261 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (21 puan)
Kafam karıştı arkadaşlar ya 15hafta kaç aylık oluyorum herkez diyor 4.ayın içindesin  5e giriyosun 
Reklam


8 Cevap

0 oy
(6 puan)
Bir hafta sonra 4 ayni doldurmus oluyorsun 
Reklam


0 oy
(20 puan)
Yok canım üç ay bitmiş dört aya girmişsin 
0 oy
(45 puan)
16 hafta 4 ay ediyosa  4 e girilmiyo mu yaa bende 14 haftaligim 3.5 aylık diyorum  
(21 puan)
Valla canım benimde kafam karışıyor hala çözemedim :)
0 oy
(32 puan)
Bende 15haftalık hamileyim yani dördüncü ayın içinde oluyorum on gün falan sonra dört bitiyor beşinci aydan gün almış oluyoruz .yani beni bildiğim bana söylenen o..
(21 puan)
Banafa herkez öyle diyor ama bende diyorumki 3bitip 4e gidiriyoruz internette hep farklı yazıyor :(
(32 puan)
İlk hamileliğim olduğu için bazen bazı şeylere anlam veremiyorum herkezde başka başka şeyler söyleyince insann kafası karışıyor
(21 puan)
Aynen haklisin en güzeli doktora sormak :)
(32 puan)
RABBİM kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah :)
(21 puan)
Amin insAllah rabbim kimsenin kucağını bos birakmasin insAllah
0 oy
(415 puan)
(21 puan)
Teşekkür ederim
0 oy
(264 puan)
Canım 4 hafta + 2 gün bir ay oluyor sende ona göre hesapla işte. Ha şuan için senn 3.ayı doldurmuş 4 den gün almışsın
0 oy
(9 puan)
Yardimci olur belki canim bi bak istersen
0 oy
(9 puan)

image

Yardimci olur belki canim bi bak istersen

(21 puan)
Çok sağol canim baya aydınlatıcı:)
Reklam


İlgili sorular

1 cevap 62 göst.
4 cevap 345 göst.
4 cevap 135 göst.
25 Ekim Doğum kategorisinde Hasretin annesi (1 puan) sordu
4 cevap 112 göst.
4 cevap 82 göst.
30 Eylül Hamile Kalamama kategorisinde Özlem45 (196 puan) sordu
Reklam


...