0 oy
919 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (56 puan)

Anne adaylari ben şuan 2. Ayımın başındayım ama öyle bi karnım cikti ki gören  4 aylik var mi diye soruyor bunu yaşayan var mi ?

18 Cevap

0 oy
(580 puan)

Gazdır o canım:)


(56 puan)
Ya ne biliyim gaz olsa anlardım heralde canim öyle bisey de yaşamıyorum da aşırı şişiyorum :/
(580 puan)
2 ayda mümkün değil bence hayatım ya  zaten ilk zamanlar çok fazla şişkinlik oluyo vücutta
O daha mercimek kadar :)
-Reklam-
0 oy
(838 puan)
Sen mi kilo aldın acaba cnm? İstahin arttiysa
(56 puan)
Yok canim aksine iştahım kapandi hic bisey yemiyorum öyle kilolu göbekli bi insan da degilimde sizleri merak ettim karınlarınız cıktı mi diye:)
(838 puan)
Tuvalete mi cikamiyosun acaba cnm? Genelde iki ayda pek çıkmaz :)  bebek zaten çok çok kucuk
0 oy

5 aylık olduk beni görenler hala kilo almamışsın karnın çıkmamış çocuk nerde diyorlar. :)

Bende aynıyım 20 haftalik olduk ama ben hala kaldığım dan 3 kilo eksigim göbeğinde çok az
(46 puan)
Aynı bende hic karnım yok millet 5 aylık olduguna inanmıyor
(419 puan)
al benden okadar 5 ci aydayım gobegim  biraz var oda ben fark edebiliyorum niye cıkmıyo ne zmn cıkcak
0 oy
(3,320 puan)

Adet olmadığımız için şişkinlik ve gaz canım :) benim de karnım dumduzdu bi anda kocaman olmuştu. 

Benimde aynı canim millet gizledigimi düşünüyor 4 aylık ama dersin ki 7 aylık kiloyu karnından alıyor olabilirsin
0 oy
(1,322 puan)

bnmde oyle cnm 60 kiloyum boyumda var kizimda 6 aylik anca ciktiydi karnim bunda 8 haftaligim goren diyor karnin cikmis diye

0 oy

Benimde erken cikti karnim şuan 6 aylik olduk goren 9 aylik diyo

0 oy
(145 puan)

Benimde aynı canm 9+3 ama karnım baya var ve istifra ediyorum diye yiyemedigim halde

0 oy
(15 puan)

Canım aynı durumdayım gaz şişkinlik o;)

0 oy
(3,019 puan)

Bendede o durum War. 7.nci ay bitecek ama 12 aylikmiş gibi:D iç karın duvarimiz dar demekkk.bizim

Kimisinin de hamilelik bakiminda Ay'ı büyük ama karnı yok. İç karın duvari geniş oluyor . 

0 oy

Bence senin kesen çok dar o yüzden karnın baya şişmiş inşallah sezeryan olmasn cnm çünkü benim komşum öyleydi yani senin gibi ve sezeryan oldu

0 oy

Bende 4 aylık hamileyim ama 6 aylık gibi fazla önemseme canım demekki bizim iç karnımız yok direk dışarı vuruyo :D

0 oy
(17 puan)

Bende aynı senin gibiyim canım anlam veremiyorum bu halime ama gazla alakası olabilir bunu bazen hissediyorum ama tuvalete de çoki çıkıyorum buna rağmen 6 aylık hamile gibi karnım var :) oysa daha 6+2 oldum

(191 puan)
Merak etmeyin kızlar 6 aylık olduğunuz da o karın yine 6 aylık gibi oluyo yani daha da büyümüYo bende öyleydim
İyi o zaman çok şükür :) çok büyük bi karınla uyumak bile zor oluyordur diye düşünüyorum
0 oy

Evet canim gazdır o geçer bi süre sonra

0 oy
(26 puan)

Çok mu oturuyosun veya çok mu uyuyorsun ondan oluyor 

0 oy
(332 puan)

Ay şuan çok mutluyum bende kendimi öyle saniyosan :)) ya ben 10+2 deyim gündüz oruclu iken bile ciddi baya baya göbek var ki benim böyle göbeğin yoktu yani yanlarında falan bı şişmeye başladı karın bölgem. Ramazan bitsin hemen spora başlıyorum insaAllah

0 oy
(97 puan)
2 bucuk aylık hamileyim cok zayıf Biriydim belim çok inceydi ama suan göbegim varki anlatamam dedim bu hemen çıkmaz yani imkansız dedim etrafımdakiler ikiz mi hamilesin acaba diyorlar :) Doktorum iç karnımın dar oldugunu söyledi o yüzden dışarı vurur çok çabuk her bünye bir degildir dedi gaz sorunum oldugu zaman anlıyorum kabız oldugum zaman anlıyorum ama şu aralar gaz sorunu da kabızlıkta çekmiyorum çekmemek için kuru kayısı flan da yiyorum faydasını gördüm :) 
0 oy
(2,487 puan)
3. aya kadar ben de öyleydim. Artık gebelik hormonları nedeniyle yaşanan bir şişkinlik mi bilemiyorum. Sonra geçmişti. Geçiyor yani. Bebek o dönemde 5-10 gram arası bir şey. Yani o şişlik bebek değil ama bebekten kaynaklanan bir şişlik، orası kesin :)

5. aydan sonra şişen karnımın bebek olduğunu biliyorum artık neyse ki :) 
0 oy
(163 puan)
İçkarnın dardır ve hamilelikte sindirim problemleri oldugundan gaz siskinlik ödem oluyordue canim ☺️

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 695 göst.
6 Haziran 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nhlozdlnby (47 puan) sordu
0 oy
4 cevap 226 göst.
22 Temmuz 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ozgecan (739 puan) sordu
0 oy
6 cevap 723 göst.
3 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eeeeee (809 puan) sordu
0 oy
2 cevap 125 göst.

472,127 soru

2,665,147 cevap

3,361,213 yorum

136,267 üye

...