Hastane çantamı hazirladim-Hamilelik Dönemi Genel
851 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3,217 puan)
düzenledi

32+4 haftaligiz hastane cantami hazirladim sizdende bir ricam var eksik bir sey varsa yazar misiniz ?

 

  1. Puset
  2. Emici kilotlar (6 adet)
  3. Göğüs pedi (6 adet)
  4. Göğüs ucu kremi
  5. Biberon, emzik
  6. Emzirme atleti ve sütyeni 
  7. Önden düğmeli gecelik ve pijama, terlik, taç 
  8. Muslin bez (2 adet)
  9. Yeni doğan bebek bezi (10 adet )
  10. Islak mendil, pamuk
  11. Hastane çıkışı seti
  12. Ekstra bebek icin takim (5 li)
  13. Pisik kremi
  14. Anne icin çorap (3 adet)
  15. Anne icin hastane cikisi giysisi
  16. Havlu, tarak, dis fırçası
  17. Anne icin yedek pet (2 adet )
  18. Bebek Battaniyesi
  19. Alt açma örtüsü (2 adet)
  20. Anne icin kilot (2 adet)
  21. Anne icin yelek
  22. Kâğıt peçete,sicak su torbası
Gebelik haftası 32+4

15 Cevap

0 oy
(343 puan)
Yeni doğan bebek bezini az almışsınız ne kadar kalacağınız belli olmaz biraz daha alın isterseniz .
(3,217 puan)
Hastanede veriyor dediler ondan kac tane koysamki acaba? Ben prima aldim simdi hastenenin verdigi farkli olursa
(182 puan)
Bana 10 tane yeter dedi
0 oy
(122 puan)
Bezi çoğalt nolur nolmaz daha fazla klmaniz gerekir yetmez 10 olsun
(3,217 puan)
Anladim o simdilik koydugum articam yine hastanede veriyormus dediler
0 oy
(640 puan)
Bebek bezini biraz daha fazla al canım yeni doğanlar bazen 1-2 saatte bir yapıyorlar en az 10 tane olsun havlu normalse eğer kağıt havlu daha çok iş görüyor birde doğum kışa geliyor kendin içinde bir yelek yada şal koy doğumdan sonra usuyebilirsin 
(3,217 puan)
Valalhi haklsin ben kagit havluyu unuttum sagoalsin
0 oy
Bende aynı şeyleri aldım canım bebek bezini biraz fazla aldım . Birde doğumdan sonra çok usuyosun diyolar o yüzden ince bir hırka ve patik koydum çantama . 

Birde sıcak su iyi geliyormus açılma olması için . Sancı beklerken sıcak suya girerim diye banyo havlusu da alicam ekstradan yanıma . 
(3,217 puan)
Haklisin canim bez aldim fazla ama cantaya o kadar koymustum ev yakin 9-10 dakikalik arabamizda var esim alir diye
0 oy
(1,901 puan)
Hasta bezi de koy istersen çünkü Pet iyi olmuyor pek hatta 6 adet te hasta bezi al kendin için Belek te koy bebeğe 
(3,217 puan)
O emici bez o hasta bezi
0 oy
(163 puan)
ben havlu ve yastık yüzüde koyacağım sende al istersen bide kağıt havluda ekledim bebek ıcın de 3 adet hastane çıkışı ve zıbın koydum ekstra bebek bezi de 15 adet koydum sezeryan olacağım için kaç gün kalınır şimdi 2 gün olmuş ama duruma gore değişiyor bakalım daha aklımda olursa yazarım haftamız aynı seninle 
(3,217 puan)
Tamam tesekur ederim ben 35+4 oldum artik )
0 oy
(163 puan)
ben depend aldım kilot olanlardan eksta ped de koydum  kanamaya gore ve ilk doğumda 2 gün sütüm gelmedi mama vermiştim onun içinde çay bardağı ve çay kaşığı al yanına ıstersen
(3,217 puan)
Onu hastane karsilamiyor mu? Ozele gidiyorum da
(163 puan)
ben ilk doğumu özelde yaptım hayır karşılamadı şimdi devlette yapacağım bu hiç karşılamaz canım
0 oy
(206 puan)
Tam gözukuyor cnm benim eksik yok bide genelde su bardagı catal koy derler bana ama yine kendin bilirsin 
(3,217 puan)
Ozelde yapicam ben dogumu orda vardir her sey
(206 puan)
Bende yapacam özelde ama bana koy demıslerdı cnm o zmn bende kpymamayyaum
(3,217 puan)
Vallah daha bir sey demediler ama 37de sorucam ebeye 23 var kontorolumuz
(206 puan)
Aynen cnm yınede bilgi al
(3,217 puan)
Evet haklsin emzirme egtimi verdler ama onun ilgi sorayim bi
0 oy
(217 puan)
Merhaba emici kilot ne oluyor 
(3,217 puan)
Kanama icin yirtila bilir kilot kendinden petli
0 oy
(404 puan)
Tulum koyabilirsiniz/bebeğe bady atlet alın yedek.. 
(3,217 puan)
Aldim onlarida koyucam insallah
(404 puan)
Kolay gelsin Allah bir avazda kurtarsın
(3,217 puan)
Aminnnnnnnn tum anneleri
0 oy
(261 puan)
Emmese biboron kullanma canm siringayla verin evde alir memwni biberonu aldigi anda memene alisamaz kucuk bi tavsiye arkadasimda ole yapti 
(3,217 puan)
Hastene zaten biberona emzige karsi
0 oy
(498 puan)
Canım bebek için biraz daha bez al bi takım daha al temizleme pamuğu al kalın battaniye koy 
(3,217 puan)
Aldim hepsini tesekurler )
0 oy
(76 puan)
Yeni doğan bez ben 15tane koydum nolur nolmaz diye
(3,217 puan)
Evet canim haklisin ev yakin esim gelir alir diye 10 tane koydum ben bu postu 3 hafta once actim
0 oy
(124 puan)
Bezi az koymussun bence havlu koy kendine patikte koyabilirsin 
(3,217 puan)
Cnaim ben bunu 3 hafta once acmistim ) koydum 10 tane koydum evde yakin esim alir diye dusunuyorum
0 oy
(124 puan)
Havlu yazmssn ok
(3,217 puan)
Ben bunu 32 haftlaikken yazmistim suan 35+4 deyim )))) nerdeyse 1 ay oldu ) koydum hatta sicak su topbasida goturmeyi dusunuyorum )

İlgili sorular

20 cevap 791 göst.
9 cevap 627 göst.
28 cevap 1,340 göst.



...