498 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (79 puan)
Cok az bakiyorlar ve hic ismi gibi detayli bakilmiyor bence..suyu kesesi vs... bu kadar ...

Durumu olan kesinlikle özelde yaptirsin..doktorum demisti zaten fazla bakmazlar normal de en az 20 dk bakilmasi gerekirken devlette 2 dakka anca bakarlar ...özelde ise en az yarim saat bakiliyormus ...inanin iki dakika bile surmedi :( 
Gebelik haftası 21+3

12 Cevap

0 oy
(712 puan)
Gerçekten mi yaa bide en önemli süreç detaylı diye biliyorum.  Ozellerde ne kadar acaba fiyatı 
(79 puan)
Ben arastirdim ama bana fazla geldi 350 den basliyo özeller...burun kemik detayina kadar bakiliyomus yani...
(712 puan)
Hmmm normal kontrole gittiğiniz gibi mi bakildi ultrasonda. 350 de fazla tabi sanki napiyolarsa o kadar para istiyolar
(79 puan)
Inan normalden bana gore hic farki yok 2 dakka bile surmeden kalktim zaten suyu kesesi kalb odaciklari bakilan sadece bu..
(228 puan)
Ben özelde baktırdım 85 TL aldılar öyle 300den basliyip 1000 e kadar dediler öyle bsy yok yani
(712 puan)
Şimdi arayıp sordum burda 2 tane özel hastane var ikiside 400 tl dedi yuhh yani
(1,019 puan)
85 tl ayrıntılı ultrason değildir.ben istanbuldayım avrupa yakasında 450 500 civarı..doppler ile bakıyor radyoloji uzmanı o zaten ayrıntılı olmuyor.ayrıntılı ultrasonu perinataloglar yapıyor onlarında fiyatları dediğim gibi 450 500 ortalama fiyat...
(30 puan)
Ben ozelde girdim renkli dupplera gecen hafta
45 dakika sürdü ve 450 tl ödedim
0 oy
(1,578 puan)
Canim bende ozelde yaptirdim esimle girdik ama 15 dakika fln baktilar herkes yarim saat 45 dakika diyorlardi ama oyle bakmadilar banada ama oglusumun suyunu ic organlarini parmaklarina kadar heryerini gorduk keske 3 ayda bir bakilsa insan cok rahatliyor
(79 puan)
Evet canim ama bursada 350 cogu hastanede beni biraz aşiyor yani okuyan bi cocugum daha var arkada...hayirlisi artik napalim rabbime emanet
(1,578 puan)
Oyle canim bende 350 liraydi 300 liraya zar zor indirdim devlettede sira kolay kolay vermiyorlar mecbur yaptik insallah sag salim alirsin kucagina
(79 puan)
Amin canim sagol ☆
0 oy
(1,761 puan)
Bence bu hastaneden hastaneye değişiyor ben devlette yaptırdım 20dakika baktılar rahat l rahat sira olmasina ragmen..doktor ellerini, ayaklarını, kafa yapısına kadar göstererek anlattı. Şansına kötü hastane denk gelmiş canım.
(79 puan)
Olabilir canim bursa gercekten cok kalabalik bi sehir ve malesef ki mülteci cok var onlardan bize sira gelmiyo geliyosada cat pat hemen tamam bitti :(
(1,761 puan)
Aynen kuzum şansına senin :(  özelde dediğin gibi çok pahalı yani gönül ister ki en iyi hastaneye gitmek ama şartlar bazen onu gerektiriyor. Ama kuzum için rahat olsun kötü bir şey olsa pat diye söyluyorlar. Rabbim saglikli doğurmayı nasip etsin cumlemize
(79 puan)
Amin amin en önemlisi saglikli olmalari zaten
0 oy
(575 puan)
Bende devlet hastanesinde girdim 20 dk falan baktılar herseyini tek tek inceledi 
(79 puan)
Ne kadar sanlisin yaa.....bahtsiz ben :( sonuc kagidimi bi gör iki satir
(575 puan)
Bana öyle sonuç kağıdı falanda vermediler direk bilgilerimi açınca doktorumun  ekranında çıkıyor sonuçlarım dediğin gibi şanssızlık olmus
(79 puan)
Vermese daha iyidi inan bom bos detayi olmayan bi detayli utrasyon kagidi o kadar :(
(575 puan)
Içine sinmediyse başka bi hastanede tekrar gir canim
(79 puan)
Randevu alip gidip birde detayliya sira alana kadar zaten detayliya girme zamanim gececek...özelede suanlik yetisemem..hakkimda hayirlisi olsun saglicakla kizimi alayim kucagima baska hic bisi istemem ♡
(575 puan)
Endişe etme canim allahın izniyle bisey olmaz doktorun herşey normal diyorsa  bi sıkıntı yoktur
(79 puan)
Insallahh canim cok sagol
0 oy
(1,980 puan)
Bende 21+4 de ankara da devlet de yaptirdim. 10-15 dk surdu. Doktor anlatti esim bakti dinledi sorularini sordu. Ekran bana dönuk degildi cunku. Memnun kaldik. Aldigimiz kagit da da yaziyordu zaten hersey. Sikinti cikmadi. Sukur. Saglam dogsun da cocugum doktor sonucta hersey guzel dedi. Icimiz rahatlasin. Yeter dedik. Oyle de oldu. Hastane ve doktor fark ediyor canim yani
(79 puan)
Burda Birak esini iceriye almayi kapida bile bekletmiyorlar neredeyse...ve detayliyi yapan gik bile cikarmadi sonucu doktoruna goster dedi utrasyon yaparken anlatmadi hicbisi
(1,980 puan)
Anladim canim olsun saglikliysa sikinti yapma.
0 oy
(720 puan)
hastahanesine gore fark ediyor bu durum ben ilk gebeligimde özele baktirdim 2yi devlette yaptirdim devlet daha guzel baktı 20 dk kadar sürdü net resimde verdi çocuğun herşeyine bakıldı 3 sayfa yaziyodu şurası boyle burasi boyle gibi
(79 puan)
Yaa ne kadar sanslisiniz bahtsiz ben yaa :( bende ilkimi özelde yaptirmistim 6 sene önce 75 80 lira gibi biseydi simdi ates pahasi olmus özeller
0 oy
(228 puan)
Ben özelde baktırdım onlar da 10 dakika baktı 
(79 puan)
Özellerde en az 20 dakika surmesi gerekiyormus ..demekki doktordan doktora hastaneden hastaneye degisiyor yaa :(
(228 puan)
Evet bencede bana 40_45 dakika suruyo dediler 10 dk baktı sadce
0 oy
(397 puan)
Doktoruna göre değişiyor. Ben detaylı ultrason zamanı memleketteydim orada gittim dalağına böbreğine kadar ayrıntılı şekilde bakıldı rapor yazildı. Takip için özel hastaneye gidiyorum. Doktorum bile çok iyi çok begendim dedi. 
(79 puan)
Canim inan sadece kalp kese ve amiyon sivi mikatari ve ufak tefek tipca bisiler yazili o kadar
(397 puan)
Doktor önemli yaa.. Bende ön yargı ile gittim ana doktor sekreterine başlıyorum bana bişey sorma daha diyerek başlıyor. 2 kez gittim aynı yere ilk gittiğimde 21 haftalıktım bana 22 de beyin gelişimi tamamlanıyor 2 hafta sonra tekrar gelirsin dedi 2. Kez gittim aynı şekilde baktı rapor çok ayrıntılı idi. Yani bende şaşırdım diyebilirim
0 oy
(800 puan)
Hastaneye göre değişiyor bence. Benim en az 10 dkaşka sürmüştü. Daha da uzundu sanki ama bilemiyorum şu anda. Her şeyine de bakmıştı. 
(79 puan)
Nasip artik napalim
0 oy
(398 puan)
Her ozel hastane bir  degil... ben 80tl  veriyorum her ay ve cokta ozenerek  bakiyor dorktorum.... devlette ole ama ben gitmiyorum uzak oldugundan.....yoksa param oldugundan degil calisiyorum ve cok yoruluyorum...ha durumum iyiimi degil mecbur yani birazda ama olsun bebegime deger hersey...
(79 puan)
Allah yardimcimiz olsun
0 oy
(206 puan)
Ben doktorumun tavsiyesine uyup Peter Arıoğlu'na muayene oldum. Normal ultrason bile 10-15 dk sürerken ayrıntılı ultrason nasıl 20dk sürüyor çok garip. Benim detaylı ultrasonum 1 saate yakın sürdü. Bütün organlarına, el-ayak parmaklarına, burnuna, dudaklarına, kan akışına, kordona kadar her şeyine tek tek baktı ve bilgi verdi. Bebeğimin pozisyonundan ötürü zaman zaman 5-10 dklık molalar vererek ultrasonu tamamladı. Her şey hastane ve doktora göre değişiyor. Tamamen şans işi ne yazık ki.
0 oy
(859 puan)
15 dakika falan bakmışlardı bende  devlet hastahanesinde 
...