334 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (491 puan)

Herkes hissediyorum diyor ama ben hiç bişey hissedemiyorum çok güzel saglıklı Bi gebeligim var çok şükür ama ilk gebeligim oldugu için nasıl oluyor kıpırdamalar anlayamıyorum 17+4 günlük 

Reklam


4 Cevap

0 oy
(29 puan)

Canim 20 haftadan sonra hissetmeye başlarsın bende ilk gebeliğim 20 haftadan sonra hissettim 

(491 puan)
Tşk ederim canım muayenede ultrason esnasında Dr eli ile dokundu hareket ediyor hissediyor musun dedi ordan aklımda kaldı
Reklam


0 oy
(416 puan)

Ilk gebelitke cok normal ben tam anlamiyla 23 den sonra hissetmeye basladim.az kalmis seninde :-)  

(491 puan)
Peki hissettigimde nasıl anlayacağım bebegin hareket ettiğini
(416 puan)
Icinde kimildayan minnak ayaklar eller kimil kimil.benim hissetmeye basladigim ilk zamanlar sanki avucumun icine kelebek almisim kanat cirpiyor gibiydi.sonra ufak vurup kacmalar basladi.disaridan belli olmuyordu.daha sonra kocaman oldu cimcime simdi karnim sekilden sekile giriyor.
(416 puan)
Birde canim soyle yap ilk zaman sol tarafina yattiginda hissediyorsun.is yaptigimda korkardim yatar beklerdim kimildamasini.bi sure sonra yururken seni hoplatacak dereceye geliyor ama ilk zaman yatarken hissedersin.
0 oy
(129 puan)

Anne ne kadar zayıfsa bebegin hareketlerini o kadar erken hisseder.

(491 puan)
Bakalım hayırlısı inş o günlerde gelecek acemilik bir yandan ilk olmasının heyecanı bir yandan bazen Bi eksiklik mi var diye düşünüyorum neler yapılması gerekir muayn3lerde neler sorulur bilemiyorum dr ne açıklama yaparsa onunla kalıyorum aklıma hiç bişey gelmiyor bende mi Bi sorun var acaba diye arada düşünmedende edemiyorum
0 oy
(1,943 puan)

Canım ben 16. Haftada hissettim ilk böyle içinde hafif kıpırtı oluyor kelebek varmış gibi karnında sonra büyüdükçe bir vuruyor tekmeler zaten hissetmemek imkansız oluyor 30. Haftalarda bir de canım bebek çok hareketli az hareketli olabilir bundan dolayı da geç hissedebilirsin ama tavsiyem çikolata ye sol tarafa dönüp yat bekle hissedeceksin 

Reklam


İlgili sorular

Reklam


...