253 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan)
Ne sancı hissediyorum ne kasılma ne ağrı hiç birseyim yok üstüne bi de grip oldum yatıp dinlen dediler zaman geçmiyo yok mu böyle olup 40tan önce doğuran :) 40 ı 41 ı beklemek ölüm gibi benim için şuan :)
Gebelik haftası 37+5

4 Cevap

0 oy
(143 puan)
Bendede bir belirti yoktu çatı muayenesine 2 cm açıklık çıktı sonra da suyum geldi 38+3 de doğum yaptım belli olmaz yani
(14 puan)
Çatı muayenesi tetikliyomuş duyduğum kadarıyla ama doktorum son ana kadar yapmıyo en son doğum başlayınca bakıyormuş ne kadar açılması var diye.
(143 puan)
Evet tetikliyor benim doktorda tam tersi tetkiklesin diye yapıyorum dedi ıyi de yaptı yoksa bayrama denk geliyordu dogumum
(14 puan)
Bizimki ne kadar kalırsa kardır kafasında galiba :) ben de bi çıksa bi an önce derdindeyim.
(143 puan)
Aslında ne kadar kalsa o kadar iyi tabiki ama işte normal kilosuna gelmissede insan doğsun istiyor haklisiniz
(14 puan)
Çarşamba gittim kontrole 3100 kg dı. Ne kadar çabuk çıkarsa o kadar küçük olur derdindeyim:)) normal doğum istiyorum çünkü:)
0 oy
(42 puan)
39+5 de çatı muayesini oldum ne sancim vardı ne agrım 2cm aciklik vardı ertesi gün suyum geldi sancim yine gelmedi suni sancı verdiler normal doğum yaptım tam 40. Hafta da doğurdum yani :)
(14 puan)
Anladığım kadarıyla çatı muayenesi olan bir iki güne doğuruyor:))
(179 puan)
Kız ben bu hafta catı muayenrsine gircem 2 gün sonra bende doğutmuyim 37 haftalık olcam ozaman tam:)
(14 puan)
Belli olmaz bi bakmışsın geliyo :))
(179 puan)
Ay valla gelsin beklemek çok yorucu bi an önce kucağıma almak istiyorum
(14 puan)
38 olan gelsin 40 ı beklemesin anneleri strese sokmayın çocuklar  :))
(42 puan)
Gelir canım zamanını bekliyor onlarda :)
0 oy
(195 puan)
Bende 37+2 yim artık takatim kalmadı yürümeye bile mecalim yok ayak ve bel ağrısından ölüyorum ayaklarım tutmuyor keşke biran önce gelseydi oğlum. Allaha hamdolsun ki bize nasip etti ama halimi gördükçe oturup ağlıyorum bazen bir bardak su almaya bile kalkamıyorum
(56 puan)
Bende ikikere catiya baktilar ama tik yok 39+5 im
(14 puan)
O 40 dolacak anlaşılan :))
(195 puan)
Benden hiç istemedi çatı muayenesini özele mi gidiyorsun
(195 puan)
Doktorum 36 +5te gittim bi sıkıntı olmadıkça doğuma kadar gelme dedi
(14 puan)
Özele gidiyorum devlette kimin elinde kaldığın belli olmuyo güvenemedim
(195 puan)
Bende özele gittim hep ama doğumu devlette yapacam
(14 puan)
Doğum daha önemli değil mi nasıl güveneceksin. Devlette doğum yapan arkadaşlarım var çoğu pişman.
(195 puan)
Canım doğum daha önemli evet ama çevremde burdaki devlette doğum yapan çok arkadaşım var hepside memnun. Ama benim durumum yok o yüzden özelde yapamıyorum eşim çalışmıyor o yüzden mecbur devlette yapacam allah büyük. Eltimde özelde yaptı 3 ay önce ama pişman oldu diyebilirim
(14 puan)
Hayırlısı neyse o olsun canım beni korkuttular devletten o yüzden hiç adını anmıyorum :) sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah
(195 puan)
Amin inşallah canım allahım iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi inşallah
0 oy
(65 puan)
Bende ilk doğumu mu  41 i haftada doğum yaptım ne şancı nede açılma vardı 48 saat sonra kızım dünya ya geldi ilk göz ağrım ‍

İlgili sorular

2 cevap 171 göst.
4 cevap 213 göst.
16 Temmuz 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Filiz akdağ (3 puan) sordu
...