491 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (355 puan)
kapalı
kizlar hamilelik doneminizde sehir disina cktinizmi biz kendi arabimzla ckmayi dusnuyoruz fakat hamileyken uzun yolculuk yapmamstim hic yapan varmi oneri ve tavsiyeleriniz nelerdir
Gebelik haftası 24 +6
Kapatılma nedeni: Eski post

16 Cevap

(1,636 puan)
Kaç kere çıktım hemde.. Arabayla. Otobüsle. Minübüsle
-Reklam-
(4,867 puan)
Doktoruna sorman daha iyi mesela bana 1 saatlik yol bile yasaktı çıkarsan da 45 dk da bir mola verin biraz dinlen yürü
(39 puan)
7 aylik hamileyken 5 saatlik yola çıktım kendi arabamızla bi sıkıntı olmadi şükür riskli bi durumunuz varsa önce doktorunuza danışın.kucuk bi bel yastığı yolda çok işinize yarar bide oturmaktan ayaklar sisiyo terlikle oturmustum arabada bide 2 saatte bir yürüyüş yapmaya çalışın 5 dk da olsa
(232 puan)
Çok çıktım 4 haftalıkken 20 haftalıkken en son 32 haftalıkken memlekete gittim 12 saat yol Allaha şükür hiçbir şey olmadı ama 2 saatte bir durup hareket etmen gerekiyor
(245 puan)
Tam 24 25. Haftalarimda cikmistik bulundugumuz yerden memlekete izmire gittik yolculuk toplam 24 saat surdu esim arabanin arkasini yatirdi ben bazen uzandm bazen one gectm  ama ankarada bir gece konakladik yani bir gunde 12 saat gitmis gibi oldum ve 3 saatte bir falan bi yerde mola verdik hep ben yurudum
(258 puan)
Ben yurt dışına ciktim uçak otobüs tren hepsini kullandım ara ara kalkıp yürü bol su iç arada uzan bisrycik olmaz
Bana ilk aylar yasaktı sonra da kış geldi anasını satayım :)
(1,243 puan)
Ben her gün 3 saat Yol gidip geliyorum toplamda

Nasip olursa da bayramda tatile gidecez kendi arabamızla

Özel araçla daha rahat olur tabiki malum lavabo ihtiyacimizdan dolayı içini ferah tut allahın izniyle hiç bir şey olmaz ama yine de dr una bi sor
(867 puan)
6. Aya kadar hem ozel aracla hem otobusle hemde ucakla yolculuk yaptim.

Kahramanmaras , rize , ankara , izmir ,  afyon yani turkiyeyi bir uctan bir uc gittim.  geldi.

Ama sonrasinda yolculuk yapmadim.

Doktorunla konuş o izin verirse sende kendini rahat hissediyosan yolculukta bi problem olmaz.
(132 puan)
çıkılmasında sakınca yok dedi bana doktorum sadece saat başı mola verip yürünmesi gerektiğini söyledi kan dolaşımını sağlamak açısından
(38 puan)
Canım üç aylık hamileydim İstanbul'dan bodruma gittim 8 saat sürdü gayet iyi geçti ama sen yine doktoruna danış öyle cik yola uzun yol erken doğumu tetikliyor diye duydum sormanda fayda var.
(890 puan)
29 haftalığım yarin gitmeyi düşünüyoruz gezmek için
(311 puan)
Canim bence kesinlikle cıkma araba uzun yol devamlı insanı sallayan sarsan seyler ama mecbursan yarım saate bir dinlen mol verin
(39 puan)
Doktorunuza danışın.herkesin durumu farklıdır.bjrinci doğumunda 33 haftalikken 6 saat yolculuk yaptım.yaomaz olaydım.dogum yaptım gittiğim yerde.hem de plasenta previa.Simdi ikinci hamilelik doktor gidebilirsin diyor.ne kadar farklı değil mi
(272 puan)
29. Haftamda 9 saatlik yola cikmistik .dönüşte de 12 saat sürmüştü gezerek gelmiştik. Hep oturmadim ama.arabanin arkasında uzandigimda oldu ..bı sıkıntı da yaşamadım . Dinlenerek giderseniz sıkıntı olmaz bence
(615 puan)
Ben hep gittim hala gidiyorum 2 ayda bir sorun olmuyor bol bol yicek al yanına yersen bende bişey olmadı ama yine de doktor sor