372 göst.
Hamilelikte Testler kategorisinde (3 puan)
Selam Kızlar adetim 2gün geçti ve ben 3gündür test yapıyorum 3gündür test aynı sekilde 2. Çizgi silik çıkıyor koyulaşmadı böyle bişey yaşayan varmı daha sonrasında saglıklı gebelik yaşayan var mı cok korkuyorum 
Reklam


10 Cevap

0 oy
(1,993 puan)
Geç döllenmedir belki kan tahlili yaptırsaydın
(3 puan)
Daha once 1 düştüğüm oldu sonra 1 kimyasal gebelik.. Anne olmak istiyorum artık :( ilcedeyim test 1haftasonra belli oluyor
Reklam


0 oy
(729 puan)
daha yeni gebelik oldugu icin canm hamilesin tebrikler hemen bir polikinlige gidip kan vermelisin
(3 puan)
İnsallah öyledir korkuyorum acıkcası
0 oy
(46 puan)
Bende reglimdan 5 gün önce yaptım silik çizgi çıktı bir kez daha yaptım o da aynı şekilde oldu çok yeni olduğu için birde idrara bağlı da oluyo ya ondan silik olmuş olabilir.Kan tahlili ver sen
(3 puan)
Benimki 3gün sonrada silik cıktı ya ondan korkuyorum siz hamile oldgunuzu öyle mi ögrendiniz
(46 puan)
Evet canım yaptığım testler silik oldu hep zaten durdukca rengi koyulasir. silik olması hamile değilsiniz anlamına gelmez önemlisi kan testi tabiki ama. testteki silik çizgi testin içindeki kağıtta da yazar idrara göre çizginin rengi değişir diye birde yeni hamileyseniz ondan olabilir.
(3 puan)
İnsallah hamileyimdir canım benim cok Tesekkür ederim
(46 puan)
İnşallah canımmm duam seninle olsun bugün o zaman :)))
(3 puan)
Amiiin ozaman
0 oy
(193 puan)
Evet cnm bendede oyle oluyo :) hamilesin hayirlinolsun
(3 puan)
Allah bagıslasın bebişini insallaaah cok mutlu ettiniz beni :)
(193 puan)
Hep mutlu ol cnm :)
0 oy
(251 puan)
Benim testim de mesela 2. Cizgiyi resmen ışığa tuttum da öyle bile zor görünüyordu.. Kan verdim ve hamileydim.. InsAllah .. 
(3 puan)
Allah bağışlasın :) darısı bana cok heycanlıyım
0 oy
(439 puan)
Silik bile ciksa hamilesin demektir hayirli olsun 
(3 puan)
:)) öğrenince hepinize yazıcam insallah güzel haberler vercem
0 oy
(403 puan)
Canım 5 gün gectiginde yaptığım test negatif çıkmıştı 

Neredeyse 10 gün gecikmeden sonra yaptığım  test pozitif çıktı 

Sonra kan vermiştim 

Zaten bu durumda doktora gittiğimde bebiş 8 haftalikti

Geç döllenme oluşmuş
(3 puan)
Allah bagıslasın canım :) saglıklı Bi bebişe hamileyimdir inşallah
0 oy
(177 puan)
Testekaç damla idrar koyuyorsun, en iyisi iki küçük damla net çıkar.

 Silik çizgide hamilelik belirtisi
(3 puan)
Saymadım o damlayan seyin içindekini sıkıyorum hep :)
(177 puan)
Hangi test kullandın, üzerinde amerkan bayrağı tavşan fotorafı olan en neti, iki küçük damla koy, çok dökersen bozarsın testi, hem de idrar sıcakken o boyayı yuyup götürüyor, ben soyumasını bekleyib ederdim hep :)))
(3 puan)
AA Cook mantıklı bide öyle denicem hic aklıma gelmemişti Tesekkürler :)
0 oy
(82 puan)
Tatlim ben adetime 4 gün kala hem akşam hem sabah idrar testi yaptım. O kadar silik çıktı ki hayal görüyorum sandim hatta. Sabrettim regl tarihimi bekledim regl günüm 1 gün geçtiği anda hemen idrar testi yaptım ve çok net 2 çizgi belirdi ❤️ eger silik çizgi varsa gebelik var demektir çünkü kanında azda olsa betahcg degerin yükselmiş demektir. Muhtemelen gebeliğin cok başındasin. Bir hafya sonra tekrarla testi hatta direkt hastanede kan testi yaptır :) 
(3 puan)
Ben adetim 2gün gecünce yaptım silikti ya o yüzden korkuyodum ama içimi cok rahatlattınız korkudan bida test yapamamıstım :))
(82 puan)
Idrar testleri bazen insanı yanıltabiliyor dedigim gibi kan tahlili yaptir hcg azda olsa kanda çıkar sonrasinda sonucunun yukselip yukselmedigini doktor kontrolünde takip edersin :) şuan stres yapma sitres çok olumsuz etkiliyor en doğrusu bir hastaneye gitmen kafanda soru işareti kalmaz hem :) insallah sağlıklı olur, benim içime öyle doğuyor ❤️
(3 puan)
Canım benim cok Tesekkür ederim güzel dileklerin ve ilgin için ♥️
0 oy
(12 puan)
Canım bende iki gün üst üste yapmıştım ikisinde de silik çizgi çıkmıştı kan verdim hamileydim çizgi varsa silik te olsa hamilesindir en iyisi kan testi
(3 puan)
Öylede 1 düşük ve 1kşmyasal gebelik olunca insan korkuyo kan vermeye :)
Reklam


İlgili sorular

21 cevap 562 göst.
14 cevap 397 göst.
13 cevap 337 göst.
6 Eylül Hamilelikte Testler kategorisinde Nermin.aylin (27 puan) sordu
39 cevap 1,466 göst.
14 cevap 229 göst.
3 Mayıs Hamilelikte Testler kategorisinde Gozdeee (6 puan) sordu
Reklam


...