311 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (848 puan)

Kızlar. Başka bi sebeple birazdan doktora gidicem ama gitmişken yemek yıyemediğim ve bulantılarım için serum taktırayım diyorum. Siz nasıl taktırdınız acile mi gidip yoksa kendi doktorunuz mu taktı. Yani yanlış ilaç vs gibi durumlar var mı. Doktorumu aramam gerekir mi bu konuda bilginiz var mı? 

Gebelik haftası 12
Reklam


5 Cevap

0 oy
(582 puan)

Ben acile gidip taktırdım doktorumu falan aramadım tahlil istiyolar önce idrarda keton var mı diye genelde. 

(848 puan)
Pufff zahmetli desene. Bulantım gecmiyo bi turlu, yemek yıyemiyorum, hap da etkisini yitirdi artık serum kaldı tek çarem
(582 puan)
Gidip taktir rahatla neden çekiyosun ki o bulantı çekilir gibi değil hem belki yatış bile yaparlar
(848 puan)
Valla yapsalarda kurtulsam diyorum. Çevrem deki herkese aşırı kıl oluyorum artık. Anlamıyorlar ya anlamıyorlarrrrr. 2 aydır insanlıktan çıktım ayağa kalktıkça kusuyorum bu halimde beni gezmeye çağırıyorlar gitmeyince trip yıyorum. Bu halimle başkalarını düşünmekten yoruldum!!! En sonunda herkesle çok iyi bi kavga yapcam ama ne zaman
(582 puan)
Senin durumunu bilmiyolar mı ne tribi bu böyle senin derdin sana yeter milleti düşünme hepsi unutulup gider endişelenme. Bulantılar insanın sinirlerini de harap ediyo biliyorum psikolojik olarak da cöküyo insan o serumu yiyince bi kaç saatliğine bile olsa yeniden doğmuş gibi oluyorsun
(848 puan)
Gittim şimdi doktor takmadı ağır serumlar var elimde zaten hap kullanıyormuşsun dedi. Bikaç saattlik değil ben temelli kurtulacaksam taktırmak istiyorum. Olmadı pazar doktoruma gitcem ondan isteyim
(848 puan)
Biraz bende de kuruntu var canım yarın kaynanam benim için ramazan için hazırlık yapacak banada gelebilirsen gel dedi ama nasıl giderim bu halde kafaya onu taktım.. Onun haricinde kendi annem hergun çık gel diyo biyere giderken beni de çağırıyor. Yada kızıyo bana sen kendinş eve kapattın ondan öylesin. Ama gercekten korkuyorum. Afedersin benim midem bulandığı an anında çıkıyo. Tutamıyorum. Bi gun dışarda başıma bu gelecek diye korkuyorum. Onlarda bana üzüldüğü için öyle konuşuyorlar ama anlayamıyorlar halimi. Belki trip yaomıyorlar ama ben öyle hissediyorum sanki.
(582 puan)
Canım senin sinirlerin bozulmuş o yüzden herşeyi farklı algılaman normal. Seni çok iyi anlıyorum bende öyleydim yatalak hasta gibiydim bir ay kendimi eve kapatmıştım  aslında çıkıp dolaşmak yürüyüş yapmak iyi geliyo annenler de bunun için diyolardir artık 12 haftalık olmuşsun bundan sonra bulantıların azalır inşallah çünkü bende 12 hafta olcam ve azaldı benim birazda psikolojik oluyo insan yatdıkça yatası geliyo
(848 puan)
Canım azalmıştı benim. Tekrardan bi anda başa döndüm. Bende anlayamıyorum.. Sinirlerim hep bozuk zaten canım sorma ya=(
Reklam


0 oy

Ben her yediğimi kusmuştum, acilde 2 tane boş serum yani tuzlu su taktılar birtanede şekerli su ve iki kez kan idrar tahlili verdim

0 oy
(134 puan)

Canim bende 2 haftada bi serum taktiriyorum kendimi oyle topluyorum ben hic acilde taktirmadim hep doktoruma gittim cunku korkutmak istemem ama kuzenim acilden girip serum taktirmis dozunu ayarlayamamışlar stajer takmış ve bebekte bi sorun oluşturdu sende guvenilir bi hastaneye gitsen dha iyi olur diye düşünüyorum yine de seni korkutmak istemem sonucta herkesin basina gelecek diye bi kural yok ama insan ister istemez düşünuyor gecmis olsun ❤

(848 puan)
Doktor takmadı zaten canım. Çok kötü görmedi beni. Dedim şimdi değil ama beni gun içinde göreceksiniz. Elimde ağır serumlar var ilaç kullanıyorsun zaten dedi. Bende pek istekli değildim. Pazar gunu doktoruma sorarım bakalım takarsa takar takmazsa 6 haftadır cektim cekerim yıne. İnşallah 9 ay sürmez
(134 puan)
Ins gecer güzelim rabbim kucagina versin ins
(848 puan)
Amin canım benim cümlemizinkini
0 oy
(162 puan)

Canim ben acile gittim bulantimin gecmedigini soyledim serum taktilar sonradan tahlil aldilar yani tahliller cikana kadar 1serum.bitirdim ona gore devam ediyo zaten gecmezse ikinciyi takiyo

0 oy

Bende çok zorlanirdim sık sık serum taktırdım bence kendi doktoruna bi sor benim ki zofran katardi. 

Reklam


İlgili sorular

11 cevap 340 göst.
30 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Turkuaz damla (2,055 puan) sordu
3 cevap 110 göst.
25 Eylül Doğum kategorisinde Gizemmm15 (48 puan) sordu
2 cevap 75 göst.
12 Ağustos Doğum kategorisinde Zeynep155 (287 puan) sordu
Reklam


...