222 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (13 puan)
düzenledi
Kızlar ben 4 haftalık hamileyim evimi tasiyacam 2 haftaya kadar sizce bişey olurmu napacam kafam karıştı
Reklam


11 Cevap

0 oy
(499 puan)
İlk 3 ay çok önemli hele ki daha 4 haftalık yerleşme aşamasında olduğu için çok dikkat etmen lazım kesinlikle yükseklere uzanma ağır kaldırma anı eğilip doğrulma havalar soğuk soğuk alma 
Reklam


0 oy
(1,084 puan)
Canım daha çok yeniymiş riskli dönemler hemde...illa tasinacaksanda elini biseye vurmamalısın. O yorgunluk, yoğunluk yorar sizi bisey ne olursa allah korusun vicdana zabi cekersin
0 oy
(295 puan)
Bende istanbuldan aydına tasındım canım 8 haftalıkken ama hiç ağır bir şey kaldırmadım ve ayakta çok durmadım çevrendekiler den yardım iste ilk 3 ay düşüklerin yoğun olduğu zaman dikkat et 
0 oy
(144 puan)
Canım herkesin bünyesi farklı ve tabii ki en başta ne ağır bişey kaldır ne de kendini yor ufak tefek işleri yap ve çok sık dinlen ben de hamile olduğumu bilmiyordum ev temizledm taşındım ve 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim Allah'a şükür bı sikintimiz yok ama sen dikkat et yine de ne olur ne olmaz 
0 oy
(493 puan)
Arkadasim da 5 haftalik ev tasidi o tekti cok zorlandi 7.hafta kanamasi oldu hastaneye yatti dikkat etmen gerek
0 oy
(227 puan)

Ilk 3 ay dusuk riski daha yuksek o yuzden eyilip kalkmalara uzanmalarina  ozelikle agir kaldirmayip yorulmamaya dikat etmelisin   cok yeni  o yuzden cok dikat etmen gerekiyor <3

0 oy
(8,635 puan)
Sen hic bi is yapma cunku daha yeni hamilesin Allah korusun bsey flan olur agir kldirma yuksek yerlere uzanacam diye ugrasma bizde tasinmistik ben o zaman 8 aylik hamileydm hic bi is yapmmistim ama ben
0 oy
(77 puan)

hamileymişim taşınıyırduk haberim yoktu  ve titizlik hastalığım var bir sürü kimyasalları birbirine karıştırdım üzerine grip geçirdim atladım zıpladım deli gibi sabahlara kadar iş yaptım öldürmeyen Allah öldürmez nasipte ne varsa o yoksa hiç bişey yapmadan yatanların bebekleri düşüyor suan 32 haftalık hamileyim. Sakınan göze çöp batar tabii yine çok yorulmadan ;) 

(244 puan)
Bende şuan 32+2 haftadayım ayın 1 inde falan taşıncam bişey olmaz herhalde
(77 puan)
Yok ya ama hareketlerimiz kısıtlı istesektr hızlı olamıyoruz bu dönemde bebek ağır ya ben şimdi yine taşınıcam cuma günü :)
(77 puan)
Bebeklerimiz büyük erken doğum olmasın aslında suan daha riskli erken gebelikte ölümler cok yıkıcı olmuyor son aylar daha kötü olur ben yıne tasınıcam cuma günü Allah yardımcın olsun senın de
(244 puan)
Etrafımdakilerden de bişey beklemiyorum allah yardım etsin bana kimseye işin düşmeyecek herkesin bahanesi oluyo
0 oy
(640 puan)
Ben 34'üm haftaya taşınöayı düşünüyorum sen hayli hayli taşınırsın
0 oy
(1,129 puan)
Rabbim bilir 3 ayliktim taşıdım kimsede yoktu yanımda 
0 oy
İmkanın varsa  gelip toplayıp  yerleştiren   firma ile anlaşacaksınız.
Reklam


İlgili sorular

13 cevap 620 göst.
8 cevap 1,804 göst.
8 cevap 871 göst.
9 cevap 325 göst.
Reklam


...