atlama dikkatli ol geçer inşallah suan 35+5 Günlüğüm

İnsallah canim Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin
Reklam


0 oy
(40 puan)

Ya canim bende ilk gebeligimde 6 haftalik leke geldi. 5 gun devamli geldi ve sonra kan gelmeye basladi doktora gittim gec kalmissin dedi artik ilaclar filan ise yaramadi ve dusuk yaptim. Simdi 2. gebeligim ve 29 haftalik su anda. Simdi gorumcem 5 haftalik ve ondanda kahverengi leke geliyor. Doktor ilac yazmis ve 1 hafta beklemesini soylemis yeniden ulturason yapacak. Insallah bisey olmaz ya cok kotu oldum duyunca. Sende hemen kontrole git ilaclarini hic aksatma Rabbimin izniyle iyi haberlerinizi aliriz.

(0 puan)
Bende 9haftalik gebeliyim kahverengi leke hala var
(40 puan)
Muhakkak leke gordugunuz gibi doktora gidin lutfen gec kalmayin. Erken gidildiginde ilaclar filan ise yariyo
(74 puan)
Nekadar korundunuz düsükten snra
(40 puan)
Doktor 2 ay korun dedi bende korundum ama toplam 8 ay sonra yeniden hamile kaldim
İnsallah canim gittim hemen doktora zaten ilaci duzenli sekilde kiullan bol bol istirahat et dedi cocugum iyi olsunda gerekirse yatarim ne yapalim Rabbim hayirlisini versin
(25 puan)
Evet canim muhakkak git doktora kötü bisey olmasin Allah korusun önlemini alda
(487 puan)
5+4 günlüm hamileyim aynı sotunla doktora gittkm bugun ilacmç yazdi vitamjn yazdi.yene kan gelmeye drvam ederse tekrar gel dedi.
İnsallah bisey olmaz canim
Amin insallah
Bende 8 haftada kanamam oldu ilaçlarını düzenli kullan 20 gün falan ara ara lekeler oldu ama şuan yok şükür Allah yardımcımız olsun zor dönemler ama stres yapmamak lazimmis çok etkiliyormuş
0 oy
(111 puan)

Bendende kahverengi leke geliyordu cnm sonra kırmızıya döndü ve düşük yaptım kürtaj oldum 7 haftalıkken.şimdi yine gebelik var yine kahverengi leke geliyor dr gittim biraz önce tahlil sonucuna göre konuşucaz dedi.dr git canm ih al etme

İnsallah bisey olmaz canim yaa
Gittim doktora ilac yazdi bebekdr keseside gozuktu.şu kanama dişinda her sey normal dedi.
(742 puan)
Bnde suan 7 haftalik hamileyim ve bndede ara ara k.rengi kanama oluyo hatta bugun yine oldu ve sancm var adet sancisi gibi doktorum ilac da verdi ignede kullaniyorum kanamam olunca korkuyorum ama
0 oy
(3,485 puan)

Bende de oldu canım, progestana başladık. 2 haftadır kullanmaya devam ediyorum. Fitil şeklinde ve yatak istirahati verdi hemen. Sen de bolbol dinlen,iş yapma bebisine bak.

Aynen benide haftaya kontrole cagirdi bugun kal atislarinida dinledik saglikli dedi ama o ilaci verdi anlayamadim bende
O ilacı vermeseydi anlam verememen gerekirdi, sonuçta kahverengi de olsa bu bi kanama. Oluşabilecek bi düşük riskine karşın o ilacı kullanacaksınız ki bebeginiz tutunsun. Benim de su an kanamam yok ama ilacı birakmiycaz, bugün 2. Kutuyu aldım.
(25 puan)
İnsallah bisey olmaz canim bakalim haftaya kontrole cagirdi o zaman kadar kullanicam
Reklam


İlgili sorular

5 cevap 102 göst.
16 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zeyzey87 (30 puan) sordu
2 cevap 117 göst.
1 Ağustos 2018 Doğum kategorisinde ÖZGEMRE (155 puan) sordu
3 cevap 165 göst.
Reklam


...