136 göst.
Hamilelikte Beslenme kategorisinde (252 puan)
7+3 günlük hamileyim çok çok fazla yiyorum 48 kilo ile gelin oldum şuan 53 kiloyum ve daha iki ay oluyor gelin olalı çok şükür iştahsızlık çekmiyorum insallahta hiç cekmem bu gidişle doğuma 100 kilo gider miyim  ve aşırı derecede şişkinlik yaşıyorum off ya napicam ben ?
Reklam


3 Cevap

0 oy
(46 puan)
Bende 7 haftalık hamileyim ve bende aşırı iştahlıyım. Günde 1 ekmek yiyorum, sık acıkıyorum. Ve şimdiden koca bir göbeğim oldu.
(252 puan)
Günde iki ekmek yiyorum normalde yarım ekmek yiyen ben
(46 puan)
Mide bulantısı henüz yaşamadım, sen yaşadın mı?
(252 puan)
Hayır yaşamadım umarım yasamayiz ya
(494 puan)
siz 2 ekemek mi yiyorsunuz çok ya ekemek yemeyin faydası yoki
(252 puan)
Elimde değil doymuyorum
(494 puan)
benc e 7 hatadan 20 haftaya kadar yardım ama bilinçli ekemek yemzdim onu yerinebulgur meyve oyle alıştırdım
(252 puan)
Meyve de yiyorum fındık fıstık ceviz falanda akşama kadar ağzım boş durmuyor
(494 puan)
onlar faydası var ama ekemk zararlı sonrada şeker çıkabilir dikat edin
(46 puan)
Şu açıdan bakınca durumumuz iyi aslında.  En azından şu an mide bulantısı yaşamıyoruz. O zaman çok zor olurdu işte. Belki normalinden biraz daha fazla kilo alıcaz ama rahat bir hamilelik olucak inşallah
(494 puan)
işte bend e oyle diyirdum ama belli olmuyor insalalh rahat bi hamilelik olur sizin acınızdan
(252 puan)
Allah korusun şeker falan çıkmasın ekmek yüzünden mi çıkar
(494 puan)
genelde çok ekemek tüketimi şeker tüketimi hamur işi şekere neden oluyor tabiki her ekemek yiyende olacak dieye bişey yok ama siz dikakt edin bence
Reklam


0 oy
(494 puan)
bu zamanlarda olursa sonra olmuyir benimde öyleydi ilk aylarda vardi sonra kesildi 29 haftadayim zorla yiyorum 
(252 puan)
Peki bulantı kusma var mıydı
(494 puan)
hayır bu gebelimde olmadi ama 4 ayda biraz oldu kokudan dayi
0 oy
Valla bende 9+4gunluk hamileyim 1 kilo aldım onu da vermişim farkında olmadan . Kuzum zaten bebek 3 ay anne kanından besleniyor ki kilo sana yarar şimdi bebege değil :) 3. Aydan sonra yediklerinden beslenir:) bence çok yeme yani daha önünde 32 hafta var nerdeyse erken almaya başlamışsın :)
Reklam


İlgili sorular

2 cevap 75 göst.
5 Eylül Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Seyyide (25 puan) sordu
4 cevap 86 göst.
20 Ağustos Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayşekahya (17 puan) sordu
Reklam


...