3,820 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (73 puan)

Benim yakinlarim bana cocuga zararli mikrop kapar kor olur diyorlar bilginiz varsa yardim eder misiniz spermin bebege zarari var mi 

Gebelik haftası 12+4

21 Cevap

+2 oy
(50 puan)

Öyle saçma şey olur mu ya bebek bi kesenin için de onun içine giremez birşey insanlar da bilmiyor ki ne çıkarsin.. 

(273 puan)
Cnm kisiden kisiye degisiyor mesela ben korunuyorm 17 haftalk bebegim enfeksiyon oldu bende icine bosalnca sancilaniyorm sanki o yuzdn hep korunuyor esimde
(416 puan)
Aynen ne olursa olsun korunmakta fayda vardir bence.
Esin azicik üsütms olsn tamam kaptn mi bi enfeksiyon bittin ay ben ne cektm yeni eve tasindm cesmeden su ictm mecbur bi iki kere hemen enfeksiyon olms sancidan kivrandm antibiyotk verdi doktor ama eltilerimde hep korundu doktor onlarada korun demisti bizde oyle yapiyorz
Bnde hamileyim ilk bebeğime kör olur düşüncesi saçmalık başka türlüsü sen enfeksiyon kapabilirsin bu bile her insanda farklılık gösterir insanları boşver bna da 9 ay boyunca ilişkiye girmeyin diyen var en doğrusu doktorunla konuşman..
Biraz araştırın ve bilinçlenin lütfen ya öyle saçma sapan sorular gördüm ki yada yorumlar google a bile sorsanız kadın vücudunun hamilelikte nasıl sistematik çalıştığını anlayacaksınız sadece okuyun okumaktan kimseye zarar gelmez
+1 oy

Spermin bebekle hic alakasi yoxdu mikrop falanda kapmaz

(819 puan)
Sonuçta sperm de steril bir şey tövbe yarabbim sanki dışarıdan geliyor katılıyorum sana
0 oy
(842 puan)

olmZzxx. son aylarda dikkat edin ne demk istwdgimi anlamissinizdr

0 oy
(102 puan)

Benim bildiğim son ayda enfeksiyon açısından korunman lazım 

0 oy
(53 puan)

Benim eşimde korunuyo bebeğe bisey olmasın diye korunuyo dikkat etmek lazım ama insandan insana degisiyo enfeksiyon olabilir diye siz kimsenin lafina bakmayın doktor zaten söylüyo yapın ama korunun diye 

0 oy

Bu millet hamileleri tedirgin etmeye ne kadar meraklı çocuk su dolu bir kesenin içinde hangi mantık bunu alır acaba keseden beri nasıl temas edebilir herhangi biseyle hic bisey olmaz ama illede içim rahat etsin diyosan esin prezervatif kullanır olur biter ama içine bosalmasinda hic bir sakınca yok olsa doktor cinsellik serbest derken bunu söylerdi demi sen bosfer milleti

0 oy

yeniden gösterildi

Bence olmaz bebek kesenin içinde zaten sperm ona ulaşmaz 

0 oy
(24 puan)

Plesanta dan gecmiyo canım ama rahimde enfeksiyon oluyo die biliyorum bebege zararı yok

0 oy

Bosalma rahmin kasılmasina neden olurmus cnm kiminde yoksa bebege bi zarari falan yok yani.bebek zaten kesenici icinde.

0 oy
(2,021 puan)

Enfeksiyon riski var  deniliyor hamileliği kötü etkiliyormuş bundan önce enfeksiyon kapmadıysan yine kapmazsın bence. 

0 oy
(1,225 puan)

Canim doktorlar enfeksiyon açısından pek önermiyor korunmani tavsiye ederim mantar olmaman gerek ne olur ne olmaz son ayda zaten dikkat etmen gerek ū

0 oy
(611 puan)
Sperm içinde düşük tetikleyen maddeler var diye internette okumuştum. Sizde bir araştırın isterseniz. 
0 oy
(380 puan)
ALLAHİM YORUMLARI OKUYUNCA COK ŞAŞIRDIM COK CAHIL INSANLAR VAR GERCEKTEN. BIR INSANI KINAMAK KUCUMSEMEK BANA DÜŞMEZ FAKAT KESIN BILIMLE ILGISI OLMASAYAN SEYLERI NASILDA KENDINDEN EMIN BIR ŞEKİLDE SOYLUYORSUNUZ... OKUYUN LÜTFEN ARASTIRIN BIRAZ OLSUN.
0 oy
(1,086 puan)
Sperm rahim agzini yumusatiyor o yuzden doktor önermiyor  bebege bi zarari olmaz ona gitmiyor zaten ama risklide engeksiyon için  tercih  senin tabiki  
0 oy
(819 puan)
Benim 4.gebeliğim hiçbirinde korunmadım ilişki de birşey olmadı bebek bir kesenin içinde ona asla ulaşamaz sperm ve Allah gebelik gibi önemli bir olayı bu kadar basit yaratmamıştır öyle hemen enfeksiyon kapsın falan olmaz çok güçlü asitler var emin ol vücuda giren her türlü bakteri veya sperm gibi mikroorganizmaları saniyeler içinde yok eder yinede sen bilirsin tabi sağlıklı bir gebelik dilerim sana 
(819 puan)
Ama son aylarda olmasa iyi olur çünkü sancıyı tetikleye biliyor muş
0 oy
(378 puan)
Hyr ne gibi bşr sorun olabilir ki ztn doktorlar bile engel koymuyor ilişkiye. Öyle saçma şey mi.olur ya
0 oy
(378 puan)
Hyr ne gibi bşr sorun olabilir ki ztn doktorlar bile engel koymuyor ilişkiye. Öyle saçma şey mi.olur ya. Hatta rahat doğum in ilişkiyi tavsiye ediyorlar doktorlar
0 oy
(4,372 puan)
Bisey olmaz cnm o kesenin icinde cocugun mikrop kapmasi mumkun degil. Son aylarda acilma yavastan baslayacagi icin son ay dikkat edin. Ve dogumu tetikledigi icin dikkat edin 
0 oy
(529 puan)
Tatlım kesenin içine gidiyor o sıvı ve senin çocuğun o amnion sıvısından besleniyor kör falan olmaz o bir saçmalık ama tabiki enfeksiyon riski var içine boşalmasın benim kuzenim yaşadı aynısını çocuğun vucudunda beyaz sümüksü şeyler vardı yani korun o konuda 
0 oy
(695 puan)
Normal hamilelik surecinde cinsel ilişki yasak deyil...ama iceriye bosalma ile ilgili duyduğum kadarıyla olmaz diyolar 



...