338 göst.
Hamilelik Alışveriş kategorisinde (313 puan)
hanımlar aldığımız biberon ve emziği sıcak ssuda kaynatmamız mı gerekiyor hepsi paketli açmalı mıyım hastane çantasına koyacağım da

3 Cevap

0 oy
(89 puan)
Ben kaynatip koydum emzik kutusunda biberonun da kapağı var zaten paketli olmasına Grek yok 
(313 puan)
sağ ol canım kaynatayım bende o zaman
(89 puan)
Evet canım biberona inşallah gerek olmaz hastanede sutumuz gelir inş bol bol bende her ihtimale karşı koydum biberon
(313 puan)
evet bende o ihtimali düşündüm canım senin de galiba ilk bebek benimde öyle
(89 puan)
Evet ilk 34 haftalık olduk :)
(313 puan)
ay maşallah :)
(89 puan)
Sağol canım seninki ne kadarlık Rabbim sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin hepimizinkini
(313 puan)
amiin amin inşallah benim ki de 37 haftalıkı :)
(89 puan)
Maşallah  :)
0 oy
(799 puan)
Ben wee'nin setini aldım plastik onu nasıl temizlicem ki kaynatilmaz ya ondsn
(313 puan)
Bende vee aldim ama cam biberon emzik de normal annem kaynar dedi bilemedim sorayim dedim galiba ben kaynatacağım icim rahat olir
(799 puan)
Valla cıvıl de setdi mickeyli ben o yüzden öyle aldım ama bilemiyorum olmadı biberon siterilizator varya indan alırım
0 oy
(705 puan)
Bebeklerde ilk 3 ay rmziği kesinlikle önermiyorlar canım bebeğin damak yapısını bozuyormuş ve birde bebekte tokluk hissi oluşturduğu için süt emmesini etkiliyormuş. ilk oğlum hiç emzik emmedi hiç tutmadı şimdi salı günü kısmetse ikinci paşamı kucağıma alacağım ve emzik dahi almadım belki 3- 4 ay sonra denerim bir. Birde canım sütün gelmez ise eğer bebeğe biberonla mama vermiyorlarmış bebek alışana ve süt gelene kadar acıkınca çay kaşığıyla mama veriyorlaemış yeni doğduğu için zaten midede küçücük 3 çay kaşığı yetiyormuş
(313 puan)
peki canım göğüs pompası da koyayım mi ben hemşire ye sordum koyma memeye alıştır dedi bilemedim sen koyacak mısın
(705 puan)
Koymayı düşünmüyorum canım var gücümle emzirmeyi denicem en çok bardağa elimle sağarım Allahım yazdıysa bozsunda 2 - 3 çay kaşığı yetiyormuş doymasına
(313 puan)
gerçekten mi içim rahatladı ya vallahi
(705 puan)
Evet canım miğdesi neki küçücük oluyor ilk doğduğun o sebeple emen bebekte bir dakka emmeden uyuyor hemen gün geçtikçe mide büyüdükçe emme süresi uzuyor
(313 puan)
inşallah birde yara gibi bir sıkıntımız olmaz da rahat rahat emziririz inşallah
(705 puan)
İlk bebekse eğer yüksek olasılık oluyor canım ama emzirmeden önce göğüsünü sık sütünle göğsünü nemlendir direk kuru memeyi emmesin en son emmesi bitince yine sütünlw göğsünü sil canım benim ilk o şekilde yaparak düzeldi göğsüm çok acıyordu bakalım şimdi nasıl olacak
(313 puan)
bebek yağı sürmeye başladım dediğini de inşallah yapacağım duymuştum diğer kızlardan da zaten senin ikinci sanırım :)
(705 puan)
Evet canım ikinci olacak kısmetse ama bebek yağını sürmeni tavsiye etmem heleki doğum yaklaştıysa hiç sürme bebek yağı kalıntısı falan kalırsa bebeğe zarar verir ben doktoruma sordum doğum öncesi yara olmaması için krem varmı yazarmısınız diye hayır yok o doğumdan sonra verilir dedi.
(313 puan)
gerçekten mi bende öncesinde hatta 1 buçuk ay önceden başlayın diyorlar diye duymuştum geç kaldım diyordum
(705 puan)
Benim doktorum öyle dedi canım şimdi değil doğumdan sonra dedi peki dedim bende.

İlgili sorular

6 cevap 226 göst.
26 Kasım 2019 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Ayfer44 (28 puan) sordu
12 cevap 375 göst.
8 cevap 281 göst.
25 Temmuz 2019 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Törebebek (141 puan) sordu
14 cevap 322 göst.
24 Haziran 2019 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Ruyadmr (47 puan) sordu
4 cevap 683 göst.
23 Haziran 2019 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Ysmnn (115 puan) sordu
...