kizlar kapi susu ve yastik icin fikir-Hamilelik Dönemi Genel
1,076 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (117 puan)
arkadaslar ben bi turlu karar veremiyorum siz ne yaptiniz nasil modeller buldunuz internette cok pagali eminonunde de ben pek bsy bulamadim 

15 Cevap

0 oy
(441 puan)

Ben böyle yaptırdım canım hepsi 210 lira kapu süsü yastık kolonya sisesi anne terlik anne taç bebek bandana

image


(117 puan)
cok guzelmis gule gule kullanin sisenin icinde olmasi da cok iyimis ole dagitilacak seyler de lazim
(441 puan)
Evet canım çikolata ve magnet için de gold sunumluk alacam
(117 puan)
cok şık bi takım olur hepsi
(441 puan)
Ben de öyle düşünüyorum canım:)
0 oy
(113 puan)

image

bende bundan dusunuyordum canim 150 tl
(117 puan)
ne guzller gule gule kullanin fiyati da iyi parcasi cok
0 oy
(2,449 puan)

image

ben bundan yaptiricam kapı süsü. Yastık yaptirmiycam canim
(117 puan)
bende bu tarz bsy dusunuyorum cok guzelmis gule gule kullanin
(2,449 puan)
Amin kullanırız inşallah canım
0 oy
(257 puan)

image

image

ben bu tarz düşünüyorum 250ye geliyor ikisi
(117 puan)
ne kadar guzel gule gule kullanin tacla uyumlu olmasi da cok guzel duruyo
(257 puan)
Insallah bebisin ismine karar verirsem siparis vericem henuz almadim ama tac ve kapi süsü cesitleri gercekten cok güzel
0 oy
(255 puan)
Ben kendim yaptım:)
(117 puan)
bende dusundum ama malzeme falan bulamadim ben keceden safari tarzi bsy dusunuyorum ama yapamam diye vaz gectim
(255 puan)
Yapabilirsin bence keçe yoksa şu temizlik için olan sarı bezler var ya onların renklisinden de yapabilirsin. İnternetten çerçeve dikiş nasıl yapılır ona bak :)
(117 puan)
aa o hic aklima gelmemisti :))
(255 puan)
Ben yarı keçeden yarı o bezlerden yaptım:)
0 oy
(148 puan)

image

Ben bunu yaptırıyorum cnm 65 tl istersen bi incele ne yaptırmak istiyorsan fiyat al 
Ph şeker 
(117 puan)
belki arkasinda vardi asma yeri ben eger  hastane kapisinda asma yeri yoksa  cift tarafli yapistiricilar var ya onlarla yapistiririm diye dusunmustum
(189 puan)
ben baktım.simdi benimkine  asma yeri var.  ordan bi kurdele geçirip kapı tülüne bağlarım artık
(148 puan)
Benim siparişim de dün geldi. Asma yeri yokmuş. Çift taraflı bantla yapıştırıyor muşuz. Ama bu cercevelerde kullanılan metal aski monte edilip de kullanılabilir diye düşündük biz
(189 puan)
evet evet benimkinde de asma kulpu  iki tane vidayla tutturulmuş zaten . hatta ben sindonyorumlara bir resim yukleyeyim ni gorum fikir olur size de :)
(189 puan)
paylaştım:))
0 oy
(80 puan)

Kapı susum yok 39 haftadayim eşim ben yapcam dedi 

image

(117 puan)
ohh ne guzel simdiden gule gule kullanin
0 oy
(1,200 puan)

image

Kapı susumuz bu bununla takım yastık ve terlik taç aldık eminonunden

(117 puan)
ne guzelmis gule gule kullanin
(1,200 puan)
Teşekkürler.
0 oy
(189 puan)

ben kendim yaptım:)

image

(117 puan)
düzenledi
elinden geliyo ne kadar guzel gule gule kullanin ellerinize saglik ben yapamam hic bole seyler ya gelmez elimden
(835 puan)
Çok ciciş olmuş ellerine sağlık
(189 puan)
internetten yapım videolarını Izleıyıp yaptım.  ill defa böyle bişey demedim aslında.  teşekkür ederim:))
0 oy
(4 puan)
Ben hicbir sey yaptirmadim....;)
(117 puan)
saglikla gelsinler de bunlar ufak tefek ugras iste
0 oy
(778 puan)

Ben yastığı kendim yaptım. Kapı süsünü de yaptırdım hem gece lambası hem kapıya asılıyor. 

image

image

(117 puan)
cok guzelmis gule gule kullanin ne kadara yaptirdiniz kapi susunu
(778 puan)
Çok teşekkür ederim. 125 liraya yaptırdık
0 oy
(862 puan)

Ben kendim yaptim bnlari bide instagramda deniz hediye aksesuar war ona bakarmsn kapi suslerine begernrsen yine instagramda dha ucuza yapan war

imagein

(117 puan)
ellerine saglik cok guzel olmus hepsi bakarim iyi olur tesekkurler gule gule kullanin
(862 puan)
Saol canimm walla ewde olani dgerlendrdim imkan fazla olmayinca :) bncede bak begenirsen dön ucuza yapanla iletisime gcersin eldende teslim ediyo yeri yakin olana
0 oy
(162 puan)

image


Bundan yaptirdim

(117 puan)
gule gule kullanin cok guzel olmus ne kadara yaptirdiniz bir de sayfasi nedir
(162 puan)
N11 sayfasında bebeksusleriatolyesi sayfa adı.kargoi le birlikte 71 liraya geldi benim ikisi isim olsugu için fiyat artıyor tek isim de biraz daha uygun
0 oy
(1,073 puan)

image

kapı susumu kendim yaptım taş patlasın 50 TL ye mal oldu :) 
(117 puan)
aaa ne kadar guzel bole elindem is gelenlere hep bi heveslenirim benim hic yok cok guzel olmus ellerine saglik gule gule kullan
(1,073 puan)
Sağol canım etrafında yok mu yapabilen malzemeleri al yapsin :)
(117 puan)
malesef yok ki:(
0 oy
(189 puan)

image

isimlik yaptiran Despoina arkadas için  paylaştım bunu :)
(148 puan)
Evet bunu dusunmustuk teşekkür ederim arkadaşım güzel günlerde kullanın inşallah sizde

İlgili sorular

14 cevap 973 göst.
7 cevap 298 göst.
5 Nisan Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ysmnmstfa (617 puan) sordu
4 cevap 376 göst.
2 Eylül Hamilelik Alışveriş kategorisinde Cansu19 (51 puan) sordu
10 cevap 568 göst.
1 Ekim 2018 Doğum kategorisinde Emirin annesi (701 puan) sordu

250,901 soru

1,341,977 cevap

1,751,250 yorum

52,346 üye




...