133 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan)
Kızlar  lekelenme vardı sabah dpktora gittim çolda agrım alttan muayene etti doktor bişey yok kese görünüyo dedi  2 hafta somra gel kalp atıslarınyla bebegi görelim dedi doktordan 1 saat sonra kanamam oldu özele gittim özeldede baktı kese duruyor iyi dedi ama rahimde kanama var görünüyo dedi kanamam oldu parça geldi  progestan verdi birdaha dpktora gittim kese görünmüyo su birikintisi var dedi ama ne düştü nede düşmedi diebiliriz sizce nedir cok korkuyorum cok kanamam var progestanla folik asit verdi
Reklam


4 Cevap

0 oy
(416 puan)

Benim onceki gebeligimde et parcasi geldi diye kurtaja almislardi :-(  o parcadan sonra kalp atisini duyduysan korkma derim ben.ama varsa kadin dogum hastanesi git yatirsinlar nasil eve gonderiyorlar boyle

(6 puan)
Kalp atısı ve bebegi görmesi kese var dedi cok iyi hiç oynanamıs yerinde  3 saat sonra tekrar doktora gitrim kanamam var die agrımda oda keseti görmüyorum dedi hiçbir nişgim yok korkuyorum bide 1inci gebeligimde düşğkle sonlamdı
(416 puan)
Guzel kardesim imkanin varsa git doktora hastaneye bebek iyiyse ki insaAllah iyidir yatisini iste.ben kasik agrisindan gittim yatmak istemedim annemde kaliyorum diye yatiyorum diye doktor imza aldi benden boyle gonderemem sorumluluk sende diye.igne vs yapiyorlar.erteleme kanamam var diyosun
Reklam


0 oy
(5,946 puan)

Bende 6 haftalık dusuk yaptim. Et parcasi geldi ve sulu sulu kanamam oldu. Kesik kesik agrilarim olmustu düşükten sonra. Bı gidip bir geliyordu ağrılarım. Kesemin dustugunu de gormustum zaten. Kucuk içinde beyaz boluncuklar varmış gibiydi. Ama her düşük bir değil. Kimininki geç kiminki erken döllenme den dolayı kese hangi boyutta olur bilemem. İnşaallah bişey olmaz. Yat ve sakin tuvalet disinda kalkma durumun ciddi. Haplarinida aksatma. 

(6 puan)
Çok teşekkür ederim ama benim gittigim doktor aksam 6da cıktı ve gittigim doktorda yolladı napocam çpk kötğ kaldım
(5,946 puan)
Ağrın kanaman dewam ediyormu hâlâ kanaman hangi renk çok.geliyormu
Yorumlarınız için teşeklür ederim allah bebeklerinizi saglıkla gucanıza almayı nasip etsin
Kanamam kırmızı geliyor adet olmus gibi agrıda kanda
(6 puan)
Evet agrı arada kesiliyo yok oluyo agrı ama kanama debam edio
(5,946 puan)
Himm. Korkutmak istemiyorum ama ciddi olabilir. Düşse doktor düşmüş derdi herhalde. Oda ne düştü ne dusmedi demis. Benimde kafam karıştı. Ne desem dogru olur bilmiyorum. Üzülme sen yat dinlen progestan düşük için verilmiş sana. Düşmesin diye yani. Ayağa kalkma . İnşaallah ağrın da kanaman da azalir canım.
İnşallah canım ♡
(5,946 puan)
Yani kesik kesik ağrı ve sulu sulu kırmızı kan geliyorsa ya düşük yaptın yada düşük tehliken var. İdrarın geldiğinde dikkatli ol ikinma çok ta boş bırakma kendini yawas yawas yap. Benimki pıt diye idrarimi yaparken düştü. Ama üzülme. Herkesin aynı degildir.
0 oy
Kese mecbur goruncek hamilesin gebelik var. Dış gebelikte değilsin ole olsaydın bilgi verirlerdi ve bebeği alırlardı. Kanaman varsa bebisin kendiliğinden düşer düşmezse kalbi durur kurtaj olursun. Bebegin hayata tutunma şansı varsa dinlen bardak bile kaldırma. Geçmiş olsun
0 oy
(111 puan)

Canım telaşlanma düşük yapıyosun büyük ihtimalle.aynı şeyleri yaşadım bnde..ağrılı sancıyla rahşm kasılıyor dışarıya atuyor.kesen parçalanmıştır o parçalar ondandır alttan baktı bana kesen parçalanmş bişey düştümü dedi bnde ewet dedim kürtaja aldı hemen..sen hemen dr git kanama artarsa allah korusun şoka girersin dr uyarıyor bunun için kanama tehtid unsurudur her zaman..allah şifa versin bizi haberdar et.

Reklam


İlgili sorular

3 cevap 101 göst.
6 Mayıs Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gül.3343 (243 puan) sordu
6 cevap 103 göst.
2 cevap 78 göst.
31 Ekim Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde pınarsudden (23 puan) sordu
4 cevap 224 göst.
5 Ekim Doğum kategorisinde Sedabyrkc (6 puan) sordu
4 cevap 116 göst.
16 Eylül Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
Reklam


...