193 göst.
Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (34 puan)
Arkadaşlar hic bsey yiyemiyom kraker beyaz leblebi bile almiyo içim bi lokma yiyim cikiyo bebegim nasi beslencek bilemedim acim acilde serum sadece
Reklam


5 Cevap

0 oy
(1,026 puan)
Canim bende öyleydim sürekli kusuyordum onun için doktor Zofer 4mg önerdi onu aldim baş ucumda oluyordu kalkmadan alıyordum yataktan o ilaç sayasinde günlerim iyi gecti...serum metpamid veriyorlar uyku yapiyor sadece uyaninca yine kusuyorsun...zofer uyutmuyor cok rahat edersin...zoferin muadili zofran prilam.var onlari da kullanan çok 
(34 puan)
Bi ilac verdi dramamine dye hic yaramadi daha cok midem bulandirdi su bile gtmiyo acim midem yapisti resmen ama agxima alsam çıkarıyom
(1,026 puan)
Ilk once acile git uzun zamandır birşey yiyemiyorsan bir kereye mahsus 1 büyük serum taktir izotonik bir de metpamid verirler zaten kusuyorum dersen... zofer yazilmiyor canim 6 kutu bitirdim ben 14.haftaya kadar aldim bu ilactan ben 4mg kullandim bazi günler aksamlari da içtim 6 7 gibi... doktorum ilk once 4mg olarak al demisti yetmezse 8mg lik olandan al demişti... tek bir doktorun dedigiyle almadim eşim pimpirikli ve hastanede çalışıyordu birkaç doktora sorduk öyle aldik... allah yardımcın olsun ama inan bu ilaci aldıktan sonra ben doktora cok dua ettim ne çekiyorsun boşuna deyip önermişti
(34 puan)
Saolasin canim yarin randevum var bakalim ne dycek ilacida dycem bseye yaramiyo dye ins tez zamanda gecer dayanilmiyo oruc olsan vala ondan iyi
(1,026 puan)
Tabiki doktoruna da danışmalısın ...allah yardımcın cok zor bilirim denemedigim şey kalmamıştı benim de.. allahim.hayırlı hamilelikler geçirmeyi nasip eylesin
(34 puan)
Aminnn canimmm aminn
Reklam


0 oy
(326 puan)

Cnm ben 10 kilo verdim yemeye calis kusarsan kuş ben her sabah safra suyu kusuyodum maşallah oğlum 3500 doğdu  4 aydan sonra başlıyor kilo alımı <3

(34 puan)
Icim hic bsey almiyo resmen ya cikarcam dye de yiyemiyorum ac ac duruyom
(326 puan)
Yemeye calis cnm 3 aydan sonra birazcık daha ii oluyorsun İnş tabi
0 oy
(496 puan)
Ben ıkı ay yemeksız sususz yasadım cıddı soyluyorum gunde bı sabah bı aksam nar yıyordum sadece sudan bıle mıdem bulanıyordu ama bebek gelısıyor bakma yemege yanı kanımızla falan beslenıp gelısıyo
(34 puan)
Ins oyledr canim dedgin gbi su bile içmiyorum dedgin gbi ac yasiyom resmen ya
0 oy
(1,076 puan)
Kussan bile ye demişti bana ebe. Bebege her şekilde gidermiş o besin.
(34 puan)
Tez zamanda ins gecer de bnde yiyebilirim
0 oy
(157 puan)
Canım kus bişey olmaz ye yine kus ben 4ay bitene kadar öyleydim sadece yoğurda ekmek doğrayıp yiyordum az da tuz atıp yiyordum sende dene iyi oluyo bN günde 3 öğün onu yerdim 
(34 puan)
Agzima ne alirsam bgaximdan gecmiyo artik yemeyncede mi ne ger sey cikacakmis gbi hissedyom
Reklam


İlgili sorular

5 cevap 122 göst.
2 cevap 91 göst.
19 Aralık 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Ftmygcı (1,475 puan) sordu
3 cevap 91 göst.
12 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde bebeğim 3 (603 puan) sordu
2 cevap 125 göst.
22 Ekim 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Ayseggggggl (365 puan) sordu
Reklam


...