132 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (407 puan)
Selam kızçeler...bu gun doktor muayinesine gitdim...29haftam.bu gun tam oluyordu ama doktor bebeğin onde gitdiyini ve 30+3oldugunu öğrendim.. başına böyle bi şey gelipde erken doğum yapan oldumu??hafyasina uygun koyulan doğum zamanini etkilermi?
Reklam


6 Cevap

0 oy
(1,077 puan)
Gelişimi 1 hafta ilerde de olabilir geride de doktorlar bunu normal karşılarlar benim 1 hafta geriydi şimdi adet tarihimle uyumlu şekile geldi 
(18 puan)
Benim de karın bölgesi bi hafta geri çıktı.ne kadar sürede düzeldi,kaçıncı haftadasınız.benim 25 haftada söyledi.şimdi 26htalığım.takip edelim dedi
(1,077 puan)
30 dan sonra şuan 35 im canım. Zaten hepsi birbirinden farklı benimkinin ayak boyu tutmuyor mesela karin çevresiyle kafa herzaman önde gidiyor
(407 puan)
Dokrorum cok normal hatda iyi dedi sadece dogumu etkilermi diye düşünmedim değil
(1,077 puan)
Yok canım merak etme sorun olmaz
Reklam


0 oy
(3,137 puan)
Etkilemez canm bebeğin gelişimi iyi gayet önden gidiyor 
(407 puan)
Hayırlısı bekleyelim artik)
0 oy
(217 puan)
Canım bende 29 haftalık hamileyim bugün gittim doktora banada 33 hafta ile uyumlu dedi doğumum ise erken olabilirmiş 
(27 puan)
bnmde 29 ken 31 dedi kilosu ne kadardi sizin onde olmasiyla kilosu da mi fazla oluyo sorun oluyo mu acaba
(217 puan)
Doktorum söylemedi canım cihaz ölçmüyor dedi şaşırdım
(407 puan)
Aynen 38den erken gelmesinide istemem tam 38inde gelsin )))bende kilosu 1700 çıktı
0 oy
(202 puan)
Geliwimi bendede onde doktor normal oldugunu soyluyo cok geride olmasi problemli sanirim
(407 puan)
Problem değil hatda iyi dedi doğumu etkilermi diye düşündüm galiba etkileyebilirmis
0 oy
(889 puan)
Her iki gebeligimde 10 gun ondeydi tehlike arz etmedgi gibi dgumun erken olmasinida saglamiyo nrmal zmanini beklersin
(407 puan)
İnşallah canim
0 oy
(1,139 puan)
Benim öyleydi etkilemiyor
(407 puan)
Hayirlisi artik 38in doldursun gelsin 40a kadar bekleyemem)
Reklam


İlgili sorular

15 cevap 389 göst.
28 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ebru erol (49 puan) sordu
7 cevap 166 göst.
1 cevap 135 göst.
25 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kelebek92 (848 puan) sordu
3 cevap 118 göst.
Reklam


...