133 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (56 puan)
Servikal yetmezliği yani rahim ağzı kısalığı olanlar tetanoz aşısı vurdurdunuz mu ?

4 Cevap

0 oy
(112 puan)
Ben 20.haftamda tetanoz vurdurdum ama servikal yetmezliğim olduğunu dün öğrendim 24+3üm simdi. İkisi arasında bi bağlantı mı var bilmiyorum
(56 puan)
Rahim agzınız kaç mm acaba ben vurdurmadım ama doktoruma danıştım vurdur dedi cok kararsızım
(112 puan)
25 mm ölçtü canım doktor tam sınırda olduğunu söyledi. Haftaya 2.doz vurulacaktı simdi dotora sorup vurulacam. Senin kaç çıktı
(56 puan)
Benimde 28 mm çıkmıştı 21 haftalık iken şimdi 25+6 yım dün doktora gittim 3mm normal dedi yatıyorum sürekli ve progestan fitil olarak kullanıyorum. 1 tane erken doğumum oldu 20 haftalık iken o zaman tetanoz vurulmuştum daha sonra 1 tane kızım var kızımda vurulmamam gerektiğini söylemişti doktor ve vurulmamıştım şimdi doktorum farklı ve vurulmamda bi sakınca oldugunu söylemedi fakat ben cok kararsızım ve bişey olur diye korkuyorum.
(112 puan)
Maalesef her doktor farklı konusuyo hangisine inanacağımı bende sasırdım ama bilgisine güvendiğin doktorunun dediğini yap bence canım. Benim kendi doktorum farklı bi ilde olduğu için yakınlardaki doktorlara gidiyodum ama yine dönüp dolasıp kendi doktoruma gidecem bilgisine inandığım için. Ona göre 2.dozu vurulcam ya da vurulmicam
(56 puan)
Bende patolojiye gidiyorum riksli gebeliğe ama bi korku var içimde heran bişey olacakmış gibi neye karar verecem bilemiyorum
(112 puan)
Patoloji mi perinatoloji mi canım tam anlamadım. Benim içimde de korku var maalesef ben ikiz bekliyorum zaten riskli gebelik grubundayım bi de bu çıktı basıma
(56 puan)
Perinatoloji canım yanlış yazmışım. Allah hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip etsin. Stres yapmamak gerekiyor ama insanın elinde değil malesef. İlaç mı kullanıyorsun şu anda
(112 puan)
Bunun için harhangi bi ilaç vermedi doktor önceki ilaçlarıma devam ediyorum cnm. Progestan oksapar iğne vitaminler kan demir hapı ve magnezyum kullanıyorum
(56 puan)
Progestan zaten düşük önleyici cnm rahim agzı kısalıgı için bende kullanıyorum ama iğne hakkında bilgim yok. Çabucak hayırlısıyla geçer zaman inş.
(112 puan)
İnsallah canım
0 oy
(165 puan)
Vurulmadım doktorum.onermedi erken dogumu tetikledigi icin benm gbi risk grubunda olanlara onermiyormus 
0 oy
(13 puan)
Ben serklaj oldum 14. Haftada iki aşımı da yaptırdım sorun olmadi
0 oy
(92 puan)
Bende merak ediyordum haftaya cuma dikiş atılacak 14 haftalık oluyorum geçen hamileliğim de vurdurdum ardından erken doğum yaptım bunda yaptırmak istemiyorum ama Dr ne diyecek bakalım 

İlgili sorular

6 cevap 206 göst.
27 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Melek52700 (59 puan) sordu
0 cevap 46 göst.
3 Aralık 2019 Doğum kategorisinde İlkimmm❤️ (96 puan) sordu
...