152 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (67 puan)
P11 haftalık hamileyim folik dışında bi ilaç almıyorum 12.haftada ense kalınlığı içim vs gidicem sorularım bu haftalarda vitamin omega vs kullanan var mı kullanılması gerekir mi üç gün öncesine kadar kasık ağrım ara ada olurdu şimdi o da kesildi Bu haftalarda kasık aağrısının olmaması normal mi birde 12.haftada ense kalınlığına bakılıp ikili TEst mi yapılıyor ikili test için kan veriyoruz sanırım sonuçları geç mi cıkar
Reklam


8 Cevap

0 oy
(9 puan)
Doktorlar ilk 3 ay folikasit sonrasındada omega öneriyorlar kan tahlilinede göre uygun vitamini verir zaten
Reklam


0 oy
(2,180 puan)
12 haftalıkken başladı doktor multivitamin. Omega 3te 25te başlamıştı. 
(19 puan)
Benim ki şuan 11+2 folik asit artı kan ilacı kullanıyorum
(2,180 puan)
Ben kan ılacini 2 aydır ıciyorum yeni düştü kanım 37 haftalik oldum artık:) doktor zamanı geldiğinde folik asiti keser zaten. Ya da kontrole gittiğinde söyle folik asite devam edicem mi diye sor
(4 puan)
Bende 11 hafta 2 günlüğüm folikasit ve vitamin aliyorum devletteki doktor  vitamini bırak dedi birkaç gun içmedim sonra saglikocaginda tahlil yaptırdım vitaminim  düşük cikti doktor dedi başka tekrar basladim
0 oy
(359 puan)
Bana geçen hafta özelde gittiğin doktor decavit verdi folik asidin bebeğe bir faydası yok diye konuştu ama çoğu yerde okudum araştırdım folik asit beyin gelişimi için çok önemli burda da herkes diğer vitaminlere 12.haftada başlamış bende 12.haftaya kadar folik aside devam edicem sonra decavite başlicam 
(67 puan)
Kasık ağrılarınız devam ediyor mu bu haftalarda
(359 puan)
Evet özellikle sabahları oluyor bende arasira
(31 puan)
Meraba bende 14 haftaligim 13 haftalıkken folik asiti bıraktım doktor decavite başladı qaliba folik asit bende bulantı yapıyor rahatsız oluyorum doktora söyledim bırak  folik asiti decavite başla dedi şimdi rahatim
(359 puan)
Evet benimde midemi rahatsız ediyodu yavaş yavaş alıştım şimdi ilk yarim saat kadar rahatsız ediyor sonra rahatlıyorum. 12.haftadan sonra doktorlar folik asiti biriktirip diğer vitaminlere başlatıyor. Decavitin içinde de folik asit ve bir sürü vitamin var o benim mideme daha ağır geldi
(31 puan)
Folik asit öyle midemi bulandiriyordu ki doktora sormadan önce bir iki gün içmedim sonrada doktora söyledim iyi yapmışın dedi decavit daha iyi dedi decavitte bana iyi geldi folik asit gibi midemi rahatsız etmiyor
0 oy
(24 puan)
Bende 11 haftaya girdim folikasit kullanıyorum canım ama 12 de biticek kutu o zaman da devam etmicem 12.haftaya kadar önemli sonrasında besinlerden almaya özen gösterirsiniz omega 3 ü de ben her hafta düzenli balık vs yiyemedigim için başlamayı düşünüyorum beyin gelişiminde ciddi anlamda önemli biz dışardan alabiliyoruz omega 3 ü vucudumuz üretmiyor bide calsiyum la aranız nasıl ben annem sağlıkçı ordan biliyorum hamileliği boyunca kalsiyum tablet kullanmıs kardeşim maşallah kemik gelişimi cok iyi bir cocuk olarak dogdu arada sırada da kalsiyum tablet alıyorum suda eritilen böyle yiyeceklerden yeteri kadar alamadığımı düşündüğümde
0 oy
(159 puan)
Bende birtek folik asit kullaniyorum canim merak ettim bnde
0 oy
(77 puan)
Benim 11+6 .. geçen hafta çok batmalar oldu...bu aralar çok az oluyo.  Adet sancısı gbi oluyo bide.  Önümüzdeki pazartesi gidicem bnde ikili test için... Sadece folik asit kullanıyorum. Ve mide bulantısı için kullanıyorum ... İlk başlarda progestan kullandım bnde...en son gittiğimde birakabilirsin dedi .  ..
0 oy
(1,091 puan)
12+6 ya kadar folik asit. 13+0 dan itibaren vitamin mineral omega 3 lü hap. Kan degerlerinize gore. Doguma kadar devam edersiniz. Takviye olur. Ilac degil bu.

11-14 haftalar arasi yapilan Ikili testte bebegin ensesi olculur. Sizden kan alinir.  Devlet hastanesinde sonuc 6-7 gunde cikar.

Her hamilelikte kasik agrisi olacak diye birsey yok. Oladabilir olmayadabilir. Sikinti yapmayin bunu.
0 oy
(272 puan)
Canm bende 11+3üm folik asiti biraktirdi doktorum.Vitamin yazdi icinde birsuru vitamin,balik yagi ve folik asit var.Ayrica demir ilacı ve coraspin kullaniorum.
Reklam


İlgili sorular

12 cevap 201 göst.
27 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pgnd (174 puan) sordu
1 cevap 51 göst.
3 cevap 110 göst.
26 Mayıs 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nurdan kaya (40 puan) sordu
Reklam


...